ЗЗСО №225
м. Києва
Оголошення

 

 

Інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання і поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом Covid-19


До уваги педагогічних працівників, яким виплачується пенсія за віком (лист РУО Оболонського району м.Києва від 22.04.2020)


 


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри"

0 800 500 21 80


Увага, вакансія!

На постійну роботу ЗЗСО № 225 потрібні учитель англійської та іспанської мов.


До уваги батьків 5-ти класників!

З 5-го класу учні мають можливість вивчати на вибір іспанську, китайську та німецьку мови.



Увага ! Графік проведення установчих сесій відділень Київської Малої академії наук (МАН) учнівської молоді на 2013/2014 навчальний рік

Корисні лінки

УКРАЇНСЬКА МОВА

Презентація "Написання прислівників через дефіс і разом"

Презентація "Написання прислівників разом, через дефіс, написання прислівникових сполук"

Презентація "Правопис прислівників. тренувальні вправи"

Презентація "Прийменник як службова частина мови"

7-А (група Скрипник Л.М.)

Параграф 35,с 208-220, опрацювати таблиці на с 211, 212, 214.

Вправи 464, 472, 478

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0633127255


Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1IwZ_WkOWC6At-Y4FECE009enu2cIf_K2?usp=sharing


21.04-30.04

Тема: Правопис сполучників, Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте – про те, затее – за те, якби – як би та ін.) – завдання (памятку)  надіслати  на вайбер до 23.04 16-00

1.Переглянути презентацію (у раніше поданому посиланні на гугл диск).

2.Переглянути відео уроки «правопис сполучників» за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=J4qE3oz-shI

https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU

3.Повторити параграф 36  с 228- 231

4. Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на   конференцію: Zoom.

Тема: Правопис сполучників.Час: 21 квітня 2020 13:00 PM

Підключитися до конференції Zoom

https://zoom.us/j/98441204006?pwd=elBpWExCdGhCSUUzeTUxMm5ubDFJZz09

ІД: 984 4120 4006

Пароль: 007448

5. Домашнє завдання : тест з презентації надіслати лише цифри і букви на вайбер до 22.04 17-00.

6. Вправа 508 – завдання вправи, підкреслити орфограми на вивчене про сполучник, переслати на вайбер до 27.04 15.00


27.04-30.04

Тема   Частка. Розряди часток за значенням. Правопис часток разом, окремо, через дефіс.

Прочитати & 37 с 232 -239

Подивитися відео уроки за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4

https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik

Виконати вправи 515,  524, 527 (завдання вправ, окрім твору про дідуся). Надіслати на вайбер30.04 (не раніше) до 19 .00.

Конференція в Zoom 28 квітні 13.00

Тема: Частка, правопис часток

https://us02web.zoom.us/j/84586396911?pwd=UHJLNHpIa1J6YTQyVVZCMjA3K2NFZz09

ID: 845 8639 6911

Пароль: 031836

Тест: код доступу 717079  Посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до 30 квітня 18:00

Тільки одна спроба проходження

 


04.05-08.05

 

Тема Вигук. Прочитати &39

Виконати вправи 552 вправу скинути мені у четвер 07.05

Підготувати відповідь на питання с 250 (усно)

Підготуватися до контрольного диктанту

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію: Zoom 5 травня 2020 13:00 PM

Тема: Вигук

https://us02web.zoom.us/j/87883801501?pwd=ZmVpZW5KOEc1Q1k3MUtlbDFydXdmdz09

Код: 878 8380 1501

Пароль: 028631

Виконати тест Завдання необхідно виконати до 7 травня 18:00

Посилання join.naurok.ua Код доступу 171495


 

18.05 - 22.05

Повторіть правопис прислівників с 194 &34, виконайте вправу 571 с 254

7-Б (група Шевченко С.О.)

Виконати завдання §34(вивч. правила) впр. 406, 410, 414, 417, 418, 419


06.04 - 10.04

Ст.198, опрацювати пам’ятку впр.429(усно) і письмово виконати впр.431

Опрацювати теорет. мат. Параграфу 35, впр.465

Ст.212-217 (опрацювати таблицю), впр.472,478,480,481. Надсилайте

на пошту 84shev4enko@gmail.com

Переглянути відеоуроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=XK5A-uBUIuc

https://www.youtube.com/watch?v=ZNexcgYI47c

З 6 квітня перегляд телеуроків з укр.мови є обов’язковим.

За можливості створити власні сторінки на сайті Мій клас для подальшої роботи.


21.04-24.04

Перегляд відеоуроків https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q

https://www.youtube.com/watch?v=zFfS4ylwxZI.

Опрацювати п.36(Тема «Сполучник»). Виконати впр.494,497, 498,499


27.04 -30.04

Опрацювати теорет. матеріал ст.226-231 і виконати впр.501, 510.

Виконати контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-priymenik-spoluchnik-277675.html (натиснувши на віконечко «Тестування» та зазначивши ім’я учня). Принт-скрін останньої сторінки( результату) скинути у вайбер (0630756430).


 

04.05- 13.05

Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik

Опрацювати  теорет.матеріал &37-38 і виконати впр.520,528, 541, 544


13.05-22.05

 

Опрацювати &39 і виконати впр.553,556.

Виконати контрольний переказ тексту дискусійного хар-ру в публіцистичному стилі за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=uzCUOdohFXo

Виконати підсумкову тестову контрольну роботу за темою « Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук»

Принт-скрін останньої сторінки-результату надіслати на вайбер (0630756430)

 

7-Б (група Джупини Т.І.)

Опрацювати  матеріал на сторінці 209. & 35 (правила) , впр. 459, 465, 470, 472 (виконати завдання до вправ)


06.04 - 10.04

Повторити & 35, виконати впр. 466, 476, 478, 480


13.04-17.04

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aT25xvgGXmw ; &36 (стор.220-227) , виконати впр. 488,489,497,499.


21.04-24.04

&36 (опрацювати теоретичний матеріал), впр.503 (усно), 504,506,508 , переглянути відеоурок

7-В,Г (група Путрової Т.А.)

1. Викон. впр. 406, 419.

2. Опрацювати табл. на стор. 203.

Викон. впр. 442-448,  451-453.

3. Опрацювати матеріал стор. 208-209.

Викон. впр. 464, 456-458.


30.03 - 03.04

Укр.мова

Перевірний онлайн-тест:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScCCvIKh4auY0ENDL7ZBijNgQckCd0Jn7qrbE5RHXZaxi7vTw/viewform?usp=sf_link


10.04. – 15.04.

Опрацювати теоретичний матеріал стор. 211-215.

Переглянути начальні відео:

https://www.youtube.com/watch?v=3xamFuQl-pk

https://www.youtube.com/watch?v=RoZcUC2lOCo

https://www.youtube.com/watch?v=S1hByhLnVek

https://www.youtube.com/watch?v=espTd67LPI4

Виконати завдання вправ 464, 465, 468, 471, 472.

Виконати до 22.04.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdDwYqlFGozafTe2Q3R5Z7khFevhgkl5MnBiB2LBcn---7FSQ/viewform?usp=sf_link


21.04-24.04

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=n53mQ8qPluQ

https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU

https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU

https://www.youtube.com/watch?v=QA4q-UvvmtI

Параграф 36:

Опрацювати теорію:   Виконати завдання вправ:

Стор.220                                     впр.488

Стор. 221                                      впр.489

Стор. 222                                       впр.492

Стор. 223                                       впр.494, 495

Стор. 224                                         впр.497


27.04-29.04

Виконати завдання

 


Виконати до 07.05.

 

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8&t=142s

Опрацювати матеріал стор. 232-235.

Виконати завдання вправ  515, 516, 517.

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=c1diGiBdPvM

Опрацювати матеріал стор. 237-239.

Виконати завдання вправ 524,525,527.


Виконати до 11.05

Завдання


 

12.05- 15.05

Опрацювати матеріал, виконавши тестове завдання за посиланням

Написати в зошиті переказ. Завдання за посиланням


18.05-22.05

 

Контрольний тест

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Презентація "Русалонька із 7-В..."

7-А

Дочитати «Русалонька…». Відповіді  на запитання 9усно) с 224, 11 завдання – письмово; с 232, 11 – письмово, с242 (усно)

Позакласне читання. Прочитати С.Васильченка «Приблуда» ( в інеті).

Вивчити вірші тим, хто ще не розказав.

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0633127255 (Скрипник Л.М.)


Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1NS8npEvejd9l_5XHWZxjJyYurhTBwxFl?usp=sharing

Іван Сила

https://drive.google.com/drive/folders/1PYM77CGXpcTPt-vGKHhUKIHPN8yQjcIy


21.04-24.04

Урок мовленнєвого розвитку. Переказ уривка твору про Івана Силу.

1.Підготуватися до переказу, пояснивши, чому і чим найбільше сподобався цей уривок.

2.Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на  конференцію: Zoom.

Тема: Переказ уривка твору про Івана Силу

Час: 24 квітня 2020 13:00 PM

Підключитиься до конференції Zoom

https://zoom.us/j/96274606793?pwd=TFcyK1dnaU4xV3h0MVpZaml5V01GUT09

ІД: 962 7460 6793

Пароль: 009641

3.Домашнє завдання:написати фанфік власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово), надіслати на вайбер до 27.04. 18.00


04.05-08.05

Тема А.Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...».

Прочитати у підручнику с 279 -283

Вивчити напам’ять один вірш А. Малишка. (на вибір)

Написати твір «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка» на 12.05 до 17-00 скинути на вайбер

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію: Zoom 8  травня 13.00

Тема: А.Малишко

https://us02web.zoom.us/j/84922498517?pwd=TFd4QU1CSXdrOHQzY3VhRTlKdmxEdz09

Код: 849 2249 8517

Пароль: 023700

Виконати тест Завдання необхідно виконати до 12 травня 17:00

Посилання join.naurok.ua Код доступу 686016


 

18.05.- 22.05

Твір «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка»

Крос сенси  ( за зразками)

7-В,Г

1. Письм. тести стор. 223-224, 231-232, 241-242.

2. Письм. відпов. на пит. 9 стор. 224, пит. 10, 11 стор. 232, пит. 6, 7, 8, 10, 12 стор. 242.


30.03 - 03.04

Перевірні онлайн-тести:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSePS5pIaziH6uRxe2T_9E09XYXq-3AGZzxh83XA4f5izBonOw/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeuzlwVS7iWH8iWvRVEltZbZGnPUbmRje12iaZczUpjCR18wA/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCurd9L9_kFEBB2nxTnVc118MnwNnXB__f7LPIjRXKLyIJ9A/viewform?usp=sf_link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe8um-4iKWCZGRRXpRMrVZ_djI1KvgLykdmUriX0okPfmo94Q/viewform?usp=sf_link


10.04. – 17.04.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=EIUBidoHGcY&t=34s

Читати «Неймовірні пригоди Івана Сили» Олександра Гавроша (стор. 254 – 277).

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=1nVWed4pluU

Письмово виконати такі завдання:

- тести зі сторінок 261, 269, 277-278;

- дати відповідь на пит. № 2 стор. 262, пит. № 11 стор. 269, пит. 12 стор. 278:

- скласти паспорт твору.

За бажанням переглянути художній фільм «Іван Сила»:

https://www.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU

Виконати до 22.04.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeyjwrs9t-Zx8LfEyqFOWTl82SXGVp_DMNZvYjMpPV5_P3OQQ/viewform?usp=sf_link


Виконати до 06.05.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLKeWz35ipNMaNBolujg4N8D5Ml7Idpyyw6JU130KrMmPTiw/viewform?usp=sf_link

 


12.05.- 15.05

Опрацювати матеріал. Завдання за посиланням

Написати в зошиті твір. Завдання за посиланням


 

18.05.- 22.05

Контр.тест:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdwTrLB8OsunLwCCYksBU7CQnbDmGwMIahm3ayAa_rt1Q1Csg/viewform?usp=sf_link

 

 

7-Б

У зошиті  написати біографію В. Симоненка, літературні паспорти до віршів :"Лебеді материнства", "Ти знаєш, що ти - людина", "Гей, нові Колумби..."

Вивчити напам'ять " Лебеді материнства" і читати М. Павленко "Русалонька із 7-В.."


06.04

Переглянути відеоуроки за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=Me5DyNhS-hk

https://www.youtube.com/watch?v=LdOVCXgSmvw

У зошиті  дайте відповіді на онлайн-тест за посиланням :

https://naurok.com.ua/test/m-pavlenko-rusalonka-iz-7-v-problematika-hudozhni-zasobi-ta-h-rol-137362.html

Читати  Степана Васильченка «Приблуда», переглянути відеопрезентацію за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1136721/ та дати відповідь у зошитах на онлайн-тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/pribluda-stepan-vasilchenko-135571.html. Надсилайте відео вивчених віршів напам’ять на Viber (0630756430) конспекти та тестові відповіді на пошту 84shev4enko@gmail.com


21.04-27.04

Переглянути відеоуроки  за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=T9wDpYa_7sQomarenko-277756.html

https://www.youtube.com/watch?v=l2UKRPvEcAI

https://www.youtube.com/watch?v=EAEH_W6TZVE

Виконати завдання .Ст.243(біографічна таблиця Л.Пономаренко). Читати «Гер переможений». Написати літ-ий паспорт до твору. Відповісти на питання :1-3,7,8,10,11,12 (письм)

Ст.247(біографічна таблиця О.Ольжича).Читати поезії на ст.248-249, зробити літ-ні паспорти до них. Відповісти письмово на пит.4,10 ст.249

Ст.250 (біографічна таблиця О.Теліги). Читати поезії О.Теліги та написати  їх літературні паспорти. Дати відповідь на пит. 4,10(письм.) ст.253

Виконати контрольну роботу і надіслати принт- скрін останньої сторінки( результату) у вайбер (0630756430).

27.04-01.05

Ст.254 (біографічна табл. О.Гавроша). Читати «Неймовірні пригоди Івана Сили»  Переглянути посилання


04.05-15.05

Написати літературний паспорт повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили» О.Гавроша. Скласти письмово власну історію з головним героєм повісті – Іваном Силою.

Виконати онлайн-тест за посиланням : https://naurok.com.ua/test/testi-za-tvorom-neymovirni-prigodi-ivana-sili-variant-2-392507.html   і надіслати принт-скрін останньої стор. на вайбер ( 0630756430)


15.05-25.05

 

Написати біографічну таблицю А.Малишка (стор. 279), читати поезії поета(ст.280-282). Вивчити напам’ять одну поезію на вибір. Виконати онлайн-тест за посиланням і результат останньої сторінки надіслати на вайбер.

 

Написати підсумковий контрольний твір на одну з тем: «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах О.Ольжича й О.Теліги», «Богатир Карпат Іван Сила», «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка»

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

7-А,Б,В клас

Стор. 202-226 прочитати; додатково " Собака Баскервілів".

https://youtu.be/zstgVq4y3dI

https://zarlit.com/lesson/7klas_3/18.html

Визначити і записати тему та ідею твору: О.Генрі, Вільям Сідні Портер, Буктрейлер до новели О.Генрі "Дари волхвів", Презентація (питання до слайдів 7, 8, 10.)


27.04-03.05
Завдання: визначити композицію твору.
Акутагава Рюноске
Пройти тест.
Тест надіслано класному керівнику

АНГЛІЙСЬКА МОВА

7-А

7-А

7-Б (група Лотоцької Н.В.)

Підготуватись до письмового диктанту за вправами стор.124-125.

Тексти переказувати. Підготуватись до тематичного опитування за темою"Doctor"


30.03 - 03.04

стор.124 Do you know?-    перекласти,

впр.1 вставити відповідну лексику , переписати в зошит.

Стор.127,впр.5 читати, перекладати.

Стор.128 (виконати квест)

Підготуватись до online test за темою "Doctor."

7-Б (група Чернявської Л.М.)

Ex 5 p 127 - переказувати

Ex. 1 p.132-133-читати та перекладати

Вивчити нові слова до тексту.

7-В

Завдання для учнів за посиланням

7-Г

Завдання для учнів за посиланням

 

ІСПАНСЬКА МОВА

На 17.03.2020Unidad 6. Lecciòn 2. Впр.1 стор.128(132- старий підручник) -прочитати діалог, перекласти на українську мову, вивчити слова і словосполучення, впр.2 стор. 129(133- старий підручник)  -відповіді на запитання, письмово, вивчити відмінювання дієслів в Pretérito indefinido стор.125 (129 - старий підручник).

На 20.03.20стор.132,134 (136,138 - старий підручник) (прочитати слова і словосполучення, перекласти на українську мову), впр.4 стор.133(впр.5стор. 138- старий підручник) -прочитати текст: El metro de Madrid,перекласти на українську мову, впр.5 стор.134 (впр.6 стор.139- старий підручник)- відповіді на запитання, письмово.

На 31.03.2020- повторити відмінювання дієслів в Pretérito indefinido стор.125 (129 - старий підручник), вивчити дієслова індивідуального дієвідмінювання стор.129 (133- старий підручник), впр.4 стор.136 (141- старий підручник)  прочитати, перекласти на українську мову, відкрити дужки та написати дієслова в Pretérito indefinido.

На 03.04.2020- впр.3 стор.138-139 (143-144 старий підручник) прочитати, перекласти на українську мову,, впр.4 стор.139 ( доповнити речення відповідно тексту, усно), стор.143 (148- старий підручник) повторити Pretérito indefinido та Pretérito perfecto впр.5 стор.143 (148- старий підручник) письмово.

На 07.04.2020 повторити відмінювання дієслів в Pretérito indefinido стор.125 (129 - старий підручник), повторити дієслова індивідуального дієвідмінювання стор.129 (133- старий підручник). Впр.4 стор.136 (141- старий підручник)  прочитати текст  « El viaje a Barcelona» та перекласти на українську мову, відкрити дужки та написати дієслова в Pretérito indefinido.

На 10.04.2020 – впр.3 стор.138 – 139 (впр.3 стор.143 – 144 - старий підручник), прочитати текст, перекласти на українську мову. Впр 4 стор.139 (впр.3 стор. 144 - старий підручник), письмово.

На 14.04.2020 - впр.4 стор.136 (стор.141- старий підручник)  прочитати текст   « El viaje a Barcelona» та перекласти на українську мову, відкрити дужки та написати тільки дієслова в Pretérito indefinido. Впр.4 стпр.146 (стор.151 - старий підручник)  прочитати текст, перекласти на українську мову. Впр.5 стор.147 (стор.152- старий підручник)  письмово ( доповнити речення за текстом).

На 17.04.2020 повторити Futuro imperfecto стор.202 (210), Pretérito perfecto стор.203 (211), Pretérito indefinido стор.204 (129,133). Потім зробити впр.2 стор.149  (154 – старий підручник), письмово.

 

НІМЕЦЬКА МОВА

Завдання для учнів 7-х класів з німецької мови за посиланням

 

РОСІЙСЬКА МОВА

Група Ісаєвої Н.П.

Повторить обособленные члены предложения.$48-51.

Выучить правило $52стр 183.

Упр. 479а,б.$53.Упр. 488а. Упр.470 наизусть.


30.03 - 03.04

Параграф 54 -55.Упр 490. План  к тексту,озаглавить,определить тип речи. Упр. 501, 503 выписать ключевые слова.

13.04 - 17.04

$ 56 -57 -58.Упр. 512(выписать односоставные),524(устно), 535(выписать назывные предложения),539(б.)

21.04 - 24.04

Параграф 58,59, 60 ,61.Упр.538(б), 542 ( письменно пересказать текст сжато),550 (выполнить согласно заданию),562(исправить ошибки).

Смотреть видео https://youtu.be/U0m1CMrkvb4


27.04-05.05

Предложения с разными видами обособления.Урок 50,51.

Упражнение 464,466 . Просмотреть видеоурок.

https://www.youtube.com/watch?v=vQBk8CGYOxs

 


04.05-08.05

Работу фотографировать и присылать на почту isaeva Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Работу выполнить до 10 мая, с одним подходом https://forms.gle/r24EheiKQ87egkrq5

11.05-29.05

Параграфи 64 - 68. Упр 596. и 624 (списать 2 последних абзаца).

Група Науменко І.А.

Урок 51 Обособленные определения.Сравнительный оборот.+презентация Обособление сравнит.оборотов.7кл.
упр.444 письм.-повторение.
Теория стр.179,упр.462(3 предлож.)-подчеркнуть обособленные определения.
Упр.464-3 предложения,теория стр.181,упр.465-подчеркнуть сравнительные обороты как члены предложения.

Д.З. на 17.03. упр.469-А(письм.)-подчеркнуть сравн.обороты в соответствии с их синтаксич.ролью,Повт. урок 50,урок 48,обратить внимание на упр.429( !!!)
17.03.20
Урок 52 Уточняющие члены предложения.
Презентация слайды 1-11. +теория
с.183-теория,упр.471-устно, упр.472-письменно по заданию.
Д/з. на 20.03.20 упр.483-письм.,подчеркнуть обособленные второстепенные члены предложения,упр.487-Б(шпаргалка).

Презентація

20.03.20

Урок 53. Восприятие на слух предложений с различными видами обособлений.

Используйте "Алгоритм обособления определений ".

Упр.483-расставить знаки препинания,подчеркнуть обособленные обст-ва и определения.Упр.487-Б-письм. Д.З. на 31.03.20 Упр.488-А по заданию.

Внимательно читайте теорию, задания, выполненные работы можно отсылать мне на почту - Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript или вайбер - 0663542667 .

31.03.2020

Урок 54 Закрепление https://www.youtube.com/watch?v=4GO_z78yhGo(уточн.члены предлож),

https://www.youtube.com/watch?v=2fxbmIaLU2g(обособл.определений)
https://www.youtube.com/watch?v=oTN7ir1P-EI-обособл.дополнений.
Упр.490,493-устно,теория,Упр.501-теория устно.
Д.З.Упр.496 по заданию(план)
Тест Обособление второстепенных чл.предложения
https://naurok.com.ua/test/obosoblennye-chleny-predlozheniya-71121.html,перейти по ссылке,нажать "тестування",ввести фамилию/имя, пройти тест,сделать фото/скриншот с результатом,выслать мне на почту -  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
03.04.2020
Задание в Google Классе код доступа4kkeyhs.
Все работы отправляйте ТОЛЬКО в Гугл Класс вложенным файлом. Оценки будут выставлены в электронном журнале !!! Не увидела многих выполненных и присланных в Класс заданий на сегодня (03.04.20)..
Все работы с 03.04.20 отправлять ТОЛЬКО в Google Класс вложенным файлом !!!

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Підготуватись до Т.О (параграфи 16-19, тестові завдання на ст. 185 усно)

Увага! Завдання для 7-х  класів з історії України в google classroom - код курсу dw2baee

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Параграфи 18-19, питання на сторінці 217 усно опрацювати
Увага! Завдання для 7-х  класів з всесвітньої історії в google classroom - код курсу dw2baee
АЛГЕБРА

7-А

Проведення уроків за розкладом у Zoom, д/з дублюється у Classroom за посиланням  «Код курса4t7yvey

7-Б,В
Виконати на окремих аркушах К.Р. №5 з 1 по 5 завдання
із збірника по варіантах на ст.104 та ст.109.
Опрацювати теми у підручнику та виконати в зошиті завдання:
пункт 20 ст.133, №766, 768
пункт 21 ст.143, №794, 804

30.03-03.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&22, ст.150, переглянути за посиланням

 https://youtu.be/yWv7UwC052w 

https://youtu.be/kp6OQKnoBwQ 

Виконати завдання №822, 824, 832.

&23, ст.160, переглянути за посиланням

https://youtu.be/8RkMVKHUShI 

https://youtu.be/hmUJdHOJuIQ 

Виконати завдання №849(усно), 850(усно), 851, 855, 859 


06.04-10.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&23, ст.160, переглянути за посиланням

 https://youtu.be/8RkMVKHUShI 

  https://youtu.be/hmUJdHOJuIQ 

Виконати завдання №853, 863, 871, 880, 894(виконати до 10.04)

Виконати на окремих аркушах із збірника К.Р. №6 та надіслати фото на пошту до 14.04

 


13.04-19.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&24, ст.173, переглянути за посиланням

https://youtu.be/aD7pCdczZNM  

Виконати завдання №909,910,912,918

&25, ст.181, переглянути за посиланням

https://youtu.be/IHPJC9DTSLM

https://youtu.be/XOuN1ADW1xo

Виконати завдання №958,960,962,973,989,990.  

Тестові завдання будуть відправлені на Viber

 


21.04-24.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&26, ст.190, переглянути за посиланням.

Вибрати більш зрозуміле для вас пояснення

https://youtu.be/tRM_W8oBFAI 

 https://youtu.be/0IEZi4k3v6Y 

https://youtu.be/6mX-z_Lwauo 

https://youtu.be/efUFkT6A60s 

Виконати завдання №1008, 1010, 1017, 1019, 1022

Завдання для самостійної будуть відправлені на Viber

 


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&27, ст.197, переглянути за посиланням.

Вибрати більш зрозуміле для вас пояснення

https://youtu.be/Q49gJGIQ5Ig 

https://youtu.be/MGEDKHIZv-c 

https://youtu.be/yUrjqkHYhKs 

Виконати завдання №1035, 1039 до 06.05

Завдання для самостійної будуть відправлені на Viber

 


04.05-14.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&28, ст..200, переглянути за посиланням.

Вибрати більш зрозуміле для вас пояснення

https://youtu.be/JTqNhQl-hAI 

https://youtu.be/WpRFgMdcHqU

Виконати завдання №1048, 1050( 1-4), 1052  до 13.05

Із Збірника виконати самостійну роботу  на ст.35 №198(1,3), 199(2,4), 200(5,7)

Виконане завдання надіслати на пошту до 14.05

 


12.05-20.05

 

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&29, ст..206, переглянути за посиланням.

Вибрати більш зрозуміле для вас пояснення

https://youtu.be/ts_TrPWV6AE 

https://youtu.be/pYVVpawdKqg 

https://youtu.be/CaCGb_iIafw 

https://youtu.be/R3jVUbQFY4M 

Виконати завдання №1079, 1081, 1087, 1091, 1095  до 20.05

Підготуватись до контрольної роботи.

7-Г
Виконати номери 823,824,825,826,827,829.

30.03 - 03.04
Опрацювати пункт 23, виконати завдання №849-855. Презентація

06.04-10.04
Виконати завдання №856-863.


16.04-24.04

Виконати самостійну роботу і відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net або на Viber (066)3429539.


 

04.05-08.05

Опрацювати пункт 25; виконати завдання №952, 954, 956, 958.

Відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net або на Viber (066)3429539.

ГЕОМЕТРІЯ

7-А

Проведення уроків за розкладом у Zoom, д/з дублюється у Classroom за посиланням  «Код курса4t7yvey»


7-Б,В
Виконати на окремих аркушах К.Р. №3 з 1 по 4 завдання
із збірника по варіантах на ст.89 та ст.93
Опрацювати теми у підручнику, вивчити правила та виконати в зошиті завдання:
пункт 19 ст.150, №480, 484, 486
пункт 20, ст.159, №516,522
Переглянути пояснення тем за посиланням ( У класі)
https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html?m=1  

30.03 - 03.04

Переглянути відео та виконати завдання.

https://youtu.be/lWHetRAkA2c 

https://youtu.be/_FMkfutpBPE 

Виконати завдання із збірника на ст.21

№151, 153, 155, 158, 160, 161.

Тестові завдання будуть відправлені на Viber

 


06.04-10.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання

&20, ст.159, вивчити правила, переглянути за посиланням

https://youtu.be/oYZFA11GGH4 

Виконати завдання із підручника

№516, 517, 524

Виконати завдання із збірника на ст.22

№163, 164, 167

(Виконати до 14.04)  

 Тестові завдання будуть відправлені на Viber

 


13.04-21.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання

&21, ст.166, вивчити правила, переглянути за посиланням

https://youtu.be/hnFxxpAa5R4 

https://youtu.be/RDKYZTOMOBc

Виконати побудову №540, 543

https://youtu.be/yLxBB9busCQ

https://youtu.be/ULLf8x8Zfnw

Виконати завдання №550,552,553,558

 


21.04-24.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання

&22, ст.175, вивчити правила, виконати в зошиті з 1 по 6 задачі, переглянути за посиланням

Побудова кута рівного даному https://youtu.be/ncImbzKOnsY 

Побудова серединного перпендикуляра https://youtu.be/t3OLq93qSGA 

Коло вписане в трикутник   https://youtu.be/hnFxxpAa5R4 

https://youtu.be/jE5aT31nqQ4 

Коло описане навколо трикутника https://youtu.be/RDKYZTOMOBc 

https://youtu.be/fdPXH54sfsY 

Вписане та описане кола https://youtu.be/ZxWKvrYC5zw 

Виконати завдання №574, 576, 577, 581, побудувати вписане у трикутник коло,  описане навколо трикутника коло за допомогою циркуля та лінійки для гострокутного та тупокутного трикутників.

Фотографії домашньої роботи надіслати на пошту до 28.04

 


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання

Побудова бісектриси   https://youtu.be/F6pR1kn0uiM 

https://youtu.be/9vyKQAXC7I8 

Побудова серединного перпендикуляра https://youtu.be/t3OLq93qSGA 

Коло вписане в трикутник   https://youtu.be/hnFxxpAa5R4 

https://youtu.be/jE5aT31nqQ4 

Коло описане навколо трикутника https://youtu.be/RDKYZTOMOBc 

https://youtu.be/fdPXH54sfsY 

Вписане та описане кола https://youtu.be/ZxWKvrYC5zw 

Побудувати вписане у трикутник коло,  описане навколо трикутника коло за допомогою циркуля та лінійки для гострокутного , прямокутного та тупокутного трикутників.

 Фотографії домашньої роботи обов’язково надіслати на пошту до 06.05

 


06.05-13.05

 

Опрацювати параграф, п.22, переглянути відео та виконати завдання

Побудова трикутника за 3 стор https://youtu.be/sqETluRvop8 

https://youtu.be/BcdhvzLd4OA

Побудова трикутника за стороною прилеглими кутами https://youtu.be/P-Q826vzLsY

Побудова трикутника за трьома елементами https://youtu.be/v3qpI8yfoiI

https://youtu.be/0ivV5EDQ2K0

Виконати завдання №583, 591, 593.

Фотографії домашньої роботи обов’язково надіслати на пошту до 13 .05

 


12.05-20.05

 

Виконати контрольну роботу надіслану на Viber 

Фотографії виконаної роботи обов'язково надіслати на пошту до 20 .05


7-Г

Опрацювати пункт 19, виконати номери 476,477,478,479.

30.03 - 03.04
Виконати завдання №480,484,485,486.

06.04-10.04
Опрацювати пункт 20;  виконати завдання №507,508,509.


16.04-24.04
Виконати завдання №515,516,517

 


04.05-08.05

 

Виконати самостійну роботу і відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net або на Viber (066)3429539.

БІОЛОГІЯ

 

7-А,Г

Опрацювати параграфи 45, 47-51,

Виконати завдання в зошиті на сторінках 83, 87-91.


06.04-17.04

Опрацювати параграфи 51-53, виконати завдання в зошиті до цих параграфів.

7 біо 1 Поведінка тварин, методи її вивчення.pptx

7 біо 2 Поведінкові реакції тварин.pptx

7 біо 3 Вроджена поведінка.pptx

7 біо 4 Набута поведінка.pptx

7 біо тривалість життя тварин.pptx

Презентації


21.04-30.04

 

1.Опрацювати презентації та параграфи 55,56.

2.Самоперевірка (виконати завдання в зошиті та усно відповісти на запитання до цих параграфів).
Код  курсу Classroom "Біологія 7- А"- cj4supo.
Код курсу Classroom курсу "Біологія 7- Г" -sp4bvry .

Еволюція біосфери, причини та наслідки змін біо...

Сучасний етап розвитку біосфери та роль людини....


04.05-15.05

Опрацювати презентації та параграфи 57 -59.

*Самоперевірка (виконати завдання в зошиті та усно відповісти на запитання до цих параграфів).
*Код  курсу Classroom  "Біологія 7- А"- cj4supo.
* Код курсу Classroom  "Біологія 7- Г" -sp4bvry .

11 Поняття про екосистему.pptx

12 Поняття про чинники середовища.pptx

13 Співіснування організмів в угрупування...

14 Ланцюги живлення.pptx


 

18.05-29.05

*Опрацювати презентації та параграфи 61,62.
*Самоперевірка (виконати завдання в зошиті та усно відповісти на запитання до цих параграфів).
*Код  курсу Classroom  "Біологія 7- А"- cj4supo.
* Код курсу Classroom  "Біологія 7- Г" -sp4bvry .
Природоохоронні території.pptx

7-Б,В

Читати §45, заповнити урок 46 в робочому зошиті, + презентація

Читати §46, заповнити урок 47 в робочому зошиті, + презентація

45 Розвиток тварин.pptx

Вроджена і набута поведінка.ppt

Поведінка тварин.Методи.ppt

Поведінкові реакції.pptx

Практична робота № 7.pptx

Розвиток тварин 2.ppt

Розумова діяльність.ppt

7-Б

30.03-14.04

Читати § 47, 48, 49, 50 , заповнити в зошиті  уроки 48, 49, 50, 51 + презентації (див. 7-В)

7-В

30.03-14.04

Друковані зошити в школі, тому завести тоненький зошит.

Читати § 47 + презентація

§48, виконати практичну роботу № 7  стор. 211-212

§49, виконати завдання «Навчаємось пізнавати» стор. 216

§50, усно опрацювати питання стор. 220

Поведінка тварин, методи її вивчення.pptx

Поведінкові реакції тварин.pptx

Вроджена поведінка.pptx

Набута поведінка.pptx


Виконати до 29.05

7-Б

Читати § 57, 58, 59, 60 , 61;заповнити в зошиті  уроки 58, 59, 60, 61, 62

7-В

Читати § 57, виписати визначення понять «популяція», «екосистема», навести приклади.

§ 58, виписати екологічні чинники з прикладами,

§ 59,виписати форми  біотичних зв’язків з прикладами,

§60, виписати понятть «кругообіг речовин» , «ланцюг живлення», «продуценти», «консументи», «редуценти».

§62, виписати поняття «антропічний вплив», «антропічні чинники», навести приклади

ХІМІЯ
7-А,Г
& 21 повторити правила,& 22, виписати рівняння до зошита, вправи з підручника N 169, 170 письмово.

Перегляд презентації, аналіз схем

Презентація

Презентація "Добування кисню"

Презентація "Хімічні властивості кисню"


30.03 - 03.04

7-А
& 23, 24 читати, аналіз схеми 6 стор.141 друкованого зошиту;
стор.91 друк.зош. N1-3, стор.92 N4-8 письмово.

7-Г

& 23, 24 читати, N176 усно, аналіз схеми 6 стор.141, N180 письмово.


06.04 - 10.04

7-А,Г

1) & 25, читати, мал.72 схематично зобразити у робочому зошиті;
2) Творче завдання - N183 із підручника: а), б) чи в) -письмово;
3) Перегляд презентації " Вода. Фізичні властивості води"


7-Г
13.04 - 17.04
1. &26, 27 читати, опрацювати розвʼязки задач;
3. Читати домашній експеримент на стор.161

21.04 - 24.04
1) &28, 29 читати, виписати правила у зошит;
2) Сторінка підручника 166, N206 письмово;
3) Перегляд навчального відео:
7-Г
27.04 - 30.04
1. & 30 читати, мал.86 із стор.174 схематично до зошита;
2. Стор.підручника 175 N217, 218 письмово;
3. Творче завдання. Придумати емблему: " Вода-наше багатство" (письмово у зошиті або на форматі А-4)

7-А

13.04 - 17.04

1. &26, 27, розібрати зразки розв'язків задач;
2. Дивитися відеоурок по розв'язку задач на визначення масової частки розчиненої речовини у розчині;
3. Опрацювати із друкованого зошита стор.108-110, виконані завдання переслати!

7-А
21.04 - 24.04
1) & 28, 29 читати, правила виписати у робочий зошит;
2) Дивитися навчальне відео "Поняття про індикатори";
4) Друкований зошит, стор.112-113 розвʼязати, усі обрахунки робити письмово в друкованому або робочому зошитах;
5) Усі письмові роботи пересилати особисто у Viber (097)2386575;
7-А
27.04 - 30.04
1. &30 читати, мал. 86 стор.підручника 174 схематично до зошита;
2. Друкований зошит стор.114 N1-4 (письмово, повністю у робочому зошиті розвʼязати);
3. Творче завдання. Придумати емблему: " Вода- наше багатство " (у  зошиті або на форматі А-4)
7-А,Г
04.05 - 08.05
1. & 31 читати, стор.підручника 182 N221 - письмово;
2. На повторення вивченого матеріалу  &14, 16 підручника;
3. Виконати тестові завдання письмово (  через VIBER ).

11.05-15.05
7-Г
1. Повторити & 19, знати правила, формулювання закону збереження маси;
2. &26, 27, повторити формули;
3. Сторінка підручника 89, N104, 105 - письмово.

11.05-15.05
7-А
1. Повторити & 26, 27. Вміти оперувати формулами;
2. Друкований зошит стор.114 N5, 6, 7 письмово;
3. Повторити &19, правила, формулювання закону збереження маси

18.05-22.05
7-А
1. Стор. підручника 185-186 повторити хімічні терміни;
2. Друк.зошит стор. 116 N 1, 2 (письмово);
3. Друк.зошит стор. 127 N 1, 2 (письмово).
7-Г
1. Стор.підручника 185-186 повторити хімічні терміни;
2. Стор.підручника 19, мал. 8 повторити;
3. &9 повторити, аналіз табл.1, стор. 40 N 30 - письмово, стор.76 N 82 -письмово

25.05-29.05
7-А
1. Друкований зошит стор.128 N 3, 4 - письмово;
2. Друкований зошит стор. 129 N 6, 7 -письмово;
3. Тестовий контроль знань "Вода" (індивідуально кожному через VIBER)
7-Г
1. &9 повторити, N61, 70 - письмово;
2. Стор.підручника 66-68 читати "Для допитливих";
3. &13 повторити, N94 - письмово.

7-Б,В

Виконати завдання уроку 28 у робочому зошиті. + презентація

30.03-10.04
Опрацювати § 21, 22, 23 в робочому зошиті виконати уроки 29, 30, 32, 33 + презентації

Виконати до 29.05

7-Б,В

Опрацювати § 25, 26, 27 в робочому зошиті виконати уроки 37, 38, 39, 40 + презентація 5, презентація 6, презентація 7, презентація 8

 

ФІЗИКА


7-Б


1. Пар. 31 опрацювати,  виготовити невеличкий фонтан, зробити відео та викласти в групу (пояснено на уроці!)
2. & 34 опрацювати,  виконати вправу № 34
3. ! до уваги & 35 не читати!
4.& 36 опрацювати, виконати вправу № 36
5.Стор. 216 Навчальний проект: вибрати одну із тем та підготувати лаконічну доповідь.


30.03 - 03.04

01. Занурення.wmv

02. Плавання всередині рідини.wmv

03. Спливання.wmv

04. Плавання тіл у живій природі.wmv

05. Чому плавають судна.wmv

06. Чому літають повітряні кулі.wmv

Повітряна куля.mp4

Повітряні кулі (історія).avi

Урок 48 Виштовхувальна сила в рідинах і газах. ...

Урок 49 Розв’язування задач. Умови плавання тіл...

Урок 52

Відео за темою Архімедова сила:

01. Поплавок.wmv

02. Терези.wmv

03. Виштовхувальна сила.wmv

04. Закон Архімеда.wmv

Підводний човен.mp4


16.04-21.04

Виконати  самостійну роботу  до 19 години 21 квітня. Потім тестування буде закрито.

Код доступу 938897 Попросіть учнів використати цей код,

Учням використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua

Або за посиланням учням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=938897


 

11.05-22.05

22 травня буде викладена тематична контрольна робота, на проходження якої буде час до 15 годин.

Підготувати лаконічну доповідь (текст не більше однієї сторінки) за темами на сторінці 251 (питання теоретичної частини проекту).

Виберіть один або декілька механізмів чи машин для дослідження.

Доповідь повинна містити ваші роздуми з обраного питання, а не бути переписаною з інтернету чи книги. Ставте собі запитання: Хто зробив це відкриття та коли? Для чого це було (буде) потрібно? Що змінилося в суспільстві, світі після цієї події? Для чого потрібне це відкриття та на що це вплинуло? Як в сучасному світі використовуються прості механізми?

7-А,В,Г

§28-35 опрацювати. Переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=LARNcOjr9cs

https://www.youtube.com/watch?v=lweAnAQ96Sc

https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA

https://www.youtube.com/watch?v=O1lAmkO1itg

https://www.youtube.com/watch?v=7SkNxxE1Uuo

https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs

Урок 44 Тиск рідин і газів. Закон Паскаля

Урок 45 Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри

Урок 46 Сполучені посудини. Манометри

Урок 48 Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда

 

Самостійна робота 1

Самостійна робота 2

Контрольна робота


13.04-23.04

 

Параграфи 37,38,42,43 опрацювати. Переглянути відеоуроки за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=CMkR8vVjzZs

https://www.youtube.com/watch?v=B8INsmB4Ez4

https://www.youtube.com/watch?v=_anvCRWx2do

https://www.youtube.com/watch?v=X7e5YnUw4KM

Опрацювати конспекти і виконати САМОСТІЙНУ РОБОТУ


27.04-08.05

 

Параграфи 39,40,41 опрацювати. За посиланням опрацювати конспекти уроків на теми: "Момент сили. Умови рівноваги", "Рухомий і нерухомий блоки" і " Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів". Виконати самостійну роботу "Прості механізми. ККД простих механізмів" https://drive.google.com/drive/folders/1CGcecSacoVJn6QSPn98UbHHGlUe00G-o?usp=sharing

12.05-22.05
Параграфи 37-44 повторити , виконати контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/file/d/1DgVRM0lUmc3WTRlarV5kPQPw0FKcjFuR/view?usp=sharing
РОБОТА НАД  ПРОЕКТОМ. Оберіть тему і ознайомтеся з порадами щодо його створення за посиланням https://drive.google.com/file/d/1dEti-df0RVwlwUwIShPn7DkJPD1hfknW/view?usp=sharing

 

ГЕОГРАФІЯ

7-А,Б на 18.03; 7-В,Г на 17.03.

Прочитати & 45, відповісти на запитання. Виконати практичну роботу № 11 «Визначення типів клімату в межах помірного поясу за допомогою кліматичних діаграм» (практикум стор. 35-36)
роботу № 11 «Визначення типів клімату в межах помірного поясу за допомогою
кліматичних діаграм» (практикум стор. 35-36)

7-А,Б на 20.03; 7-В,Г на 20.03


Прочитати & 46, відповісти на запитання. Виконати практичну роботу № 10 (закінчення) «На контурній карті підпишіть назви річок, озер Євразії, назви яких зазначені в параграфі» (практикум стор. 32)
роботу № 10 (закінчення) «На контурній карті підпишіть назви річок, озер
Євразії, назви яких зазначені в параграфі» (практикум стор. 32)
Для перевірки завдань та оцінювання  скористайтеся поштою gordyuta-225@i.ua

7-А,Б,В,Г
30.03 - 03.04
Тема: Природні зони Євразії. Прочитати $47,48; виконати письмово завдання № 3 та№5 на стор.215. Переглянути відеофільми  "Природні зони Євразії". Виконанізавдання переслати на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript . Дякую.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Параграфи 22- 23 опрацювати

Параграфи 24- 26 конспекти

Параграф 27 опрацювати. Створити антитютюнову, антиалкогольну, антинаркотичну рекламу

Параграф 28 опрацювати
Написати лист другу про хворобу XX століття
Виконати до 05.05

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дівчата (Святовець О.О.)

Виготовлення іграшки з пампонів (посилання)


Дівчата (Бабіч Т.В.)
Закінчуємо роботу над створенням в’язаної ляльки. Термін здачі 27 квітня. Фото на Вайбер
&12, стор. 107. Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати лабораторно- практичне завдання (стор. 112) до 11 травня

Хлопці (Духота А.І.)
1. Знайти або розробити власну конструкцію підставки для олівців (2-3 варіанти). Подати зображення у вигляді фото, креслення або ескізу. Виконати до 22.04. Зразок 1 Зразок 2

2. Знайти в інтернеті або створити самостійно "Підставку під горнятко" на дві особи, об'єднані одним сюжетом. Подати зображення у вигляді фото (2-а варіанти).Зразки


МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Готуєте свої презентації,або реферат за різними музичними жанрами,я вам про це говорила раніше. У кого така робота готова, відправляєте на мою ел.пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

21.04-24.04

Увага! Для тих,хто ще не прислав мені своїх робіт. Прислати реферат,або презентацію за темою:"Сучасні музичні жанри",або історія виникнення того чи іншого муз.гурту. Вказуєте на жанр і стиль в якому вони виконують. Не забуваємо про це.
У кого будуть питання тел.050 8411168

 


04.05-08.05

 

Чекаю самостійні роботи(реферат,презентації) Тема:"Сучасні музичні жанри і виконавці"-це для тих,хто ще не прислав. Роботи прислати на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Теоретичне завдання: Вивчаємо творчість видатної української художниці Марії Приймаченко. Практична частина завдання: вибрати картину, що найбільше вразила (відповідно до завдання) та створити свою за мотивами роботи М.Приймаченко. Відтворюємо тваринний світ.

Формат малюнка та техніку виконання обираємо на свій розсуд.

27.04-07.05

Виконати завдання

Тема 19, стор. 81. Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати практичне завдання до 11 травня

 


11.05-18.05

 

Читати про творчість Джузеппе Арчімбольдо. Інформацію про художника та його картини шукаємо на сторінках інтернету

Створюємо роботи за мотивами творів Джузеппе Арчімбольдо.

 

 

ІНФОРМАТИКА

7-А,В (група Білої Я.Ю.)

30.03 - 24.04 !

Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;

Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;

Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;

Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;

Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово). Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово).
Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово).

Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово). Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово).
Р/з с. 33 №1 (письмово), с.34 №2,3(письмово), с.35 №6(письмово).

Виконати до 22.05
7-А,В -  Р/з с.38 №1,2,3; с. 40, №5, (письмово)  + переглянути презентацію.
Р/з с. 40, №  1,2; с.41, №5; с.42 №6 (письмово)

Виконати до 25.05
Р/з виконати Урок 16.Підсумковий урок, с. 45-46.
7-Б,Г (група Білої Я.Ю.)
30.03 - 24.04 !

Р/з с.24 №1 (письмово),  с.25 №2,3 (письмово),  с.27 №6,7 (письмово)
Р/з с.24 №1 (письмово),  с.25 №2,3 (письмово),  с.27 №6,7 (письмово)
Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Р/з с.27-29 (виконати Урок 10)+ переглянути відео 10 урок;
Р/з с. 30 №2-5 (письмово), с.31 № 7 (письмово), с. 33 № 11 (письмово) + переглянути відео 11 урок;
Для всіх 7 класів до 03.04 сфотографувати та надіслати попереднє завдання на пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 095 56 55 350.
Нові завдання надсилати по мірі виконання.
Для всіх 7 класів до 03.04 сфотографувати та надіслати попереднє завдання на пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 095 56 55 350.
Нові завдання надсилати по мірі виконання.

Для всіх 7 класів посилання для перегляду презентації.
Для всіх 7 класів посилання для перегляду презентації.

Виконати до 22.05

Р/з с.33 №1, с.34 №2,3; с. 35, №6 (письмово)

Р/з с.38 №1,2,3; с. 40, №5, 1,2  (письмово)  + переглянути презентацію.
Виконати до 25.05
Р/з виконати Урок 16.Підсумковий урок, с. 45-46.
Для груп Цуприк Н.В.
7 А завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса kcy4nxt»
7 Б завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса kcy4nxt»
7 В завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса kcy4nxt»
7 Г завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса kcy4nxt»

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Практичне  завдання: відеозвіт про виконання фізичних вправ (дівчата-прес,присідання ,планка -30секунд кожна вправа), (хлопці- підтягування(від 5-10р) або віджимання -за 30секунд ,прес-30секунд,присідання-30секунд ).В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!!!Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ . Відео скидаємо на електронну адресу: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript . або у вайбер +380-66-315-55-70
Легка атлетика (тестові завдання)


21.04-27.04

1.Теоретичне завдання виконоємо на сайті classroom ,код курса-2aosoo5  до 27.04.2020

2. Плюс практичне  завдання 7-мі класи відеозвіт про виконання:

2.1Загальнорозвиваючих вправ на місці або в русі (5-6вправ)

2.2Вправи для зміцнення м'язів спини (Початкове положення: лежачи на животі, ноги на ширині стегон, руки витягнуті вперед ширше плечей.На рахунок "раз" підніміть тулуб, відриваючи рук і ног від підлоги, На рахунок "два" поверніться у початкове положення (положення "зірка"). виконуємо 2 підходи по 20секунд. (відпочинок між підходами 1хв.)

2.3Біг з високим піднімання стегна на місці 2 підходи по20секунд  (відпочинок між підходами 1хв.)

2.4Стрибок у довжину з місця -3 спроби(якщо є можливість міряємо довжину стрибка)

В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!!!Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ  !!!

Відео висилаємо у Viber  +38066-315-55-70 або на почту  kozorizyulya@gmail.com 

 


 

28.04-04.05

1.Теоретичне завдання виконуємо на сайті classroom,код  курса -2aosoo5 виконати до 04.05.2020

2.Плюс практичне завдання відеозвіт про виконання вправ обов'язково.

2.1 Загальнорозвиваючі вправ на місці або в русі (5-6вправ)

2.2 Перегляд відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y та виконуємо 5 вправ на вибір з відео ,кожну вправу робимо по 20 секунд,відпочинок між вправами 20секунд.

Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ  !

Відео висилаємо у Viber  +38066-315-55-70 або на почту  kozorizyulya@gmail.com

 

Прочитати & 45, відповісти на запитання. Виконати практичну роботу № 11 «Визначення типів клімату в межах помірного поясу за допомогою кліматичних діаграм» (практикум стор. 35-36)

 
Випадкові фото
  • 2016-11-09__ukrmova_06.jpg
  • Говерла 272_640x480.jpg
  • Говерла 275_640x480.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_04.jpg
  • DSC04140_640x480.jpg
  • 701E2215_640x427.jpg
  • 2017-04-14_cz__8.jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_8.jpg
  • 2016-03-23__tsz-07.jpg
  • DSC04139_640x480.jpg
  • 2016-03-11__01.jpg
  • Говерла 161_640x480.jpg
  • 2015-12-19 chresna_4.jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_10.jpg
  • Говерла 171_640x480.jpg
  • 2017-04-24_japan_16.jpg
  • Говерла 379_360x480.jpg
  • 2017-05-13__08.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_16.jpg
  • 2017-04-14_cz__1.jpg
  • 2017-04-24_japan_10.jpg
  • 2016-04-26__563.jpg
  • 2016-09-17__-4.jpg
  • 2016-03-11__01__shevchenko.jpg
  • 2016-09-17__-2b.jpg
  • Говерла 117_640x480.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_2.jpg
  • ART_2023_640x425.jpg
  • Говерла 253_640x480.jpg
  • новий рік.png
  • 701E2347-!_640x427.jpg
  • 2016-04-26__565.jpg
  • DSC04138_640x480.jpg
  • 2015-12-19 chresna_19.jpg
  • 2016-03-23__tsz-15.jpg
  • moto_0261_360x480.jpg
  • 2016-03-11__06.jpg
  • 2016-03-11__05.jpg
  • 5 .jpg
  • moto_0259_360x480.jpg
  • 2016-11-01__-6.jpg
  • Говерла 267_640x480.jpg
  • 2016-04-26__562.jpg
  • 701E1620_640x427.jpg
  • Говерла 295_360x480.jpg
  • 2016-03-11__04.jpg
  • 2016-04-29_stipend.jpg
  • Говерла 371_360x480.jpg
  • Говерла 116_640x480.jpg
  • DSC04420_640x480.jpg