ЗЗСО №225
м. Києва
Оголошення

 

 

Інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання і поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом Covid-19


До уваги педагогічних працівників, яким виплачується пенсія за віком (лист РУО Оболонського району м.Києва від 22.04.2020)


 


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри"

0 800 500 21 80


Увага, вакансія!

На постійну роботу ЗЗСО № 225 потрібні учитель англійської та іспанської мов.


До уваги батьків 5-ти класників!

З 5-го класу учні мають можливість вивчати на вибір іспанську, китайську та німецьку мови.



Увага ! Графік проведення установчих сесій відділень Київської Малої академії наук (МАН) учнівської молоді на 2013/2014 навчальний рік

Корисні лінки

УКРАЇНСЬКА МОВА

6-А,Б (група Джупини Т.І., Кобець О.І.)

Переглянути відеоурок

youtube.com/watch?v

Виконати завдання & 37, вправи 421, 426, 428.


30.03 - 03.04

Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=q84EG6dBrVM

https://www.youtube.com/watch?v=hR3VCSaEOF8

Виконати завдання &38,39, вправи 431, 433, 437; 455. 456.


06.04 - 10.04

Повторити && 38, 39; виконати вправи 442, 445, 457.


6-А,Б (група Кобець О.І.)

13.04 - 24.04

Тема. Займенник. Розряди займенників і їх відмінювання.

Відеоурок: https://mriya-urok.com

- опрацювати & 40-45

- виконати вправу # 446

- написати твір: " У чому полягає гідність людини?".

6-А,Б (група Джупини Т.І.)

13.04- 17.04

Повтор.&38,39; виковати впр. 460 (усно), 461 (письмово), стор.205 (відповісти на запитання)


21.04- 24.04

 

Переглянути відеоурок, опрацювати &40,41; впр.470,471,474

6-В

Параграф 35 правило, вправа 411

Параграф 36 правило, вправа 415, 416

Параграф 37 правило, вправи 420, 423, 424

6-А,В (група Шевченко С.О.)

§35,36, 37(вивчити правила) впр 411, 415, 416; 420, 423, 424;

Переглянути  відеоуроки за посиланням

youtube.com/watch?v=Pkb6R145Z2A

youtube.com/watch?v=g83TV_Xf2Tc

Ст.170-171 впр.385; ст.188, впр 426, 428.


06.04 - 10.04

З 6 квітня перегляд телеуроків з укр.мови є обов’язковим. За можливості створити власні сторінки на сайті Мій клас для подальшої роботи.

У зошитах виконайте онлайн-тести за посиланнями : https://naurok.com.ua/test/chislivnik-6-klas-137154.html

https://naurok.com.ua/test/chislivnik-yak-chastina-movi-kilkisni-ta-poryadkovi-chislivniki-137709.html Надсилайте роботи

на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

За можливості у програмі Мій клас опрацюйте розділ V.Прикметник та розділ VI. Числівник пункти:1,2,3.

21.04 - 27.04

Опрацювати п.38-39 (теоретичний матеріал). Виконати впр.442,446,456,461. Також виконати  підсумкову контрольну роботу з теми «Числівник» за посиланням https://naurok.com.ua/test/chislivnik-kontrolna-robota-281098.html (натиснувши на віконечко «Тестування» та зазначивши ім’я учня). Принт-скрін останньої сторінки( результату) скинути у вайбер (0630756430). Термін виконання роботи – до 27.04( 30.04)


 

04.05-13.05

Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Rb7_LaM4h84

Опрацювати  теоретичний матеріал &40-42, виконати впр.471,474,483. Написати твір-розповідь з елементами роздуму в худ.стилі на одну із запропонованих тем : « Що я роблю для здійснення своєї мрії», « У чому полягає гідність людини», « Що важливіше – наполегливість  чи скромність» з використанням займенників.

 


 

13.05- 22.05

Опрацювати &43-45, виконати впр.491,498,508.  Написати есей світоглядного змісту , переглянувши відеопояснення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DPRe--jhskA,  на орієнтовні теми : «Кого можна назвати патріотом рідної землі», « У чому полягає життєвий успіх». Виконати контрольну роботу за темою « Займенник» за посиланням :  https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-zaymennik-384964.html

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

6-А

Стор. 186-216 (прочитати, виписати в зошит портретні характеристики Кактуса, Зайця і Жука)


06.04 - 10.04

Стор. 216-227 (прочитати,  відповісти на запитання; стор. 228 ( запитання 2 письмово)


13.04 - 24.04
Стор. 228-229 (скласти конспект)
Стор.230 (завдання 12 виконати письмово)
6-Б

Прочитати повість Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки..."

-переказувати (усно) уривки;

-стор. 193. Дати відповіді на запитання (письмово).


13.04 - 24.04

Тема: Леся Воронина " Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку #9"

Відеоурок:  https://www.youtube.com   6 клас. Українська література. Леся Воронина " Таємне товариство боягузів...."

- прочитати текст

- скласти план до кожної частини

- навчитись стисло переказувати текст

- виділити ( у підручнику ) цитати до образів Килима та його друзів.

6-В

Дочитати "Тореадорів з Васюківки", у підручнику с. 122-155, скласти сенкани Яви і Павлуші

Читати "Митькозавр з Юрківки" Я. Стельмаха, у підручнику с. 157-186
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

6-А,Б

У підручнику читати стор. 176-179, вивчити напам'ять вірш на стор. 178

https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0zs.

Відповісти у робочих зошитах письмово на питання:

1. Чому Р.Бернса називають національним поетом Шотландії?

2. Знайти елементи фольклору (народної пісні) у вірші "Моє серце в верховині" (епітети, повтори тощо).

3. Знайти антитезу (протиставлення) у вірші "Моє серце в верховині". (Відповідати коротко і стисло)

Фото виконаних робіт (підписати) можна відправити: Viber - 098-590-26-87 або на ел. пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


30.03 - 13.04

1. Прочитати в підручнику с.188-192.

2. Скасти план вірша  «Листівки з видами міст» (3 пункти) (допоможе текст зі стор.192)

3. Написати головну думку вірша (1 речення).

4. Дати письмову відповідь на пит. 2, 4 зі стор.191 (Робота з текстом) (по 1 реченню)

5. За бажанням можна виконати творчу роботу (Намалювати чи зробити колаж з фото пам'ятних місць Італії, які згадує у вірші «Листівки з видами міст» Дж. Родарі

6. Переглянути усією родиною фільм «Волшебный голос Джельсомино» (1977) (за бажанням) та поспілкуватися на тему «Чому вчить фільм?»

7.Читати повість Е.Сетона-Томпсона «Маленькі дикуни» (в підручнику тексту немає

Письмові роботи відправити на Viber 0675902687 або на ел.пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript                     Завдання виконати до 13.04

Виконати тест до 15.04 (включно) за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1cNb7qHisgaIrOIwmlBR1FqP8_K6g6D1OJOANDsRBoGk/edit

Виконати до 22.04.
1. Опрацювати у підручнику стор. 194-202
2. Відповысти на питання (посилання).
Відповіді можна давати відразу у Google-формі  або  у робочому зошиті та відправляти на пошту або Viber

Прочитати у підручнику стор. 203-216 та виконати тест до  29.04.2020:

https://docs.google.com/forms/d/1t_tvx0dXPffZs4rvoin6F4JZNpWjuC_SmrJTHwKUpw0/edit


До 06.05

Виконати контрольну роботу.  Виконувати можна у Google-формі або у зошиті. 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPJsvgQTkDOOuSpiJj9754ZsSpKjiiX5QVYBEpeWkBnaAJXQ/viewform .                                                                 


До 11.05
(За бажанням) Виконати творчі роботи  за вивченими творами одного з авторів (М.Басьо, Р.Бернса, Дж. Родарі, Р.Бредбері, Р.Шеклі) чи навіть за окремою темою "Поетичне бачення світу" чи "Образ майбутнього в літературі" (ілюстрації, вікторини, кросворди, тести, ігри тощо). 
Роботи потрібно робити самостійно, не використовуючи Інтернет (це роботи за бажанням).

 


До 18.05

 

1.Прочитайте статтю підручника про А. Ліндгрен (с. 221-222) та про історію створення казки "Міо, мій Міо"(с. 223).
2. Перегляньте про А.Ліндгрен ПРЕЗЕНТАЦІЮ та ВІДЕО за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=DJBwTM6MQEU https://www.youtube.com/watch?v=ruOWe-MCxX8
3. Перегляньте буктрейлер  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xLQU80iaPkQ
4. Прочитайте казку А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" (відсутній текст у підручнику). Після 18.05 буде завдання за казкою.


 

Виконати до 22.05

1. Виконати тест за казкою А.Ліндгрен « Міо, мій Міо» за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf39s9BzWaSuIZK4bholJq0YEcpbEa40j-w1dodNtNmwBB4Sg/viewform

2. Написати невелику рекламу (або звернення до читача, друга, батьків) до твору зарубіжного письменника (не українського), який сподобався, або до твору, який прочитали протягом року, готуючись до уроків зарубіжної літератури, що запам’ятався чи вразив. Обсяг – 0,5-1 стор. Мета роботи: зацікавити читача прочитати твір.

Роботи надсилати на ел. пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 0985902687.

6-В клас

Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайявату" с . 180-187, письмово відповіді на питання 3,4,5 (ст. 187)

АНГЛІЙСЬКА МОВА

6-А,Б (група Лотоцької Н.В.)

Стор.134-137, слухати,читати, перекладати.

Аудіододаток до підручника з англійської мови 6-го класу О.Карп'юк, 2014 рік Видавництво "Лібра Терра"


30.03 - 03.04

Стор.142(словник)

Стор.144,впр.1(читати, перекладати,переказувати близько до тексту)

Впр.2  виконати письмово .

Підготуватись до конференції (в програмі Zoom) щодо обговорення теми:"What is travelling"

6-А (група Глуховської А.І.)

Solutions

WB.p. 69.ex.3

p.71.ex.1 (вивчити листівку)

p.72.ex.2-4

p.73. ex.3,4,(вивчити про озеро Синевір)

p.122-125(робота з словником. Переклад всіх слів)

http://tvoemisto.tv/news/ukraintsyam_proponuyut_bezkoshtovnyy_onlaynkurs_angliyskoi_movy_67200.html

6-В (група Йовенко З.С.)

Students book - SB

Work Book- WB

SB впр. 3, ст. 32 ( усно)

Впр.4, ст. 32 ( заповнити  пропуски)

Ст. 129 ( читати, перекладати)

6-В (група Саєнко І.М.)

Завдання для учнів за посиланням

 

ІСПАНСЬКА МОВА

На 17.03.2020 –впр.2,6 стор.107,109,112 (прочитати слова і словосполучення, перекласти на українську мову), впр.4 стор.108 (прочитати діалог, перекласти на українську мову), впр.4 стор.108 (відповіді на запитання, письмово).

На 20.03.20 - впр.2,6 стор.107,109 (вивчити слова), стор.110 (прочитати слова і словосполучення, перекласти на українську мову), впр.3 стор.110 (письмово), впр.7 стор.111 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 31.03.2020 – впр.5 стор.111 та слова на стор.112 ( прочитати і вивчити слова), стор.112 ( прочитати граматику- tan), слова на стор.113,114 (читати та перекладати), впр.4 стор.114 (скласти словосполучення та перекласти на українську мову), стор.115 (прочитати – умовні речення, повторити теперішній час (стор.169) та майбутній час (стор.170), впр.7 стор.115 (письмово).

На 03.04.2020 –вивчити слова на стор.113,114 та словосполучення впр.4 стор.114, впр.3 стор.117 (прочитати текст, перекласти на українську мову), впр.4 стор.117 ( доповнити речення відповідно тексту, письмово).

На 07.04.2020стор.115 прочитати граматичний матеріал.  Умовні речення. Повторити теперішній час (стор.169) та майбутній час (стор.170). Впр.7 стор.115 (письмово). Впр.3 стор.117 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 10.04.2020 впр.4 стор.117 ( доповнити речення відповідно тексту, письмово).

На 14.04.2020стор.119 (прочитати граматику- прикметники más, mucho, menos). Впр.3 стор.119-120 (прочитати текст, перекласти на українську мову, переписати слова в словник). Впр.4 стор.121 (вибрати правильні відповіді за текстом 3 стор.119-120, письмово).

На 17.04.2020впр.1стор.122  ( поєднати слова за прикладом, письмово з перекладом). Повторити дієвідмінювання дієслів (стор.169) та відмінювання дієслів індивідуального дієвідмінювання (стор.171-172). Після цього зробити впр.2стор.122(письмово).

НІМЕЦЬКА МОВА

Завдання для учнів 6-х класів з німецької мови за посиланням

РОСІЙСЬКА МОВА

Група Ісаєвої Н.П.

Повторить средства связи между предложениями в тексте стр 165.

Выучить особенности художественного и разговорного сиилей.

Упр 421, 428а


30.03 - 03.04

Параграф 51- 52, упражнение 439(составить план), 449,450 письменно .Работы на электронную почту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Параграф 54 -55. Упр. 439. Составить план, озаглавить, определить тип речи. Упр. 449,450


06.04 - 10.04

Стр.147 -152.Упр. 488(б,),491(у),495(у),499(б)


13.04 - 17.04

$ 55 - 56.Упр.465, 472,475(устно)Письм.469(б),477(в)


21.04 - 24.04

Параграф 57 (Для любознательных),58. Упр.497(подчеркнуть однородные члены предложения, каким второстепенным  членом предложения они являются). Упр 496, 503(б). Упр. 479 прочитать, ответить на вопросы стр.191.

Просмотреть видеоурок https://www.youtube.com/watch?v=54umQz4JhKY


27.04-05.05

Полные и неполные предложения.Слова предложения.Урок 61,62.Упражнение 525(устно). Для любознательных прочитать.Упражнение 520(в),535(б),536 (а).Обязательно выполнять задания упражнения. Просмотреть видеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=r48biv8dpCg&t=88s


04.05-08.05

Выполнить тест Звуки и буквы. Правописание. Предложение.


11.05-29.05

 

Стр. 225 - 226 .Диалог. упр . 577 ( 8 - 9 реплик). Параг. 70.

Група Паламарчук Т.В.

Стор.176-179 в.449, с.179-182 в.462 (а,б).

МАТЕМАТИКА

6-А

Проведення уроків за розкладом у Zoom, д/з дублюється у Classroom за посиланням  «Код курсаvxlh4iq»

6-В

Параграф 40 опрацювати, у збірнику на с. 53-54 виконати номери 199,201,203,204,206, с. 116 КР 9 ; Параграф 41 опрацювати і вивчити правила, виконати номери з підручника 1138,1140,1142,1144,1168,1174


06.04-10.04

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Sh1navZ0S3M

Пройти тест за посиланням

https://matematikatests.in.ua/rozv-yazuvannya-zadach-za-dopomogoyu-rivnyan-test-49-6-klas/, результат сфотографувати і надіслати на вайбер або телеграм.

Виконати  самостійну роботу .

§43-44 опрацювати. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VQXuTjxK8jw Виконати завдання №1211,1212,1237,1241.


13.04-17.04

§45 опрацювати .Переглянути відео

Виконати завдання № 1254, 1256, 1258, 1260

§46 опрацювати . Виконати завдання №1285, 1288, 1290.

Пройти тест за посиланням результат сфотографувати і надіслати на вайбер або телеграм.


21.04-24.04

§43-46 повторити. Виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/14lYX1uIVhSBtmNvIJPFFdxGW1hHVG9Z4/view?usp=sharing

§1-6  повторити. Виконати завдання за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1dn8I4_Tc-X6_I2EK66G-wnWPeysiF2Fb/view?usp=sharing


27.04-30.04

§7-10 повторити . Виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1Lq_EbDV-XtclkeAg9z9Jld4tvWyBOzhs


04.05-08.05

Повторити § 11-18, виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/1KRS1N5Tiapq8WFnw3tCALA9ovGpLFuuN/view?usp=drivesdk

 


12.05-15.05

 

Повторити §19-25, виконати завдання за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1sURUb91dHwxGfoqV9KUmUOpS1_yWlL6L/view?usp=sharing

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

6-А,Б,В

Підготуватись до Т.О (параграфи 31,33-34 + конспект у зошиті по темі «Сармати»

Читати параграфи 36 - 38, переглянути відеоролики https://youtu.be/A5DbE1483SM https://youtu.be/IDurMqW_rkc

Увага! Завдання з історії України для 6-х класів викладаються в google classroom код курсу e332a2w

БІОЛОГІЯ

6-А

 

& 37, читати, стор.167-168 ''Підіб'ємо підсумки'' -узагальнити.
Дивитися презентації, схеми виписати до зошита

Презентація 1

Презентація 2


30.03-03.04

&38 читати, стор.173 ʼʼЗавданняʼʼ 1, 2 - письмово виконати у зошиті.

Перегляд презентацій ''Бурі водорості'', виписати інформацію із слайду 3,4;    перегляд презентаці ''Червоні водоростіʼʼ, виписвти інформацію із слайду 3,4.

06.04-12.04
1) Письмове попереднє дом. завдання із стор.173 переслати
на VIBER (097) 238 65 75;
2) Повторити схеми "Різноманітність рослин", "Схема живого" (у дітей в зошитах) або дивіться нижче у пересилках!
3) &39 читати, знати висновки, мал.168(б) схематично у зошит;

13.04-17.04
1) &40 читати, мал.171(а), 174(а, б) у зошит;
2) Виписати висновки у зошит;
3) Перегляд відео: "Хвощі. Плауни"

21.04-24.04
1) Стор. підручника 181, "Завдання"- заповнити таблицю письмово;
2) & 41 читати, малюнки схематично 175, 177 відтворити у зошиті;
3) Вивчити висновки параграфа;
4) Усі письмові види робіт пересилати особисто у Viber (097)2386575;
Дивитися відеоурок

27.04-30.04
1. &42 читати, стор.187 мал.180 схематично у роб.зошит;
2. Стор.підручника 189 таблицю у "Завданнях" заповнити письмово у зошит;
3. Стор.підручника 190 читати "Для допитливих";
4.Дивитися відео

04.05-08.05
1. & 43 - 46 читати, аналіз малюнків;
2. Стор.209 підручника, виконати Практичну роботу N3 - письмово із заповненням таблиці! Завдання 1-5!
3. Стор. 212 читати "Підіб'ємо підсумки", аналізувати, вивчити.

12.05-15.05
1. Із стор. підручника 211-212 "Підібʼємо підсумки" - аналізувати;
2. &47, 48 читати, нові терміни і поняття виписати до зошита та вивчити;
3. Малюнки 207 та 209 схематично зобразити у роб.зошиті та вивчити.

18.05-22.05
1. &49, 50, читати, аналізувати;
2. Стор.227 підручника, переписати таблицю та вивчити;
3. Стор.225 підручника читати " Для допитливих"

25.05-29.05
1. & 51 - 54 читати;
2. Аналіз " Підіб'ємо підсумки" стор.249-250;
3. Із & 8 повторити малюнки 10, 11 .

 

6-Б,В

30.03-17.04

Опрацювати § 42, заповнити таблицю стор. 189

Опрацювати §43, заповнити таблицю строр. 193

Опрацювати § 45 скласти конспект

Презентації

Опрацювати § 46 + презентація, скласти конспект

Міні – проекти:

  • Лікарські рослини
  • Технічні рослин


Виконати до29.05

6-Б,В

Опрацювати § 47, замалювати живлення грибів стор. 215, виписати групи грибів по способу живлення з прикладами, + презентація 1

Опрацювати §48, замалювати будову шапкового грибу стор. 219, виписати визначення поняття «міцелій» + презентація 2, презентація 3

Опрацювати § 50, 51  виписати назви отруйних грибів та їх ознаки,

Опрацювати § 52, 52.Скласти схему «Значення грибів-сапрофітів» (1. корисне, 2. Шкідливе)  + презентація 4, презентація 5

Міні-проект «Штучне вирощування грибів»


ГЕОГРАФІЯ
Параграф 42-46,  47-53; виписати в кінці параграфа « запам’ятайте», замалювати малюнки із параграфів.
ВІДЕО:

ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Прочитати параграф 56-57, тестування по цій темі відбудеться 15.05 о 16:00
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Параграф 22- 23 опрацювати

Параграф 24- 26 конспекти

Параграф 27 опрацювати. Виконати малюнок : Протипожежна безпека

Параграф 28 опрацювати
Разом з дорослими зробити ватно-марлеву пов'язку
Виконати до 05.05

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Слухання музики за темою:"Жанри симфонічної музики".

Читати стор.116-130

Слухати музику в Googleclass. Код для учнів x4z3r2e


27.04-30.04

Читати стор.131-135.

Слухати музику в Google клас А.Хачатурян"Спартак". Код для учнів  x4z3r2e


04.05-10.05

 

Виконати тест на сайті " На Урок". Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=644413

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Теоретичне завдання: Вивчаємо творчість видатної української художниці Марії Приймаченко. Практична частина завдання: вибрати картину, що найбільше вразила (відповідно до завдання) та створити свою за мотивами роботи М.Приймаченко. Відтворюємо тваринний світ.

Формат малюнка та техніку виконання обираємо на свій розсуд.

27.04-07.05

Виконати завдання

Тема 20, стор. 126. Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати практичне завдання до 11 травня

 


11.05-18.05

 

Читати про творчість Джузеппе Арчімбольдо. Інформацію про художника та його картини шукаємо на сторінках інтернету

Cтворюємо роботи за мотивами творів Джузеппе Арчімбольдо.

 


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дівчата

Схема та зображення виготовленого бисерного дерева

Хлопці

Знайти вироби-аналоги підставки під пасхальне яйце (деревинні матеріали за зразком)

ІНФОРМАТИКА

6-А,Б,В (група Білої Я.Ю.)

30.03 -24.04 !!!

Стор.100-105(чит.), с.107, питання 1(письмово),с. 108 завдання 1,3 (письмово) + переглянути відео

Стор.109-115(чит.), с.1117, питання 1,2 (письмово)

На додаткову оцінку:
Виконати в Scratch  с.105-106;
Виконати в Scratch  с.115.
Для всіх 6 класів до 03.04 сфотографувати та надіслати попереднє завдання на пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 095 56 55 350. Нові завдання надсилати по мірі виконання.

с.100-115(повторити), с. 108, завдання 4, 6 (письмово); с.117, завдання 1,2 (письмово).

ТЕРМІНОВО здати попередні роботи! 

Виконати до 25.05

Завдання за посиланням, вчителю надіслати фото виконаного завдання(результат):


6-А,Б,В (групи Цуприк Н.В.)

 

6-А завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hyfymcp»

6 Б завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hyfymcp»

6 В завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hyfymcp»

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА             

https://classroom.google.com/c/OTgwNzU5NTk5MjVa (код курса typkn6v)        

Теоретичні відомості : https://classroom.google.com/c/OTc5MDY5MjM0Njla  (код курсу 7z6xhep) 

Тема. Займенник. Розряди займенників і їх відмінювання.
Відеоурок: https://mriya-urok.com
- опрацювати & 40-45
- виконати вправу # 446
- написати твір: " У чому полягає гідність людини?".
 
Випадкові фото
  • 2016-03-23__tsz-07a.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_04.jpg
  • DSC06770_640x480.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_12.jpg
  • Говерла 116_640x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_06.jpg
  • DSC04171_640x480.jpg
  • 2016-04-29_stipend.jpg
  • 2016-03-11__04.jpg
  • 2017-04-24_japan_12.jpg
  • moto_0226_640x480.jpg
  • 2016-11-22_holodomor_1.jpg
  • 701E2212_320x480.jpg
  • 2016-04-26__562.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_7.jpg
  • 2016-09-08__gramotnost_3.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_2.jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_11.jpg
  • ART_2023_640x425.jpg
  • 2016-11-01__-6.jpg
  • 2016-03-23__tsz-16.jpg
  • 701E2215_640x427.jpg
  • Говерла 124_360x480.jpg
  • ART_2002_640x425.jpg
  • ART_2003_640x425.jpg
  • 2017-04-24_japan_13.jpg
  • 2017-04-14_cz__5.jpg
  • DSC04420_640x480.jpg
  • 2016-12-01__pekar_4.jpg
  • 2015-12-19 chresna_6.jpg
  • Говерла 295_360x480.jpg
  • 701E2097_640x427.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_11.jpg
  • 2016-09-17__-9a.jpg
  • Говерла 379_360x480.jpg
  • Говерла 260_640x480.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_10.jpg
  • 2016-04-30_paskhaato__1.jpg
  • 2017-04-14_cz__6.jpg
  • 2016-04-26__4aec-30.jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_7.jpg
  • DSC04140_640x480.jpg
  • 2016-03-11__05.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_06.jpg
  • 2016-11-03_ivanchenko_300p.jpg
  • Говерла 259_640x480.jpg
  • 701E2228_640x427.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_14.jpg
  • DSC04137_640x480.jpg
  • 2016-09-17__-4.jpg