ЗЗСО №225
м. Києва
Оголошення

 

 

Інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання і поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом Covid-19


До уваги педагогічних працівників, яким виплачується пенсія за віком (лист РУО Оболонського району м.Києва від 22.04.2020)


 


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри"

0 800 500 21 80


Увага, вакансія!

На постійну роботу ЗЗСО № 225 потрібні учитель англійської та іспанської мов.


До уваги батьків 5-ти класників!

З 5-го класу учні мають можливість вивчати на вибір іспанську, китайську та німецьку мови.



Увага ! Графік проведення установчих сесій відділень Київської Малої академії наук (МАН) учнівської молоді на 2013/2014 навчальний рік

Корисні лінки

УКРАЇНСЬКА МОВА

Презентація "Вставні слова"

Презентація "Відокремлені члени речення"

Презентація "Речення з вiдокремленими означеннями"

8-А (група Скрипник Л.М., Ю.О.Демченко)

Підготуватися до ТКР – однорідні члени речення, звертання, вставні слова і словосполучення.

Опрацювати 34 параграф, таблиці на с 224, 225, 228, 229.

Виконати вправи 399, 401, 406 (завдання вправ).


06.04.2020

Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1ZduH-fto51FBKWJqLmyTBGOW9xpbEx70?usp=sharing

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0633127255 (Скрипник Л.М.)


21.04-24.04

Тема: Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.

1. Переглянути  презентацію (слайди, де говориться про відокремлення обставин).

2. Прочитати параграф 36, с 238, 240-241

3. Перегляньте відео уроки за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4IA-ZWY_LdE

https://www.youtube.com/watch?v=_ibXNJg09Lk

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на   конференцію: Zoom.

Тема: Відокремлені обставини

Час: 21квітня 2020 15:00 PM

Підключитися к конференції Zoom

https://zoom.us/j/95764459605?pwd=RzM2amt2SUVGMGM4elI2NDNGOVc0QT09

ІД: 957 6445 9605

Пароль: 021197

Домашнє завдання: & 36,вправа 428, надіслати на вайбер до 25.04, 17-00.

Виконати тест. Код доступу 568283. Посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до 23 квітня 18:00

(іконка «домашня робота», надсилати нічого не треба)


27.04-30.04

 

Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі.

Прочитати про побудову опису на сторінці 145 – 147, для написання твору користуйтеся пам’яткою, с 149, план опису вулиці  с 189.

Виконати вправу  322 ( написати твір)

Надіслати роботи на вайбер 29.04 до 16.00

Конференція в Zoom 28 квітня 15.00

https://us02web.zoom.us/j/89054123783?pwd=dzBQV0tNSnJlRVd0bGNoSVR4eE41Zz09

ID: 890 5412 3783

Пароль: 019120


04.05-08.05

 

Тема Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки при уточнюючих членах речення. Інтонація речень з уточнюючими членами речення

Прочитати &38 c 248 – 252

Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=BSu7VBdAe44

https://www.youtube.com/watch?v=fJYhMXCjrhI

Виконати вправи         448, 449 вправи чекаю 09.05 до 15-00

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію Zoom 5 травня 2020 15:00 PM

Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення

Код: 824 2395 8404

Пароль: 018704

Виконати тест Завдання необхідно виконати до 9 травня 16:00

Посилання join.naurok.ua Код доступу  730348


18.05-22.05

Підготуватися до річної тематичної роботи , яка відбудеться 18.05. 2020, о 16-00

Увага !

 

8-а українська мова група Демченко Ю. О. Google Klass. Код класу rwc5w7u

Якщо виникають питання щодо завантаження звертатися за номером - 096 599 32 27

 


8-Б

  1. Опрацювати параграфи  34-35.
  2. Виконати вправи 399, 401, 403, 406, 410, 415, 419, 420.

https://www.youtube.com/watch?v=tj9x3jOLJeA

https://www.youtube.com/watch?v=XyG_7zZbA6U

330.03.2020

ООпрацювати параграфи 35-36 (вивчити правила).

2. Виконати вправи 415, 418, 425, 427.

https://natalianemirovska.blogspot.com/search/label/%D0%92%D0%86%D0%94%D0%9E%D0%9A%D0%A0%D0%95%D0%9C%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%86%20%D0%A7%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%98%20%D0%A0%D0%95%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF

1.06.04.2020

Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1ZduH-fto51FBKWJqLmyTBGOW9xpbEx70?usp=sharing

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0501966494 (Довженко О.С.)


13.04-24.04

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1OTMwMjMwMjNa Код класу 3b7vuj4

https://new.edmodo.com/groups/8-b-ukrayinska-mova-34164127 Код класу - 9nvnsb

Термін виконання роботи до 24.04.2020

8-В (група Путрової Т.А.)

1. Опрацювати матеріал на стор.397, 245-247.

Виконати письмово впр. 440, 441, 443.

2. Опрацювати матеріал стор. 248-250.

Виконати впр. 448, 449, 452.


30.03 - 03.04

Перевірний онлайн-тест:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc78C_rJNjSr8e6GuFiLJjpzT3kfFo1miDBrVHfMrWWJt87ow/viewform?usp=sf_link


10.04. – 16.04

Опрацювати теоретичний матеріал п. 36,

переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=b5MGDPb20UU

Письмово (не забути підкреслювати граматичні основи, відокремлені члени речення) уиконати завдання вправ 423 – 425, 427, 431, 433.

Виконати до 22.04.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSEMAzJ5EmXQ4T_t3s555ZQWH67fVuSbjkwB9-EFl7LZy0YQ/viewform?usp=sf_link


21.04-24.04

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA

https://www.youtube.com/watch?v=xKTvEYR_D24

Параграф 34:

Опрацювати теорію:   Виконати завдання вправ:

стор. 225                                   впр.339-403

Стор. 228                                  впр.406

Стор.229                                   впр. 408, 410


27.0-29.04

Виконати завдання

 


Виконати до 07.05

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=4xtfmGG-YsI

Опрацювати матеріал стор. 233-236.

Виконати завдання вправ 414, 415, 417, 419, 420


12.05.- 18.05

Написати в зошиті ПЕРЕКАЗ. Завдання за посиланням

Виконати тестове завдання за посиланням


18.05.- 22.05

 

Контр.тест:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFf1qjVndCjhsVnGN0CpZ7gV_e6zIxAst_56r0aNHXBcBcKw/viewform?usp=sf_link

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

8-А

1. О.Довженко «Ніч перед боєм» - прочитати, записати в зошити: образи діда Платона і діда Савки.
2. Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркута» - прочитати, підготувати відповіді на запитання с. 154, 165, 176 (усно), 11, 12 завдання – письмово.

Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1ZduH-fto51FBKWJqLmyTBGOW9xpbEx70?usp=sharing

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0633127255 (Скрипник Л.М.)

21.04-24.04
Тема: Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
1. Прочитати про автора, повість-казку «Місце для дракона», с 187 – 207
2. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1x1zigCXxND2MSZtzhNsEGqTbrj1r1xzD?usp=sharing
3. Переглянути відео урок за посиланням
4. Підготувати відповідь на запитанняс 206-207 (усно)
Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на  конференцію: Zoom.
Час: 24 апр 2020 15:00 PM
Підключитися до конференції Zoom https://zoom.us/j/92672951864?pwd=dmRGbzV2eFVHNlNjT21TZ2JzOFdMUT09
ІД: 926 7295 1864
Пароль: 014888
5. Домашнє завдання:дати відповіді на вікторину за повістю. Посилання https://drive.google.com/drive/folders/1x1zigCXxND2MSZtzhNsEGqTbrj1r1xzD?usp=sharing
Відповідь переслати на вайбер до 30.04 16.00.

04.05-08.05

Тема Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» – гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.

Прочитати с 208 – 250, підготувати відповіді на запитання (усно)

Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію Zoom 8 травня 15:00

Тема: Вітька + Галя

https://us02web.zoom.us/j/84028406328?pwd=cW5RSmJzT0ZBRkdzUjN3WS8rRnduQT09

Идентификатор конференции: 840 2840 6328

Пароль: 015022

Виконати тест Завдання необхідно виконати до 13 травня 17:00

Посиланняjoin.naurok.ua Код доступу 792418


 

18.05-22.05

Підготуватися до річної тематичної роботи , яка відбудеться 20.05. 2020, о 16-00

 

Бук трейлери

8-Б,В

  1. Ніна Бічуя. Біографія. Цікаві факти про письменницю.
  2. Прочитати “Шпага Славки Беркути”
  3. Літературний паспорт твору.
  4. Опрацювати таблиці , записати їх в зошит (див. Viber)

1. uk.wikipedia.org/wiki/Бічуя_Ніна_Леонідівна

2. https://www.youtube.com/watch?v=GxI7GCqRx1I

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0501966494 (Довженко О.С.)

8-Б

13.04-24.04

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://new.edmodo.com/groups/8-b-ukrayinska-literatura-34171304 Код класу - f3dv2c

https://classroom.google.com/u/0/c/NjQzOTkzMDkyMjFa Код класу – ygzewmt

Термін виконання роботи до 24.04.2020

8-В

13.04-24.04

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://classroom.google.com Код класу - 4k4qvcg

https://new.edmodo.com/classes Код класу - uy58hs

Термін виконання роботи до 24.04.2020

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

8-Б

Підручник - чит. с.185-237, письмово - завдання 2,5,6 зі стор. 237 , виписати крилаті вислови з твору.

Фото виконаних робіт (підписати) можна відправити: Viber - 098-590-26-87 або на ел. пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


30.03-06.04

Виконуємо завдання у Google Classroom. Можна скачати з Аппстор чи Плеймаркету або зайти через пошту Gmail.Приєднуємося до класу - код класу - gq6tpmw.

Виконати до 14.04Контрольна робота "Відродження"


Виконати до 20.04 (у вкладенні).

Шановні учні! Починаємо вивчати нову тему "Бароко і класицизм". З метою якісного самостійного вивчення даної теми раджу дотримуватися рекомендацій та виконати завдання до 20.04.2020.

Рекомендації та завдання можна знайти:

1) у  Google Classroom. Код курсу - cy4thpo або за посиланням

2) у вкладенні

Виконати до 29.04

З метою якісного опрацювання тем "Класицизм як літературний напрям", "Мольєр та його комедія "Міщанин-шляхтич" пропоную вам переглянути наступні відео та опрацювати сторінки у підручнику 251-280 (за бажанням прочитати повністю комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич). УВАГА! 29.04 потрібно буде виконати завдання за цими темами.

https://youtu.be/7mrOKx4GwL8

https://www.youtube.com/watch?v=zMbipjjSYbg

https://www.youtube.com/watch?v=-S6X6rVAgEw

https://www.youtube.com/watch?v=1JsAZZBJmUE

https://www.youtube.com/watch?v=8v2Fco40r4s

https://www.youtube.com/watch?v=YZbT84mpfoY

https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8


Виконати до 04.05

Виконати тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtnt1oSWv69wZ1VPTT9Iu-YLLSX6zIN1D1aWlfkBJuFsGBjA/viewform або у Google Classroom Код курса - cy4thpo

 


Виконати до 08.05

Виконати літературний диктант за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич". Google Classroom Код курсу - cy4thpo або за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBzbV99hECoa4dzKluzJNmfiZYiUaMzJ59MLEPL_-srONlAw/viewform


Виконати до 13.05

Написати твір за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич" на одну із тем:

1. "Сміючись, він правду говорив"

2. "Гостре вістря мольєрівської сатири"

3. "Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"?

4. "Хто з героїв комедії і чому викликає Вашу симпатію?"

Твори  надсилати на ел. пошту l.bezverhaja або на Viber 0985902687.

 


Виконати до 18.05.

1. Прочитати с. 282-307 (підручник).

2. Виписати афоризми (7-10) з повісті-казки А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц».

3. Прокоментувати 1-2  афоризми.

4. Скласти схему або таблицю: «Подорож маленького принца Всесвітом». На схемі вказати: 1) місця, до яких потрапляє маленький принц;     2) осіб, з якими він зустрічається,   3) основні риси характеру цих осіб;   4) які висновки він зробив після зустрічі з кожним із них.

 


До 20.05. Прочитати стор. 308-314  у підручнику.

Виконати до 26.05.
Літературний диктант за творчістю А.де Сент-Екзюпері та Р.Баха за посиланням

 


8-А,В

 

Стор.181-237 прочитати "Дон Кіхот"

https://youtu.be/x6SkBBhUhLY

https://youtu.be/Nq-GtGGi24M

10.04-14.04

Написати твір. Тема на вибір.

" Донкіхоти нашого часу. Чи є їм місце в сучасному світі?"

" Вплив козання на людську особистість ( за трагедією В. Шекспіра " Ромео і Джульєтта" та власними спостереженнями).

Бароко

С.240-245 конспект ( фото на пошту). С.246- 250 вірш на вибір вивчити. Здавати на час виходу до школи.

Шановні  батьки!

Моя електронна пошта: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


 

27.04-05.05

Шановні восьмикласники! Розберіть "зашифровані" речення з комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич".
1. Н.Буало вважав, що " рєльоМ це-казір, кая коніли не газнес".
2. Пан Журден "отС вітроч! корСо вікро з когам ляномовроз я розопю,  а німе кате ликоні й на укмуд не лодапас".
3. Клеонт " Я жававю, що кийвяс намбо жуниєпри рядпону юлинут".


06.05-10.05
https://youtu.be/TcKVxvC3RqY
https://m.youtube.com/watch?v=Ygi5pGt-Z6g
https://m.youtube.com/watch?v=JdeSuoGlYtI&feature=share
https://m.youtube.com/watch?v=PCUwdZn9CWI&feature=youtu.be
https://m.youtube.com/watch?v=yi5GoFxsJAM
https://m.facebook.com/groups/2143084629077287?view=permalink&id=3013093318743076
Опрацювати матеріал в підручнику.

 

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

8-А (група Чернявської Л.М.)

WB ex.3 p.37 -вивчити напам’ять .

Ex.1-4 p.39.

8-А (група Лотоцької Н.В.)

Solutions.P.B.стор.42,вправи 3(заповнити таблицю,вивчити ступені порівняння прикметників.)

Опрацювати текст перша частина - підкреслити граматичні структури. Друга частина-відкрити дужки за правилом.

Впр.7 Скласти запитання з граматичними структурами.

Стор.130-131 виконати письмово 4b (1,2,3), 4d(5,6)S.B.стор.41

впр.2(таблицю заповнити);

Стор.42 виконати всі завдання письмово;(стор.131- вивчити правила ступенів порівняння прикметників)

W.B.стор.43(1).

Аудіювання за посиланням

www.oup.com/elt/solutions на стор. 42  впр.6 W.B.

8 - Б (група Глуховської А.І.)

p.185-186 (вивчити 7 головних речень)

p.187 ex.4 (письмово)

http://tvoemisto.tv/news/ukraintsyam_proponuyut_bezkoshtovnyy_onlaynkurs_angliyskoi_movy_67200.html

8 - Б,В (групи Шевчук Л.І.)

На 16.03.2020 – впр .4(с) стор.151-152 (переказ “ John Lennon”, впр.5 (a,b,c.)- письмово. На 18.03.2020-- впр 7 cтор.153-154 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 20.03.2020-- впр.1 (a,b) стор.182-183 (прочитати текст, перекласти на українську мову), впр.2,3 стор.183 (письмово).

На 01.04.2020 – стор.183 (вивчити слова),  впр.4 стор.184 (прочитати слова та словосполучення, перекласти на українську мову та скласти речення, усно), стор.186 (прочитати слова та перекласти на українську мову),  впр.2 стор.185-186  ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.1 стор.225 (усно).

На 03.04.2020 – впр.4 стор.225-226  ( прочитати словосполучення і текст, перекласти на українську мову, вибрати заголовок до кожного тексту), повторити утворення часів в англійській мові (стор.257,258,259,260), впр.3 стор.192 (усно), впр.2, 5 стор.192-193 ( письмово).

На 06.04.2020 , 08.04.2020, 10.04.2020 – впр.1 стор185 (відповісти на питання , псьмово). Впр. 3 стор.195 (прочитати тексти, перекласти на українську мову). Впр.1а (прочитати тексти, перекласти на українську мову). Впр.1b стор.199 (написати презентацію улюбленої газети або журналу).

На 13.04.2020 - Впр.1b стор.199 ( хто не зробив - написати презентацію улюбленої газети або журналу). Впр.2стор.200 (відповісти на питання, написати відповіді та їх переклад). На 15.04.2020впр.5 стор.202 (вставити слова та написати переклад тексту).

На 17.04.2020впр.1стор.203-204 (написати речення. Звернути увагу на малюнки).

ІСПАНСЬКА МОВА

На 17.03.2020 – стор.148,149 (впр.4),151-152 (вивчити слова), впр.6 стор.152-153 (прочитати діалог, перекласти на українську мову).

На 19.03.20стор.155,впр.4 стор.155,156 (прочитати слова і словосполучення, перекласти на українську мову), впр.5 стор.155 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 31.03.2020 – впр.4 стор.155 (вивчити слова), вивчити слова після впр.5 стор.156,  впр.6 стор.156 ( письмово),  впр.7 стор.156 (виправити помилки, письмово).

На 02.04.2020 - стор.159 ( прочитати та перекласти слова на українську мову,  впр.2 стор. 158-159 ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.3 стор. 159-160 ( вибрати правильну відповідь, усно), прочитати утворення пасивного стану, впр.5 стор.160-161 (написати дієслова в пасивному стані , прочитати текст та перекласти на українську мову).

На 07.04.2020 впр.5 стор.160-161(хто не написав). Впр.1 стор. 162 (прочитати діалог, перекласти на українську мову). Впр.2 стор.162-163 (письмово).

На 09.04.2020 - впр.6 стор.165 (прочитати текст, перекласти на українську мову). Впр.7 стор.165 (відповісти на питання по тексту, письмово).

На 14.04.2020 впр.1 стор.162 (уважно прочитати слова ,прочитати діалог, перекласти на українську мову). Впр.3 стор.163 (письмово, розподілити словосполучення на 2 групи : слова офіціанта та клієнта).

На 16.04.2020 – впр.1 стор.166 (прочитати діалог, вставити слова, перекласти на українську мову, потім переписати вправу, підкреслити слова).

НІМЕЦЬКА МОВА
Завдання для учнів 8-х класів з німецької мови за посиланням
РОСІЙСЬКА МОВА

Група Ісаєвої Н.П.
Сложносочиненные предложения их в  устной и письменной речи. 51.упр 464(таблица), 464(схемы предложений).$52.Прочитать: Для любознательных Упр. 474

30.03 - 03.04
Параграф 54 -55. Упр 492(устно,),495, 499(б).504(устно)509(а,в).

13.04 - 17.04
Пар. 56 -57.Упр.511(устно), 519(а),527.


21.04 - 24.04

Пар.58,59,60,61.упр.530 (подчеркнуть подлежащее и сказ.),548(уст.),549( п.), 561.

Просмотреть видеоурок https://youtu.be/U0m1CMrkvb4

https://www.youtube.com/watch?v=kAE5mcbTChk


27.04- 05.05

Замена прямой речи косвенной. Урок 61,62. Упражнение 559(а,б), 570.Просмотреть видео урок.

https://www.youtube.com/watch?v=U0m1CMrkvb4&t=2s


11.05-29.05

Параграф 63 - 65 .Упр 579 ( Б  )  и упр. 588.

Група Науменко І.А.
Урок 51 Смысловые отношения в ССП.+презентация ССП
Упр.464(теория)+конспект,смотреть презентацию,
Упр.465 по заданию(А,Б,В)
Д/З на 17.03 упр.467(письменно) по заданию:знаки, грам.основы подчеркнуть.

17.03.20 Урок 52. Употребление ССП в устной и письменной речи. Презентация .Внимательно просмотрите презентацию,упр 464(сделайте шпаргалку).Упр.474-письм. по заданию. "Для любознательных"-стр.173,упр.478-теория+по заданию письменно 1-3 предложения. Д.З.на 19.03 Упр.482-Б(4 ССП с союзами..)

Рекомендую пройти онлайн тест "ССП ",указывается 9 класс,но тест несложный...,попробуйте свои силы...https://iq2u.ru/tests/test/run/1394

19.03.20 Урок 53 Описание памятника истории и культуры в публицистическом стиле речи.

Упр.483,484,486-устно ,внимательно прочитайте тексты.
Д.З. на 31.03.20 Упр.489-по данному плану составить описание памятника истории.

Внимательно читайте теорию, задания, выполненные работы можно отсылать мне на почту -   Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript или вайбер - 0663542667 .

31.03.2020 Урок 54 Сложноподчиненное предложение.
https://www.youtube.com/watch?v=3NB06ENRs-M -урок+с.179(теория),
Упр.491(3 предлож.,ГО(грам.основы), 
Упр.492(союзы/союзн.слова))-можно сделать шпаргалку,упр.493 по заданию.
Д.З. на 02.04.20 Упр.494 по образцу.
Будьте внимательны,не делайте лишнюю работу , Работы высылайте на мою почту- Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .
02.04.2020
Задание в Google Классе код доступаgyts45x .
Все работы отправляйте в Гугл Класс вложенным файлом. Оценки будут выставлены в электронном журнале !!!
АВТОРИЗУЙТЕСЬ( укажите свое имя,фамилию) !
Жду фото упр494 (02.04.), упр.498(1,2,3схема+ предлож.),упр.505(предлож.+схема) !!!
Кто отправлял работы мне на почту,отправьте мне их в ГуглКласс,получите оценку !!!
Кто уже получил оценки за высланные задания не дублируйте...,сделайте только упр.498 и 505!!! Внимательно читайте задания мои и в учебнике,СМОТРИТЕ и СЛУШАЙТЕ ВИДЕОУРОКИ !!! Если есть вопросы,пишите....в Вайбер

АЛГЕБРА

30.03-03.04

Переглянути відео до попередньої теми за посиланням:

https://youtu.be/NWivkaBqui0

Тест за темою на Viber

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&19, ст.148, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/BxrCBbTFiyA

https://youtu.be/Gc7CKft7rg0

Виконати завдання №635, 637, 638


06.04-10.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&19, ст.148, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/Mw1ZlYF7v4k

Виконати завдання №646, 652, 654, 664( Виконати до 10.04)

Тест за темою на Viber

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&20, ст.157, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням  https://youtu.be/71hK9V0AtYg

https://youtu.be/1oJxDxg9tnw

Виконати завдання №682, 688, 691, 693, 697 (Виконати до 14.04)


13.04-19.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&20, ст.157, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/71hK9V0AtYg

https://youtu.be/1oJxDxg9tnw

Виконати завдання №698, 702

Збірник ст.27 №136,141,143,145

Переглянути відео та розв’язати задачі

https://youtu.be/vsLsAAftp6g

https://youtu.be/dfyBI1gzLoE

https://youtu.be/aPLDYAGk0ZM

З підручника №641, 642, 644, 652

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


21.04-24.04

Виконати на окремих аркушах із збірника К.Р. №5

та надіслати фото на пошту до 24.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&21, ст.166, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/KlPgFrWUL7I

https://youtu.be/suFEOxoNq_s

Виконати завдання №726, 729, 731, 733

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&22, ст.172, вивчити правила, опрацювати приклади, переглянути за посиланням

https://youtu.be/yGbBWoXbLsE

https://youtu.be/tXumaPeekU4

https://youtu.be/LWfP1jtjB3I

https://youtu.be/mHXkwnjwZjs

Виконати завдання №751, 755, 757

Виконати до 06.05

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


 

06.05-13.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&22, ст.172, вивчити правила, опрацювати приклади, переглянути за посиланням

https://youtu.be/BxLtkSeSSSE

https://youtu.be/aSRrfVWjvNk

https://youtu.be/HdrZ1ZbxDCU

https://youtu.be/zldV4amGzTY

Виконати завдання №753(1,3,5), 762(1,3.5,7,9)

Виконати до 13.05

Тестові завдання будуть відправлені на Viber

ГЕОМЕТРІЯ
30.03-03.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&19, ст.140, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/vsRESaRIR4g 

 https://youtu.be/L2IXYDLREtU 

побудова овалу  https://youtu.be/ATs1sVYR1Do 

https://youtu.be/XPX9jC6SClM

Виконати завдання №642, 644, 645, 646, 647, 653, 654.

Малюнки  надіслати на пошту до 06.04


06.04-10.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&20, ст.145, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/xPB7kk4QEt8

Виконати завдання №667, 668, 670, 678.

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&21, ст.151, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/jItIIRFLKWY

https://youtu.be/rhNq6p8W_iw 

Виконати завдання №698, 699, 703, 707.

(Виконати до 14.04)

 


15.04-21.04

Загальне посилання про всі площі фігур https://youtu.be/cQ2-agslMWg 

Тестові завдання будуть відправлені на Viber

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&22, ст.155, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/q0mPAxTbQ6Y

https://youtu.be/4eZXBnTGBh8 

https://youtu.be/aSlrsIrVgyg

Виконати завдання №722,724,726,729,732,739,740,742.

Загальне посилання про всі площі фігур https://youtu.be/cQ2-agslMWg

 


21.04-24.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&22, ст.155, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/q0mPAxTbQ6Y 

https://youtu.be/4eZXBnTGBh8 

https://youtu.be/aSlrsIrVgyg 

Виконати завдання із збірника ст.32 №242, 243, 244, 248, 250, 251, 256

Загальне посилання про всі площі фігур https://youtu.be/cQ2-agslMWg 

 


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&23, ст.160, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/6mvQL8mjaqs 

https://youtu.be/H2ts3dgnHQk 

https://youtu.be/3CqmI2Zl4-M 

Виконати завдання №772, 775, 780, 783.

Виконані задачі надіслати на пошту до 06.05

 

Загальне посилання про всі площі фігур https://youtu.be/cQ2-agslMWg

 


06.05-13.05

 

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&23, ст.160, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/6mvQL8mjaqs 

https://youtu.be/H2ts3dgnHQk 

https://youtu.be/3CqmI2Zl4-M 

Виконати завдання №786, 789.

Виконати із збірника ст35 №265, 266, 269,273

Виконані задачі надіслати на пошту до 13.05

Загальне посилання про всі площі фігур https://youtu.be/cQ2-agslMWg

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

§31-33, перегляд фільму за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9SxxY1auIXA

Завдання, відео і тести в Classroom.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

§22, 23. перегляд фільму за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=wSrR2X0dO58

Завдання, відео і тести в Classroom.

ХІМІЯ

8-А,Б,В

&27 вивчити правила, стор.145 схему виписати до зошита, N 207 письмово.
Перегляд та аналіз презентації.

Презентація


30.03 - 03.04

& 28, стор.148-151 розібрати зразки розв'язків задач ''Розрахунки за хімічними формулами''


06.04 - 10.04
1) Переписати та вивчити схему " Хімічні властивості оксидів"
( дивіться у групі VIBER);
2) & 27 читати, повторювати, N 209 письмово виконати та переслати на перевірку особисто у VIBER

13.04 - 17.04
1. Переписати та вивчити схеми " Хімічні властивості кислот", див. у VIBER;
2. &30, переписати із стор.161 " Хімічна активність кислот";
3. Стор.підручника 168, N236 письмово у зошиті.
21.04 - 24.04
1) Виконати тест.( Додаткова інформація через Viber);
2) Переписати та вивчити схеми " Хімічні властивості основ"(через Viber);
3) & 29 читати, вчити правила, стор.159 підручника, N226 (а, б) письмово;
4) Усі письмові роботи пересилати особисто у Viber (097)2386575.

27.04-30.04

1. & 32 читати, дивитися малюнки, N 254 письмово;
2. Переписати до роб.зошита та вивчити схеми: "Хімічні властивості солей"
(див.повідомлення через  VIBER );
3. Виконати тести,  а N 3, 5, 7- повністю розписати ( див. у VIBER)

04.05-08.05
1. &31 вивчити амфотерні сполуки,  стор.170 виписати  формули до зошита     ( оксиди - гідроксиди);
2. Стор.173 підручника схему 9 відтворити у зошиті;
3. Перегляд 2 навчальних відео " Амфотерні сполуки" (через VIBER)

11.05-15.05
1. & 33, 34, читати, повторити оксиди, основи;
2.Стор. 188 схему 11 до зошита, стор. 192 схему 12 до зошиту;
3. N 267, 274 - письмово\

18.05-22.05
1. & 35, 36 читати, схему 13, 14 виписати до зошита;
2. Стор.197 N 285, стор. 202 N 289 (а, б) - письмово;
3. Тестові завдання через VIBER

25.05-29.05
1. &37 узагальнення знань про неорганічні речовини;
2. Стор.підручника 203-204 схема 15, 16 до зошита;
3. Стор.підручника 207 N 296, 297 - письмово;
4.&38, 39 читати, N 321 - письмово.

 

ГЕОГРАФІЯ

Письмово в зошиті- порівняльна характеристика Карпат і Кримськіх гір, порівняння Чорного і Азовського моря. Практична робота 10 с. 234;  або в друкованому зошиті; прочитати прагаграф 46-48, письмово дослідження с. 239

ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=BKMVzxoprR0&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=iUzDgkmjc1g&feature=share


 

11.05-15.05

Прочитати параграфи 55-56, тестування по цій темі у п’ятницю 15.05 о 16:00, https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-geografi-dlya-8-klasu-z-temi-etnosi-odnonacionalni-ta-bagatonacionalni-kra-ni-174778.html

https://vseosvita.ua/library/nacionalnij-sklad-naselenna-ukraini-prezentacia-z-geografii-8-klas-252716.html

 

ФІЗИКА

8-А,Б,В

& 38,39 конспект,впр.31,32(1,3,5)виконати. Приклади задач переглянути


30.03 - 03.04

Стор.231 розв’язати завдання.;стор.229-тести вик., &40 впр.33(1 ,2,3 ,5 ,7); &41впр.34; &42 опрацювати;стор.266 задачі4,5,6,7,8,9.


27.04-08.05

&29 питання стор190(1,2);&43,44 стор246(1-5,7);впр35(1,2);стор266(1,2,3,10).


 

11.05-22.05

Параграфи 45,46 конспект, &47прочитати, стор.264 виконати письмово

БІОЛОГІЯ

8-А,Б,В

Повтор. &35, 36, мал.141, 144 до зошита, вивчити;

& 37 вивчити, дивитися презентацію, всі схеми виписати до зошита

Презентація 1

Презентація 2


30.03 - 03.04

& 38, аналіз малюнків, стор.184 виконати тести письмово;
& 39, читати, повторити схеми із зошита.
Перегляд презентації, законспектувати найголовніше.

06.04-10.04 8-А,В
1) Виконати тест " Будова головного мозку" див. у VIBER (до 08.04 включно);
2) &42 вивчити, мал.157-у зошит,
3) Дивитися презентацію, із слайдів: 13, 15, 17, 23 письмово заповнити таблиці.

06.04-10.04 8-Б
1) Стор.підручника 201, тести письмово виконати та переслати у VIBER;
2) &41, 42 читати, вчити, мал.157 у зошит - вивчити;
3) Перегляд презентації, слайд 13, 15, 17 та 23 письмово із заповненими таблицями.

13.04-17.04 8-А, Б, В
1. &43 вивчити, мал.166 намалювати схематично у зошиті, вивчити;
2. Стор.200 підручника, виконати лабораторне дослідження, описати алгоритм дій та висновки у зошиті " Виявлення сліпої плями на сітківці ока";
3. Стор.206 підручника, знати правила по збереженню гостроти зору!

21.04-24.04 8-А, Б, В
1) & 44 читати; вивчити та замалювати схематично мал.167;
2) Стор.підручника 212, завдання "Поміркуйте" 1 та 2 -письмово;
3) & 45, 46 читати, стор.220 тести виконати усно.
Усі письмові роботи надсилати особисто у Viber (097)2386575

27.04-30.04
1. &47, 48 читати, ключові терміни виписати до роб.зошита;
2. Стор.підручника 223, виконати лабораторне дослідження, письмово описати, сформулювати висновки;
3. Проєктна діяльність ( повідомлення, презентація, відеоролік) на тему: "Вища нервова діяльність. Роль І.М.Сєченова та І.П. Павлова у розвитку вчення про ВНД"

04.05-08.05
1. & 49 читати, стор.228 мал.182 до зошита;
2. Стор.підручника 230 мал.184 до зошита, вивчити;
3. & 50, мал.186 до зошита, вивчити.

11.05-15.05
1. &51, 52 читати, нові терміни до зошита виписати;
2. Малюнок підручника 189 аналізувати;
3. Зі сторінки 239 підручника, підготувати доповідь про будь-яку одну видатну постать із загальними чи спеціальними здібностями ( письмово)

18.05-22.05
1. & 53, 54 читати, нові терміни у зошит;
2. Повторити будову нервової клітини , стор.підручника 13, малюнок 9;
3. &55, 56 читати, письмово у зошит у вигляді таблиці, заповнити три колонки : ендокринна залоза - функції в організмі - хвороби при порушенні діяльності залози.

25.05-29.05
1. &59, 60 читати, аналізувати, вивчити;
2. Стор.підручника 272 мал.217 відтворити у зошиті,  вивчити;
3. & 61, 62 читати, мал.219-221 розібратися;
4. Стор.підручника 281-283 узагальнити знання.

МИСТЕЦТВО

Читати чи.146-155

Відправити малюнки по темі:"Класицизм"

Малюнки сфотографувати і відправити на мою ел.пошту

Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


06.04-10.04

Відповісти на тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=917143


13.04-24.04

Читати стор.156-163

Зайти Google class і переглянути презентацію. Код для учнів nlx7sjp.

До 24.04.20р. всім  обов'язково пройти тестування на сайті "На урок" за посиланням join.naurok.ua917143


27.04-30.04

Читати стор.176-181

Зайти в Google клас і подивитись презентацію( по новій темі). Код для учнів nlx7sjp.

Малюнки за темою "Реалізм" надсилати на ел.пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


04.05-10.05

 

Виконати тест на сайті "На Урок".Тема:"Реалізм"

Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=596789


ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Параграф 22- 23 опрацювати

Параграф 24- 26 конспекти

Параграф 27 опрацювати. Розробити пам'ятку щодо уникнення небезпек

Параграф 28 опрацювати
Скласти "портрет" соціально здорового підлітка
Виконати до 05.05

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дівчата

Виготовлення прикрас(посилання)

Хлопці

Знайти або розробити власну конструкцію підставки під паяльник (2-3 варіанти). Подати зображення у вигляді фото, креслення або ескізу (зразки)

ІНФОРМАТИКА

8-А,Б,В (група Білої Я.Ю.)

с.195-198 (чит.), с. 199, питання 1(1), 2,4,5,6,7 (письмово).
Для всіх 8 класів посилання для перегляду презентації.


30.03 - 24.04 !!!

с.200-204(чит.), с.205, питання 1(1), 2(1), 4, 5 (письмово)

с.207-209(чит.), с.211, питання 1,3 (письмово), с.212, питання 7(письмово)
с.213-215(чит.), с.215, питання 1,2,4(1) (письмово), с.216, завдання 4(письмово) + переглянути відео П 6.6.
с. 217-218(чит.), с.219, питания 1(1) (письмово), завдання 1(а), 2(а) (письмово).
Для всіх 8 класів до 03.04 сфотографувати та надіслати попереднє завдання на пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript  або на Viber 095 56 55 350.Нові завдання надсилати по мірі виконання.

 


27.03 - 11.05

 

с. 221-226(чит.), с.226, питання 1,2 (письмово); с.227, питання 3,5,8(1) (письмово); + переглянути відео
с.226-271 (чит.), с.271, питання 1,2,4,6(письмово); с.272, питання 8 (письмово); 

 с.273-277(чит.), с.277, питання 1,2, 4-7(письмово).

Виконати до 25.05
Виконати завдання  на с. 278

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Практичне завдання:
Дівчата-прес,присідання ,планка -45секунд кожна вправа.
Хлопці- підтягування(від 7-12р) або віджимання -за 40 секунд ,прес-45секунд,присідання-45секунд .
В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!!!
Набивання волейбольного  м`яча  або любого неважкого предмета над головою  дівчата-15р,хлопці-20р.  Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ .
Відео скидаємо на електронну адресу:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript . або у вайбер +380-66-315-55-70
8клас Волейбол Тестові завдання з фізичної культури


21.04-27.04

1.Теоретичне завдання виконоємо на сайті classroom ,код курса-m6iruv7  до 27.04.2020

2. Плюс практичне завдання 7-мі класи відеозвіт про виконання: 

2.1. Загальнорозвиваючих вправ на місці або в русі (5-6 вправ)

2.2. Вправи для зміцнення м'язів спини (Початкове положення: лежачи на животі, ноги на ширині стегон, руки витягнуті вперед ширше плечей.На рахунок "раз" підніміть тулуб, відриваючи рук і ног від підлоги, На рахунок "два" поверніться у початкове положення (положення "зірка"). виконуємо 2 підходи по 25секунд. (відпочинок між підходами 1хв.)

2.3. Біг з високим піднімання стегна на місці 2 підходи по25секунд  (відпочинок між підходами 1хв.)

2.4. Стрибок у довжину з місця -3 спроби(якщо є можливість міряємо довжину стрибка)

В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!!!Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ .

 Відео висилаємо у Viber  +38066-315-55-70 або на почту  kozorizyulya@gmail.com

 


 

28.04-04.05

1.Теоретичне завдання виконуємо на сайті classroom,код  курса - m6iruv7 виконати до 04.05.2020

2.Плюс практичне завдання відеозвіт про виконання вправ обов'язково

2.1 Загальнорозвиваючі вправ на місці або в русі (5-6вправ)

2.2 Перегляд відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y та виконуємо 6 вправ на вибір з відео ,кожну вправу робимо по 25 секунд ,відпочинок між вправами 25секунд.

Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ  !

Відео висилаємо у Viber  +38066-315-55-70 або на почту  kozorizyulya@gmail.com

17.03.20 8 класс,урок 52.Употребление ССП в устной и письменной речи.
Презентация .Внимательно просмотрите презентацию,упр 464(сделайте шпаргалку).
Упр.474-письм. по заданию.
"Для любознательных"-стр.173,упр.478-теория+по заданию письменно 1-3 предложения.
Д.З.на 19.03 Упр.482-Б(4 ССП с союзами..)
 
Випадкові фото
  • 2016-02-18__mdpm_03.jpg
  • DSC04172_640x480.jpg
  • 2016-03-23__tsz-09.jpg
  • 2016-09-17__-6.jpg
  • 2015-12-19 chresna_5.jpg
  • Говерла 182_640x480.jpg
  • 2016-12-21_vpd_07.jpg
  • 2017-05-13__03.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_07.jpg
  • DSC04139_640x480.jpg
  • 701E2212_320x480.jpg
  • DSC04430_640x480.jpg
  • 2017-04-14_cz__8.jpg
  • Говерла 203_360x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_06.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_04.jpg
  • 701E2172_640x427.jpg
  • Говерла 260_640x480.jpg
  • DSC05744_640x480.jpg
  • DSC04691_640x480.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_14.jpg
  • ART_2023_640x425.jpg
  • 2017-04-24_japan_11.jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_7.jpg
  • Говерла 312_360x480.jpg
  • 2016-11-01__-77.jpg
  • 701E2228_640x427.jpg
  • 2016-09-17__-1.jpg
  • 2016-09-17__-8.jpg
  • 2016-09-23__zsu_00_p330.jpg
  • 2015-12-19 chresna_7.jpg
  • ART_2003_640x425.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_14.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_07.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_02.jpg
  • Фотографии 037_640x480.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_8.jpg
  • Говерла 270_640x480.jpg
  • 1504550084259.jpg
  • 2016-11-03_ivanchenko_300p.jpg
  • 2016-12-01__pekar_5.jpg
  • 2016-04-30_paskhaato__5.jpg
  • 701E2127_320x480.jpg
  • ART_2044_640x425.jpg
  • 2016-11-01__1_piket.jpg
  • Говерла 350_360x480.jpg
  • 701E2301_320x480.jpg
  • 5 .jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_2.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_08.jpg