ЗЗСО №225
м. Києва
Оголошення

 

 

Інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання і поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом Covid-19


До уваги педагогічних працівників, яким виплачується пенсія за віком (лист РУО Оболонського району м.Києва від 22.04.2020)


 


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри"

0 800 500 21 80


Увага, вакансія!

На постійну роботу ЗЗСО № 225 потрібні учитель англійської та іспанської мов.


До уваги батьків 5-ти класників!

З 5-го класу учні мають можливість вивчати на вибір іспанську, китайську та німецьку мови.



Увага ! Графік проведення установчих сесій відділень Київської Малої академії наук (МАН) учнівської молоді на 2013/2014 навчальний рік

Корисні лінки

УКРАЇНСЬКА МОВА

11 (профільні групи Джупини Т.І., Кобець О.І.)

zno.osvita.ua/ukrainian/

Підготовка до ЗНО

Підготувати тези до доповіді на науково-популярну або морально-етичну тему.

 


30.03 - 03.04

Фразеологія.

Опрацювати &45, впр. 324, 328, 329, 330.

Опрацювати & 46. Виконати вправи з граматичним завданням # 349, 351, 359

Підготовка до ЗНО: https://zno.osvita.ua


06.04 - 10.04

Виконати вправи 331, 334, 348. Підготовка до ЗНО zno.osvita.ua/ukrainian/


 

13.04 - 24.04 (група Кобець О.І.)

Тема: Словотвір. Написання складних слів. Відеоурок: Https://www.youtube.com

Модуль 3. Заняття 6. Складні слова. Написати есе на тему: "Що нині важливіше: бути освіченим чи мудрим?"

Підготовка до ЗНО: Https://zno.osvita.ua


13.04 - 17.04 (група Джупини Т.І.)

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Aut2THiFXxs ; виконати впр.340,342,349.


21.04 - 24.04 (група Джупини Т.І.)

 

&47 (відповісти на запитання), впр.362,363, 366,368; переглянути відеоуроки https://www.youtube.com/watch?v=bcKoO-b2O8Q, https://www.youtube.com/watch?v=MYy_WsdHWWU, https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY

11 (профільна група Путрової Т.А.)

Онлайн-тест без зазначення ел.пошти (без зворотньої оцінки):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPhkaSJp5HcK88Ang6k8Ao5K8MsvdysZzv9iec21CsVo7zWQ/viewform?usp=sf_link

Онлайн-тест зі зворотньою оцінкою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQMKca5bMlE5b25PqAv9W8dN9HQ8RVHjVelayFSA8oKpp9HQ/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-hLnzW-hWNqK9WMjEzFhukSjklr2vd8KAp9OtvnN5r9Q1kA/viewform?usp=sf_link


27.04-29.04

Виконати завдання "Іменні частини мови"

Виконати завдання "Числівник"

Виконати завдання "Дієслово"


04.05-10.05

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesf37iH1ZTYNGacYuOMwqVBggma5ytVM31zWCTEwN69lNkww/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTzZiK3Wsn5dxOaRSbWibCKF7E8g5wzQi3OkgBsnkRLyqfeQ/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSco1b5UDM2_lGuM-Ek8Hpl1oy3JVs2qKljkZqjE6yyw-a8Tbg/viewform?usp=sf_link


13.05.- 15.05

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUePWTkE9NKtWVP9p4kYZI5DtSqiNbxOTj-wkPf3FGen9GOg/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdnyrkJuwMY5MKR4nYNUf0JSBd73wyQGmHXjrdX84qwFgOMnw/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdXiWaPtFStU5MGelNHIGzNwAnG7kcZsgd5kRmBJzjcBMGWjQ/viewform?usp=sf_link

 


 

18.05.- 22.05

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfi7b-5_ZK231FJonNyBy_0TCUX4ikUG76DILBMVe5NxUwqJA/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdhcPwfzgYzD4vurnD_1JFCEaHyG-uem27-hmSaIso88QLYCw/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYCk4QV8GmA6yeCMIt5jRnhDYGLVZQDo-o0xJxlT1Ra4Kf-Q/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeu7yaS87TFOogYQcjKW4YBPcOBG3IQ_vY8U6y0BcjHSAQpJA/viewform?usp=sf_link

11 (непрофільна група)

https://zno.osvita.ua/ukrainian/?fbclid=IwAR1Wpy-oJf3IDu3coVZYgF3yaoorgeeq_LL57wv0E3DgN_9v4MX-IRPw0a8


30.03 - 03.04

https://www.youtube.com/watch?v=BdMQWf8xtSk

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/skladnopidryadne-rechennya-z-kilkoma-pidryadnimi-skladnosuryadne-rechennya-panas-mirnij#video-content

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/bezspoluchnikove-skladne-rechennya-rozdilovi-znaki-v-nomu-ivan-franko-gimn-chogo-yavlyayeshsya-meni-u-sni-poema-mojsej#video-content

Виконати вправи 240, 246, 247, 248, 253, 255.


13.04-24.04

Тема: Стилістична норма. Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів

Переглянути відеоуроки за посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=Fq94UL5JcgU
https://www.youtube.com/watch?v=vyrLCbYNlHg
https://www.youtube.com/watch?v=UXvItnyVMeM
https://www.youtube.com/watch?v=rORnQ_kOf3Q
Опрацювати § 35 – 38 (вивчити правила).

Виконати вправи  з граматичним завданням 285, 291, 303 (усно), 288, 297, 311 (письмово).

Виконані завдання надіслати у Viber (050-196-64-94)  або на ел.скриньку  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Для виконання завдань необхідно зайти за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://new.edmodo.com/groups/11-ukrayinska-mova-standart-34170529 Код класу - ni77k2

https://classroom.google.com/u/0/c/NjQ1NTAwMTgwMTha Код класу - 2yj3rn4

Термін виконання роботи до 24.04.2020


 

 


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

11-А,Б

Стор.215-220 (конспект), Л.Костенко "Маруся Чурай" зміст, цитати.


06.04 - 10.04

Стор.209-215 (опрацювати, скласти літературний паспорт поезій)


13.04 - 17.04

Стор.234-237 (конспект), вивчити напам`ять один із віршів В.Стуса (на вибір)

21.04-24.04

Стор.239-240 (конспект), стор.241-243 (опрацювати, відповісти на запитання)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

11-А,Б

Пауль Целан "Фуга смерті"

с. 176-181) с.181 письмово відповіді на питання 1,2,3

Увага !

11-A, Б зарубіжна літератураGoogle klass код класу huxo5uw

Якщо виникають питання щодо завантаження звертатися за номером - 096 599 32 27

АНГЛІЙСЬКА МОВА

11 (група Чернявської Л.М.)

Всі ЗНО 2010-2013 on-line.

Повторити всі часи активного та пасивного стану.

11 (група Глуховської А.І.)

p.193 ex.4

p.194 ex.1

p195 ex.2

http://tvoemisto.tv/news/ukraintsyam_proponuyut_bezkoshtovnyy_onlaynkurs_angliyskoi_movy_67200.html

11 (профільна група Лотоцької Н.В.)

S.B.стор.125 ( 6.2)вивчити правило  вживання артиклів.

W.B.стор.52(1) письмово.

Опрацювати тему Quantifiers стор.125 -126(SB) правила вивчити!!! Стор.52W.B(2-5) письмово.

Продивитись завдання ЗНО за попередні роки на сайті освіта ua

Опрацювати 8 сторінок роздаткового матеріалу щодо Словотворення....


30.03 - 03.04

Переглядаємо чіткість написання листів за посиланнями

https://buki.com.ua/blogs/tvir-na-zno-na-vidminno-chastyna-1/

https://grade.ua/uk/blog/zno-writing-70-fraz/

11 (група Шевчук Л.І.)

На 16.03.2020 – впр.1 стор.179  (письмово),впр.2 стор.185 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 18.03.2020 – впр.1 стор.192 (прочитати , перекласти на українську мову),впр.3 стор.193.

На 01.04.2020Focus on Youth, впр.2а  стор.198-200 ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.2b стор.200 ( усно), впр.2d ( вибрати відповідне слово, усно).

На 06.04.2020 , 08.04.2020 – стор.202 (прочитати слова, перекласти на українську мову - письмово). Впр.3 стор.202 (прочитати текст, перекласти на українську мову, відповісти на питання, письмово). Впр.4 стор.203  (прочитати текст, перекласти на українську мову, відповісти на питання, письмово).

На 13.04.2020впр.5стор.203 (прочитати текст, перекласти на українську мову). Впр.1а стор.210 (прочитати слова, написати переклад).

На 15.04.2020 впр.1b стор.210 (відповісти на питання, письмово). Стор.278 -279 (повторити Present Simple, Past Simple).

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

11 клас (профільна група)

§32-34 практична с. 200 письмово

Завдання, відео і тести в Classroom.

11 клас (непрофільна група)

Підготуватись до Т.О - параграфи 20-23,26

Завдання для 11-х класів з Історії України в google classroom - код курсу dumoqfo

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

  1. «Китай у д.п. ХХ- на поч. ХХІ ст.» (параграф 21)

-         Проголошення КНР

-         Мао Цзедун. Культ особи

-         «Великий стрибок», комуни, «Культурна революція»

-         Трансформаційні процеси 1975-2019рр. Ден Сяопін

-         Сучасний Китай (економічний аспект

За темою проводиться семінарське заняття за наведеними вище питаннями.

QR cс.153, 155  Самоконтроль: с.157 (блоки І-ІІІ)

  1. «Індія у д.п. ХХ- на поч. ХХІ ст.» (параграф 22)

-         Утворення Індійської республіки

-         Утворення Пакистану

-         Конфесійне протистояння. Касти і варни.

-         Індійський Національний Конгрес (ІНК)

-         Індіра Ґанді

-         Сучасна Індія (економічний і культурологічний аспекти)

За темою проводиться колоквіум (співбесіда) за наведеними вище питаннями.

QR cс.158, 161  Самоконтроль: с.165 (блоки І-ІІІ)


14.04-16.04

Теми:

  1. Китай у др.пол. ХХ – на поч. ХХІ
  2. Утворення Індійської республіки та Пакистану

Крок 1. Вивчаємо:

  1. Параграф 21 (Китай), QR сс. 153, 155
  2. Параграф 22 (Індія і Пакистан), QR сс. 158, 161

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://history.vn.ua/book/history5/143.html (деталізація параграфа)

https://www.youtube.com/watch?v=tFwPeUd1Jpg

https://www.youtube.com/watch?v=MJIe65cJrZQ

https://www.youtube.com/watch?v=uD-D7yDOmNg

https://www.youtube.com/watch?v=g9F5NHzPk3s

https://www.youtube.com/watch?v=9yr6ASTWhhc

Крок 3. На основі додаткової інформації (самостійний пошук) створюємо ментальну карту за однією з тем, поданих нижче, та до 16.04.2020р. надсилаємо її на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

  1. Радянська модель соціалізму в КНР за доби Мао Цзедуна
  2. Мао Цзедун і Сталін
  3. Радянсько-китайські збройні конфлікти
  4. Проблеми Індії у др. пол. ХХ століття

Примітки:

1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.

2. Робота обовязкова до виконання.


21.04-24.04

Тема: Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема

Крок 1. Вивчаємо:

Параграф 23, QR сс. 168, 173 (орієнтуватись у питаннях с.174 і датах).

Допитливим: поцікавтесь подробицями візиту  до СРСР прем’єр-міністра Ізраїлю Голди Меїр (відбувся за доби Й.Сталіна).

Крок 2. Переглядаємо і беремо до уваги:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Арабо-ізраїльський_конфлікт

Крок 3. На основі додаткової інформації створюємо таблицю (макет подано нижче) і до 23.04.2020р. надсилаємо на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Арабо-ізраїльські війни

 

Хронологія (строки)

Причина(и)

Брали участь (сторони)

Результат

(чим закінчилась)

І

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

ІV

 

 

 

 

Примітки:

1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.

2.Робота обовязкова до виконання.


27.04-30.04

Тема: Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Конфлікт у Сирії. Проблема тероризму

Крок 1. Вивчаємо:

Параграф 24, QR сс. 176, 178; карти на с.2 форзацу підручника.

Крок 2. Переглядаємо і беремо до уваги:

https://www.youtube.com/watch?v=LpLJ-WGblF8

https://www.youtube.com/watch?v=pjHjjcSEN0Q

https://www.istpravda.com.ua/videos/2011/02/11/23938/

Крок 3. На основі додаткових джерел інформації створюємо ЕСЕ (10-20 рядків) на одну із запропонованих нижче тем і до 30.04.2020р. надсилаємо на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

  1. Шиїзм і сунізм – дві сторони ісламу. У чому різниця?
  2. Чого прагнуть ісламські фундаменталісти?
  3. Походження ісламського тероризму.

Примітки: Не забуваємо позначити клас і прізвище. Робота обовязкова до виконання.


04.05-08.05

 

Теми:

  1. 1. Латинська Америка. Революція на Кубі.
  2. 2. Деколонізація Африки. Крах апартеїду.

Крок 1. Вивчаємо:

Параграф 25, QR сс. 182, 183; параграф 26, QR с. 193 + орієнтація за картою

Крок 2. Переглядаємо і беремо до уваги:

https://www.youtube.com/watch?v=5Hxnd0Sbvss

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-dekolonizacia-afriki-krah-aparteidu-do-uroku-zi-vsesvitnoi-istorii-11-klasu-213300.html

https://www.youtube.com/watch?v=zIjTKyL_e-0

https://www.youtube.com/watch?v=8shPSGLmipw

https://uk.wikipedia.org/wiki/Кубинська_революція

Крок 3.

1. Виконуємо завдання 1 блоку ІІІ (с.188) з власними обґрунтованими висновками.

2. Визначаємо негативні сторони деколонізації для країн Африки, що звільнились

і до 06.05.2020р. надсилаємо на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


11.05-15.05

Тема: Міжнародні відносини. Динаміка «холодної війни»

Крок 1. Параграф 28, QR

Для допитливих: детально поцікавтесь подіями 1 травня 1960 року в СРСР  (поблизу м. Свердловська), їх наслідками та долею Френсіса Пауерса.

Крок 2. Переглядаємо і беремо до уваги:

https://www.youtube.com/watch?v=G_8i6MpGXlQ

https://www.youtube.com/watch?v=dqnqBKlhafY

https://www.youtube.com/watch?v=29bAEKtoHYo

https://www.youtube.com/watch?v=kRMpebo2mQI

https://www.youtube.com/watch?v=5HMr6tX3PVY

https://www.youtube.com/watch?v=4kNk18EYIJ8

https://www.youtube.com/watch?v=fvIrnmfDd_0

Крок 3. Завдання 1 блоку ІІ (с. 206, усно)

Увага ! Для бажаючих і тих, хто розраховує на підсумковий результат > 9, пропонується з використанням додаткових джерел заповнити форму «Карибська криза» (додається) і до 14.05.2020р. (не пізніше!)  надіслати  на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


 

18.05-22.05

Тема: Міжнародні відносини. Гельсінська конференція 1975 р. Багатополярність сучасного світу. Рецидиви «холодної війни»

Крок 1.

Параграфи 29, 30, QR сс. 207, 209

Для допитливих:

1. Поцікавтесь долями Саддама Хусейна, Муаммара Каддафі, Усами бен Ладена.

2. Поцікавтесь, з якою метою і яким чином ПВК Вагнера опинилась у Сирії.

Крок 2. Переглядаємо і беремо до уваги:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Гельсінські_угоди

https://www.jnsm.com.ua/h/0801Q/

https://www.youtube.com/watch?v=ESh5cykvLfU

https://www.youtube.com/watch?v=qWsMLZXxHdg

https://www.youtube.com/watch?v=PsNfvExbzt4

https://www.youtube.com/watch?v=qgKDbyX4Rnc

Крок 3.

1. Завдання 1-2 блоку ІІІ (с. 214, усно).

2. Яку мету переслідують США, втручаючись у різнохарактерні події на Близькому і Середньому Сході? (розмірковуємо самостійно).

МАТЕМАТИКА

11-А

Проведення уроків за розкладом у Zoom, д/з дублюється у Classroom за посиланням  «Код курса hvh66vd»


11-Б

Задачі для повторення курсу алгебри номери 24.26-24.33.

Задачі для повторення курсу геометрії номери 25.1-25.6.


30.03 - 03.04

Алгебра: виконати завдання №24.40-24.50.

Геометрія: виконати завдання №25.10,25.11,25.14,25.15,25.17,25.18.


06.04-14.04

Алгебра: виконати завдання №24.55-24.63.

Геометрія: виконати завдання №25.25-25.29.


16.04-24.04

Виконати самостійну роботу і відповіді надіслати на електронну адресу Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber (066)3429539.


04.05-08.05

 

Виконати завдання на повторення (текст роботи через Viber).

 

ГЕОГРАФІЯ

Параграфи 23, 25 , відповісти на запитання в кінці параграфів.

Прочитати 24,переглянути презентацію, відповісти на запитання в кінці параграфа усно.

Прочитати параграф 26, переглянути презентацію.


21.04-25.04

Прочитати параграфи 26-28. Письмово зробити дослідження стор.118 та надіслати фото роботи на адресу Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript   до 27.04


27.04-30.04

Прочитати параграф 28-29, пнадіслати на пошту фото практичної роботи № 9 стор. 118. та практичної № 10стор.123


04.05-08.05

Прочитати параграф 30-31.


11.05-15.05

Прочитати параграфи 32-33, тестування по цій темі у п'ятницю  15.04 о 16:00.


 

18.05-22.05

Прочитати параграф 34., тестування відбудеться 22.05 о 16:00

 

БІОЛОГІЯ

11-профільна група

Опрацювати параграфи 78-87

Опрацювати статтю " Ключові точки" і виконати завдання до параграфІв.

Адаптація до впливу екологічних факторів.pptx

Динамічні параметри популяції.pptx

Екологічна ніша2.pptx

Екологічна ніша.pptx

Екологічні фактори.pptx

Екосистема. види екосистем.pptx

Методи екологічних досліджень.pptx

Основні закони факторіальної екології.pptx

Популяції.pptx

ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ЕКОЛОГІЇ, ЇЇ ЗАВДАННЯ..pptx

 


06.04-17.04

Опрацювати параграфи 88 - 91і виконати завдання до параграфІв. Опрацювати статтю " Ключові точки"

Видова структура біоценозів.pptx

Просторова структура біогеоценозів.pptx

Трансформація речовини й енергії в екосистемах....

Часові зміни в екосистемах.pptx

Жива речовина і її роль у біосфері.pptx

Сучасні уявлення про біосферу як глоб...


21.04 - 30.04

1.Опрацювати презентації і параграфи 94,95 .

2.Самоперевірка ( дайте усні відповіді на запитання та завдання до цих параграфів).
Код  курсу Classroom "Біологія (профіль) 11- А.Б"-gohgnwo.

Еволюція біосфери, причини та наслідки змін біо...

Сучасний етап розвитку біосфери та роль людини....

 


04.05-15.05

Опрацювати презентації і параграфи 96 - 101 .

Самоперевірка ( дайте усні відповіді на запитання та завдання до цих параграфів).
Код  курсу Classroom "Біологія (профіль) 11- А.Б"-gohgnwo.

Основні уявлення про антропогенний вплив на біо...

Фактори порушення якості атмосфери (види і джер...

Загальні уявлення про геологічне середовище, ек...


18.05-29.05
Опрацювати презентації і параграфи 102 - 107 .
* Самоперевірка ( дайте усні відповіді на запитання та завдання до цих параграфів).
*Код  курсу Classroom "Біологія (профіль) 11- А.Б"-gohgnwo.

11-А (непрофільна група)

& 50, 51, 52 читати, стор.201 ілюстрацію проаналізувати, стор.203 ''Самостійна робота з таблицею'' - письмово.

Презентація1

Презентація 2


30.03 - 03.04
& 53, 54 читати, стор.207 виконати завдання письмово;
Перегляд презентацій:

06.04-10.04
1) & 55-57, читати, стор.підручника 223 виписати " Центри походження культурних рослин.";
2) Стор. підручника 224, закон Вавілова виписати, вивчити;
3) Стор.підручника 225 на вибір завдання "Біологія + нумізматика" або "Біологія+ цивілізація". Відповіді на це завдання надсилати у VIBER (097)238-65-75

13.04-17.04
1. &58 читати, стор.228 з переліку вітчизняних вчених у розвитку медицини обрати одного та підготувати повідомлення;
2. Стор.229, письмове завд."Біологія+Здоров'я"- визначити свій адаптаційний потенціал.

21.04-24.04
1) & 59 читати, вчити нові терміни;
2) Стор.підручника 235 "Біологія+Медицина.Трансплантація- за і проти"  та "Сучасні законодавчі акти щодо траспланталогії в Україні"- письмово;
3) & 60, 61 читати, стор.239 вивчити принципи біоетики.

27.04-30.04

1. &62, 63 читати, виписати ключові біологічні терміни;
2. Стор.підручника 249, проєктна діяльність на тему :" Клонування організмів: за і проти" ( на вибір: письмове повідомлення, презентація чи відеоролік)

 


04.05-08.05
1. & 64 читати, стор.підручника 254 вивчити схеми;
2. Написати есе на тему: "Біологічна безпека України: реалії та проблеми";
3. Стор.підручника 254  узагальнення знань з теми.

11.05-18.05

1.&25, 27, 30 повторити;
2.Стор.114 підручника виконати завдання "Біологія+Здорове життя. Вакцинація і здоровʼя" (письмово);
3. Стор.103 підручника " Ставлення. Біологія + Наука" (письмово)

 


 

18.05-22.05.
1. Повторити & 31, знати інформацію із & 32;
2. Письмові завдання:
А) Стор.110 " Діяльність. Самостійна робота з ілюстрацією.Профілактика раку";
Б) Стор.111 " Перевір свої знання" - розпізнати всіх біологів, повідомлення про одного з них;
В) Стор.122 " Біологія + Психологія. Сміх та захворювання"

 


 

25.05-29.05.
Узагальнити знання з біології:
1. Стор.підручника 11 "Діяльність. Завдання на зіставлення. Адаптаціогенез" - письмово;
2. Стор.підручника 17 "Біологія + Хімія..Хімічна та екологічна валентність" - письмово;
3. Стор.підручника 25-26 " Діяльність. Самостійна робота на зіставлення. Форми коеволюції" - письмово;
4. Стор.41 прідручника " Біологія+ Здоров'я. Загартовування й терморегуляція" - письмово.

11-Б

Опрацювати §46, 47

Вибрати тему й приготувати повідомлення:

  • Парижський протокол 2016 р. про обмеження викидів вуглекислого газу.
  • Стан повітря в Україні.
  • Екологічна енергетика
  • Стан водойм в Україні, причини забруднень та наслідки
  • Водойми Києва
  • Стан ґрунтів в Україні
  • Альтернативне землеробство

30.03-24.04

Опрацювати § 46-52 + презентації

Виконати:

  • Стор. 180 Самостійна робота «Глобальні екологічні проблеми»
  • Стор. 188 Самостійна робота «Види забруднень»
  • Стор. 191 Самостійна робота «Екологічні проблеми гідросфери»
  • Стор. 196 Самостійна робота «Екологічні проблеми ліиосфери»

    Опрацювати § 55 -63 + презентації

    виконати:

    · Стор.218 Самостійна робота «Сучасна селекція як основа сталого розвитку»

    · Стор. 222 Самостійна робота «Пріоритети та методи селекції»

    · Стор. 226  Самостійна робота  з таблицею «Різноманітність культурних рослин»

    · Стор. 229-230 Самостійна робота «Визначні відкриття та розвиток медицини»

    · Стор. 238 Самостійна робота з таблицею «Новітні напрями розвитку  медицини»

    Стор. 246 Самостійна робота «Сучасна біотехнологія як основа сталого розвитку»
ХІМІЯ
11-А,Б
Опрацювати §26, виконати вправи № 209, 210
Вибрати тему та приготувати повідомлення:
Застосування основ в побуті та промисловості.

30.03-24.04
Опрацювати § 27, 28, 29, 30, 31 виконати №№ 217, 218, 221, 234, 241 + презентації 1+ презентації 2

Виконати до 29.05
Опрацювати § 32 + презентація 7, §33 виконати № 268, 269  + презентації 8

ФІЗИКА
&41-43 повторити завдання 3.32-3.38;
&44-48 відповісти на запитання, виконати завдання 3.50,3.55-3.59
30.03 - 03.04
стор.199-201 письмово
Астрономія &1-6 відповісти на запитання письмово;стор.228 письмово
27.04-08.05

27.04-08.05

Стор229 &7-12,14 Відпов.на запит.стор238(1,2,3,6);стор243(1,2,3);стор245(1);стор252(1,2,5);стор255(1,2);стор261(1,2,3,5);тести стор263.


 

11.05-22.05

Стор.280 параграфи  18-26 прочитати,стор.315 контрольні питання письмово;стор.318 тести.


МИСТЕЦТВО

  1. Опрацювати тему  “Скульптура України”.
  2. Мистецький проєкт (тема на вибір):  “Скульптурні портрети українських митців” або “Скульптурна Шевченкіана в Україні та поза її межами”.

https://www.youtube.com/watch?v=l73PxJp-1J0

https://uain.press/news/v-ukrayini-prezentuvaly-skulptury-jogana-pinzelya-u-formati-3d-1057907

https://fakty.com.ua/ua/videos/najbilsha-didzhytal-skulptura-v-ukrayini-z-chornobylskoyi-dugy-zrobyly-art-ob-yekt/


13.04-24.04

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://classroom.google.com/u/0/c/NzYxMTgwMDMwNDJa Код класу - dxf5ab6

https://new.edmodo.com/groups/11-klas-mistectvo-34216429 Код класу - 7kks3h

Виконані роботи надсилати на електронну скриньку:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Термін виконання роботи до 24.04.2020

ТЕХНОЛОГІЇ
11 клас дівчата (Бабіч Т.В.)
Закінчуємо виконання вітальної листівки (техніку виконання обираємо за бажанням). Нагадую, що здається проект + фото листівки. Термін здачі 27 квітня.  Чекаю листи з проектами на свою пошту.
ІНФОРМАТИКА
11-А (група Білої Я.Ю.)

Опрацювати конспект(документ Word) "Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій". Підготувати презентацію на тему: "Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах" (15 слайдів, використати переходи та анімацію). Презентацію надіслати на пошту.

Конспект

30.03 - 24.04 !!!

Виконати К.р. (завдання у Word)
Створити Google сайт на тему: «Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації»
Нові завдання надсилати по мірі виконання.

Виконати до 22.05
Вибрати 1 тему з переліку і створити міні-проект (це може бути сайт(створений через онлайн-конструктор,або написаний на HTML), відео (потокова презентація створена за допомогою відео-редактора), презентація+реферат (можна на Google-диску)).

Представлені нижче теми дослідницьких робіт з інформатики можна брати за основу, доповнювати, розширювати і змінювати. Не варто забувати про актуалізацію знань перед початком дослідження, наприклад - згадати вимоги до оформлення дослідницької роботи.

Теми:
FTP-і WWW-сервіси мережі Internet.
HTML-мова гіпертекстової розмітки.
Дослідження видів і методів комп'ютерної графіки та анімації.
Історія криптовалют. Чому ціна Bitcoin не відображає його реальної цінності.
Як доставити інтернет у віддалені куточки планети.
Як правильно вибрати базу даних для організації.
Кіберспорт – історія розвитку та аналіз.
Конструювання сайту, захищеного від блокувань.
Криптографічні методи захисту інформації.
Місцеперебування Wi-FI джерел.
Методи аутентифікації користувачів в інтернеті.
Чи можна повернути гроші, вкрадені інтернет-шахраями?
Нейронні мережі та їх застосування.
Палітри кольорів в системах RGB і CMYK.
Правила захисту від фішингу.
Робота з макрокомандами в MS Access.
Робота з електронною поштою та телеконференціями
Секрети нанотехнології.
Технологія розпізнавання облич-майбутнє настало?
Тривимірне вимірювання
Чат-боти в соціальних мережах.
Людський фактор в інформаційній безпеці.
Терміново здати попередні завдання!

Іванченко К.
- створити презентацію(15 слайдів) на тему: «Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації»
Нові завдання надсилати по мірі виконання.
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (дівчата)

Допомога при проникаючих пораненнях грудей, пневмоторакс, види шоку та допомога, зупинка кровотечі у пораненого

ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=piV5Kp8NCSo&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=adPvLAHcNf4&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU&feature=share

Переглянути відео "Як зупинити кровотечу. Перша медична допомога" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=axoYUEzW1ck
Повторити тему " Переломи" з минулого року та надіслати на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript відео-розповідь на 3-5 хвилин на тему: " Перша допомога при переломах"

27.04-30.04
Повторити тему " Переломи" з минулого року та надіслати на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript відео-розповідь на 2-3 хвилини на тему: " Перша допомога при переломах", " Перша домедична допомога при кровотечах"

04.05-08.05
Підготуватись до тестування по темі: « домедична допомога в бойових умовах»
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (хлопці)

Контрольні питання на період дистанційного навчання для учнів 10-11 класів з предмету  «Захист Вітчизни» з розділу  «Основи медичних знань і допомоги»

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesf37iH1ZTYNGacYuOMwqVBggma5ytVM31zWCTEwN69lNkww/viewform?usp=sf_link
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTzZiK3Wsn5dxOaRSbWibCKF7E8g5wzQi3OkgBsnkRLyqfeQ/viewform?usp=sf_link
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSco1b5UDM2_lGuM-Ek8Hpl1oy3JVs2qKljkZqjE6yyw-a8Tbg/viewform?usp=sf_link
 
Випадкові фото
  • 2016-11-25_holodomor_5.jpg
  • 2015-12-19 chresna_8.jpg
  • 2015-10-12__azov__200px.jpg
  • 4 .jpg
  • 2016-11-01__-4.jpg
  • 2017-05-13__04.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_04.jpg
  • 2016-11-01__-77.jpg
  • 2015--16__170px.jpg
  • 2017-04-14_cz__5.jpg
  • 2016-03-23__tsz-02.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_08.jpg
  • 701E1731_320x480.jpg
  • 2016-04-30_paskhaato__6.jpg
  • Говерла 378_360x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_14.jpg
  • 2015-12-19 chresna_13.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_02.jpg
  • 2016-11-25_holodomor_3.jpg
  • 701E2172_640x427.jpg
  • 2015-12-19 chresna_14.jpg
  • ART_2003_640x425.jpg
  • DSC04141_640x480.jpg
  • ART_2002_640x425.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_17.jpg
  • 2015-12-19 chresna_12.jpg
  • Говерла 270_640x480.jpg
  • 2016-03-11__07.jpg
  • Говерла 296_360x480.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_2.jpg
  • 2016-03-23__tsz-04.jpg
  • Говерла 324_640x480.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_7.jpg
  • 5 .jpg
  • 2017-05-16_dpa_02.jpg
  • 2016-03-11__06.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_4.jpg
  • 701E2171_320x480.jpg
  • Говерла 260_640x480.jpg
  • 2016-03-23__tsz-03.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_7.jpg
  • 2015-12-19 chresna_4.jpg
  • DSC04691_640x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_06.jpg
  • 2016-09-17__-4.jpg
  • 2015-12-19 chresna_3.jpg
  • 2015-12-19 chresna_10.jpg
  • Говерла 203_360x480.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_3.jpg
  • 2017-05-13__07.jpg