ЗЗСО №225
м. Києва

УКРАЇНСЬКА МОВА

10 мова (профільні групи)

Переглянути відеоурок

youtube.com/watch?v

Виконати завдання &66 -69, впр.472,478,489,490


30.03 - 03.04

Займенник.

Переглянути відеоуроки : https://mriya-urok.com

Опрацювати & 64, 65

Виконати вправи з граматичним завданням # 458, 469 462

Параграфи 64,65 впр.461,467; &&70-75 (опрацювати) ,впр.507,508,516,521.

Переглянути відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0

https://www.youtube.com/watch?v=8o7qSV4qJ2Y

https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ


06.04 - 10.04

&& 76, 77; впр.  540, 541, 545, 546.

Тема: Дієслово. Форми  дієслова.


13.04 - 24.04 (група Кобець О.І.)

Відеоурок:  https://www.youtube.com Дієслово як частина  мови.

- опрацювати & 70-75

- виконати вправи з граматичним завданням # 507, 510, 516, 519, 525

Тема: Дієприкметник та дієприслівник як особливі дієслівні форми

Відеоурок: https://www.youtube.com Модуль 5. Заняття 5. Дієприкметник як особлива форма дієслова.

Відеоурок: https://www.youtube.com

Модуль 5. Заняття 7. Дієприслівник як форма дієслова.

- скласти конспект до && 76-78

виконати вправи # 540, 546, 561 ( з граматичним завданням )


13.04 - 24.04 (група Джупини Т.І.)

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 ;&78, впр.560, 561

&79,80,81; впр.574,579,583; переглянути відеоурок

10 мова ( непрофільна група)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSei9ADnjiLB_6xjy9ogqtL0PDWVrDP1XTM1WMBh0C2OHN0ZFA/viewform?fbclid=IwAR0s4RpO76gyZbmr2cocHndBdnlnq1BtrnMG9Zb8fm7hP4DtV4YCJiXfOJQ

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/imennik-leksichni-ta-gramatichni-kategoriyi-imennika-chastina-1#video-content

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/imennik-leksichni-ta-gramatichni-kategoriyi-imennika-chastina-2#video-content

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/rid-ta-chislo-imennikiv-chastina-1#video-content

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/rid-ta-chislo-imennikiv-chastina-2#video-content


30.03 - 03.04

  1. Опрацювати параграф 40-43 (вивчити правила), виконати вправи 344, 348, 353, 358, 367.
  2. Пройти тестування онлайн і результат надіслати  на вайбер:  0501966494 – Довженко О.С. (прінт-скрін)

http://ridnamova.kiev.ua/html_test/5.2-test.html


13.04 - 24.04

Для виконання завдань необхідно зайти за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://new.edmodo.com/groups/10-klas-ukrayinska-mova-34205138 Код класу - rjymh4

https://classroom.google.com/u/0/c/NjQzOTkzNDAzOTRa Код класу  - 2l2l77b

Термін виконання роботи до 24.04.2020

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

10-А

В.Винниченко "Момент". Зміст і характеристика образів.

Леся Українка

- скласти хронологічну таблицю біографії поетеси;

-вивчити поезію "Contra spem spero";

-прочитати драму-феєрію "Лісова пісня";

-вивчити останній монолог Мавки з драми;

- за бажанням переглянути фільм.


13.04 - 24.04

Тема:  Леся Українка "Лісова пісня". Фольклорна основа твору.

Відеоурок : https://www.youtube.com    Леся Українка. Драма-феєрія "Лісова пісня"

- характеристика образів-символів Мавки і дядька Лева; Лукаш і Килини

- виписати художні засоби драми-феєрії

- визначити (в тексті) цитати, що є фольклорним тлом твору

10-Б

  1. Опрацювати біографію Володимира Винниченка (с. 179-191).
  2. Прочитати “Момент”.
  3. Опрацювати таблиці та записати їх в зошит  (див. Viber)

https://www.youtube.com/watch?v=mK5gilGhwgk

https://www.youtube.com/watch?v=EIaNAXQQtvY


30.03 - 03.04

  1. Скласти хронологічну таблицю біографії Лесі Українки.
  2. Вивчити поезію «Contra spem spero».
  3. Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня» та вивчити останній монолог Мавки з драми.
  4. Виконати тестові завдання (див. Viber).
  5. -


13.04 - 24.04

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://new.edmodo.com/groups/10-b-ukrayinska-literatura-34163725 Код класу – ehuqix

https://classroom.google.com/u/0/c/NjQzOTkzNDAzODVa Код класу - 5ouopft

Термін виконання роботи до 24.04.2020

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

10-А,Б

Дочитати "Портрет Доріана Грея", виписати цитати, що стосуються філософії гедонізму та естетизму

Шарль Бодлер с.150-159, зробити паспорт вірша "Альбатрос", вивчити напам'ять "Альбатрос"

Увага !

10-А, Б зарубіжна література Google klass код класу 57itnlq

Якщо виникають питання щодо завантаження звертатися за номером - 096 599 32 27

АНГЛІЙСЬКА МОВА

10-А (група Чернявської Л.М.)

Підручник Голіцінський впр. 260 або 266 - письмово.

Повтотрити  таблицю Passive Voice.

SB - p. 52-53.

WB - ex 1-3 p41

10-Б клас (проф. група)

Book.p.74.ex.2 вивчити слова

p.80-81ex.2,3,4

p.83ex.2 (вивчити)

p.84.ex.2

http://tvoemisto.tv/news/ukraintsyam_proponuyut_bezkoshtovnyy_onlaynkurs_angliyskoi_movy_67200.html

10 клас (непрофільна група)

Завдання для учнів за посиланням

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

10-А,Б клас

§55-58 (профіль) §34-42 (стандарт) перегляд фільму за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=O5uzbMp-0e8

Завдання, відео і тести в Classroom.

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

10-А,Б

  1. «Японія (1918-1939)» (параграф 21)

-         Мілітаризація держави. Хірохіто

-         Зовнішня політика (загострення відносин зі США і ВБ; меморандум Танака; вторгнення у Маньчжурію і створення Маньчжоу-Го; напад на центральний Китай)

-         Особливості авторитарного режиму

QR c.137

  1. «Китай і Індія (1918-1939)» (параграф 20)

Обов’язкове превентивне вивчення + QR cс.130, 133

Самоконтроль: с.134


14.04-16.04

Тема: Японія і Китай у 1900-1939рр.

Крок 1. Вивчаємо:

1. Параграф 20 пп. 1-6 (Китай), QR сс. 130, 133

2. Параграф 21 (Японія), QR с. 137

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=RiCL9K3jw-4 (Японія, Discovery)

https://www.youtube.com/watch?v=BQfZDWoaehc (тільки Китай)

https://www.youtube.com/watch?v=OCAcdocVEZA (що стосується Японії)

https://www.youtube.com/watch?v=F-BdpW-QtlI

Крок 3. Виконуємо у табличному варіанті практичну роботу (бланк опитувальника додається) та до 16.04.2020р. надсилаємо її на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Примітки:

1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.

2.Робота обовязкова до виконання.

3.Відповіді повинні бути доказовими.

4.Цінується власна думка, заохочується і вітається допомога батьків


21.04-24.04

Тема: Передумови Другої світової війни (І)

Базові питання:

  1. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи договорів.
  2. Утворення вогнищ війни (Далекий Схід, Африка, Європа).
  3. Вісь «Берлін – Рим - Токіо» («РоБерТо»).
  4. Політика «умиротворення» агресора – суть, наслідки.
  5. Аншлюс Австрії.
  6. Мюнхенська угода (змова) – учасники, зміст, наслідки.
  7. Антикомінтернівський пакт.

Ключові поняття: вогнище війни, аншлюс, пакт, політичне умиротворення, ізоляціонізм.

Крок 1. Вивчаємо параграф 25, QR сс. 152, 153

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=4JIa5YdKoEQ

https://www.youtube.com/watch?v=OCAcdocVEZA

https://www.youtube.com/watch?v=rmjU1cfvyUw

https://www.youtube.com/watch?v=pbSLl_vpY_M

https://www.youtube.com/watch?v=ydD9-A0WI7M

Крок 3. Відповідаємо письмово (бажано друком) на питання 1-5 (блок ІІ, с.154) та до 23.04.2020р. надсилаємо  на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Примітки:

1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.

2.Робота обовязкова до виконання.

3.Відповіді повинні бути доказовими.


27.04-30.04

Тема: Передумови Другої світової війни (ІІ)

Базові питання:

1. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933- на поч. 1941рр.

2. Англо-франко-радянські переговори в Москві у 1939р.

3. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.

Ключові поняття: пакт, Рейнська зона, таємні протоколи, дипломатична місія.

Крок 1. Повторюємо параграф 25, вивчаємо параграф 26

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://www.volynnews.com/news/society/temni-storinky-istoriyi-viyskova-spivpratsia-srsr-i-nimechchyny-u-1939-1941/

https://www.youtube.com/watch?v=j9btkCaOfGk

https://www.istpravda.com.ua/short/2014/08/22/144145/

https://school-zno.com.ua/vsesvitnja-istorija/217-mizhnarodni-vidnosyny-u-30-h-rokah-hh-st/771-anglo-franko-rad-peregovory.html

https://www.youtube.com/watch?v=cqYZtcuVawY

Крок 3. Виконуємо у табличному варіанті (бажано друком) практикум (бланк додається) та до 30.04.2020р. у обов’язковому порядку надсилаємо  на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Примітки: 1. Не забуваємо позначити клас і прізвище.2. Відповіді на питання 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 повинні бути доказовими.

 


04.05-08.05

 

Тема: Причини, характер і періодизація Другої світової війни (ДСВ). Характеристика основних періодів. Перший період війни.

Ключові поняття: привід до війни, причини війни.

Крок 1. Вивчаємо параграф 27, QR cc. 161, 162 + орієнтація за картою перебігу першого етапу ДСВ у Європі.

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=VC_sj6r8W0g

https://www.youtube.com/watch?v=151VdMs5Umw

Крок 3. Детально, на додатковому матеріалі, знайомимось з ПРИВОДОМ до ДСВ (події у Глейвіце, Альфред Науйокс)

Увага!

У якості додаткового читання у червні-серпні для бажаючих дуже рекомендую знайти в Internet на вибір.

1.Трубайчук А.Ф. Брудершафт двох диктаторів.

  1. Трубайчук А.Ф. Друга світова війна. Короткий нарис.

 

Книги – невеликі за обсягом, але дуже інформативні - є в шкільній бібліотеці і їх можна замовити після відміни карантинних обмежень. Стануть у нагоді в 11 класі!


 

11.05-15.05

Тема: План «Барбаросса» (директива 21). Напад Німеччини на СРСР. Другий період війни.

Крок 1. Вивчаємо параграф 28; остаточно засвоюємо періодизацію ДСВ

(с. 161), причини, характер, перебіг і наслідки радянсько-фінської війни

(с. 164).

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://dt.ua/SOCIETY/hto_rozrobiv_plan_barbarossaochevidno,_ne_general-feldmarshal_keytel,_ne_general-mayor_yodl,_ne_gene.html/

https://www.youtube.com/watch?v=PlhXO_K4OTc

Крок 3. Завдання 1-2 блоку ІІІ (с. 166, усно).


 

18.05-22.05

Теми:

1. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

2. Хід ДСВ в 1943-1944 рр.

Крок 1. Вивчаємо параграфи 29, 30; QR (сс. 178, 184)

Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=VFYdhDlbJkU

https://www.youtube.com/watch?v=2ZaL_doCn8E

https://www.youtube.com/watch?v=6nm9OTyz1Gs

https://www.youtube.com/watch?v=u-ISx-IHook

https://www.youtube.com/watch?v=5Bf32TKiZ78

Крок 3.

1. Завдання 1-2 блоку І (с. 187, усно).

 

2. Завдання 1 блоку ІІІ (с. 187, письмово) до 21.05.2020р. на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

§37-42 перегляд фільму за посиланням

Https://www.youtube.com/watch?v=KCXQ8KoDmw0

Завдання, відео і тести в Classroom.

 

АЛГЕБРА

Група Кравченко Н.В.

30.03 - 03.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&18, ст.103, переглянути за посиланням

https://youtu.be/_SZuyalg2dk

Виконати завдання № 18.2

&19, ст.108, вивчити правила та формули, записати в зошит таблицю похідних, переглянути ще раз попереднє посилання

Виконати завдання № 19.1, 19.3, 19.5, 19.7, 19.9

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


06.04-10.04

Виконати із збірника завдання на ст.23 №146, 147, 149 та прислати фото роботи на пошту до 10.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&20, ст.114, переглянути за посиланням

https://youtu.be/_SZuyalg2dk

https://youtu.be/0bGWNVRsAs0

https://youtu.be/HdwSoHWqKXk

https://youtu.be/V0mtG7bPu98

Виконати завдання № 20.1, 20.4, 20.6, 20.8 (Виконати до 14.04)


14.04-19.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&21, ст.118, переглянути за посиланням

https://youtu.be/Z8Fy_sEqxjE

Виконати завдання № 21.2, 21.4

Виконати із збірника ст.25 № 157,161, 162

&22, ст.120, переглянути за посиланням

https://youtu.be/waCyq4pXYuI

Виконати завдання № 22.2, 22.4


21.04-24.04

Для повторення переглянути відео та виконати завдання.

https://youtu.be/Z8Fy_sEqxjE

https://youtu.be/waCyq4pXYuI

Виконати із збірника ст.44 № 157(1),161, 162, 163

Виконану роботу надіслати на пошту до 24.04


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&23, ст.123, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/XYYoYR-H_sg

https://youtu.be/iktnv3xWMwk

https://youtu.be/CNk7aHrvL3E

https://youtu.be/JVViW13IvnY

Виконати завдання №23.2; 23.3; 23.5

Роботу виконати до 06.05


 

06.05-13.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&24, ст.128, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/h6EPIScCNTc

https://youtu.be/kUX465xZ5xg

https://youtu.be/toy4TjAjrXw

https://youtu.be/DAxYPouPtSo

https://youtu.be/uEoGcDJLZDk

Виконати завдання №24.2, 24.4

&24, ст.128, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

https://youtu.be/Qpw2_xlxOb4

https://youtu.be/TOXKVv2ktWo

https://youtu.be/zC6CS0wzyhA

Виконати завдання № 25.2

Роботу виконати до 13.05

ГЕОМЕТРІЯ

Група Кравченко Н.В.

30.03-03.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes

Виконати завдання № 42.3, 42.6, 42.8, 42.9

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


06.04-10.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes

Виконати завдання № 42.11, 42.13, 42.15, 42.16 (Виконати до 14.04)

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


14.04-21.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes

Виконати завдання із збірника ст.79

№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137

Виконану роботу з геометрії надіслати на пошту

Тестові завдання будуть відправлені на Viber


21.04-24.04

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes

Виконати завдання із збірника ст.96

№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137

Виконану роботу з геометрії надіслати на пошту до 24.04

Виконати тест №6 із збірника на ст.158 та надіслати на пошту до 28.04


27.04-06.05

Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.

&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes

Виконати завдання із збірника ст.96

№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137

Виконати тест №6 із збірника на ст.158

Доробити та надіслати на пошту до 06.05


 

06.05-13.05

Повторити матеріал, переглянути відео

Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E

Виконати Кр№3 із збірника ст.121

Надіслати на пошту до 13.05

 

Група Загородньої В.М. : уроки в Zoom за розкладом

 

ГЕОГРАФІЯ

Стор. 110 практична робота # 4, тести с. 110-112

 

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

https://www.youtube.com/watch?v=veFBj_dl6Jg&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=UR0M6YWx6jk&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=qOweFO9iu-s&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=NVxLbpFtrGY&feature=share


21.04 - 25.04

Прочитати прочитати паранраф 27, виконати практичну роботу №6 стор. 150-151, фото роботи надіслати на пошту для перевірки на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript фото з роботами чекаю до наступного понеділка.

 


27.04 - 30.04

Прочитати параграф 28, 29, 30.презентація по темі: https://naurok.com.ua/suchasna-ekonomika-afriki-156660.html Повторити США, Канаду та Бразилію,(30,04 відбудеться по темі тестування)


04.05-08.05

Прочитати параграф 31-32, письмово виконати дослідження стор. 180


11.05-15.05

 

Прочитати параграфи 23-34, тестування по цій темі у пятницю 15.04 о 16:00


 

18.05-22.05

Підготувати цікаву інформіцію про глобальні проблеми людства , завдання надсилати мені на пошту

 

БІОЛОГІЯ

10 А,Б

Опрацювати параграфи 36-42,

Виконати завдання до параграфів.

Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини.

Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації

Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів

Генетичний моніторинг в людських спільнотах

Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування

Закономірності розподілу алелів в популяціях

Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.

Генетичний моніторинг в людських спільнотах

Закономірності мінливості людини

Закономірності розподілу алелів в популяціях

Захист геному людини від шкідливих мутагенних чинників

Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми

Особливості генофонду людських спільнот

Особливості генофонду людських спільнот


06.04-17.04

Опрацювати параграфи 43-44,виконати завдання до параграфІв.

Сучасні завдання медичної генетики

Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.

Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів

Діагностика спадкових захворювань людини


21.04-30.04

1.Опрацювати презентації та параграфи 45,50 .

Код  курсу Classroom "Біологія 10- А"-iygngq4.
Код курсу Classroom  "Біологія 1'0- Б"-  enxd7ro.

04.05-15.05
Опрацювати презентації та параграфи 46,51 .
*Самоперевірка ( усно відповісти на запитання до параграфів).

*Код  курсу Classroom "Біологія 10- А"-iygngq4.
*Код курсу Classroom  "Біологія 10- Б"-  enxd7ro.
Суть та біологічне значення запліднення.pptx

18.05-29.05
Опрацювати презентації та параграфи 47-49, 52 .
*Самоперевірка ( усно відповісти на запитання до параграфів).
*Код  курсу Classroom "Біологія 10- А"-iygngq4.
*Код курсу Classroom  "Біологія 10- Б"-  enxd7ro.
Сучасні можливості та перспективи репроду...
Чинники, здатні справляти позитивний і негативн...

ХІМІЯ

10-А

Стор.154 схему 5 до зошита, &26, 27 вивч.правила,N 204,205 письмово.

Презентація "Волокна"

Презентація "Вуглеводи"

10 хімія Крохмаль і целюлоза.pptx


30.03 - 03.04

& 28, вивчити правила, аналіз таблиці з підручника.


06.04 - 10.04
1) & 29 читати, вчити правило;
2) Стор. підручника 172 - будову молекули виписати до зошита;
3) Стор. підручника 173 - виписати два останні рядки, стор.176- висновки вивчити;
4) N 216 - 221 виконати усно.

13.04 - 17.04
1. Повторити &28, 29;
2. Виписати до зошита " Якісні реакції на білки" стор.174, 175;
3.&30 читати, відпов.усно на запитання стор.182.

27.04 - 30.04
1. Повторити тему "Білки" за таблицями (дивіться через VIBER);
2. & 32, 33 читати, ключові поняття виписати до зошита;
3. N 244 (а, б чи в) на вибір письмово у зошит. Надіслати особисто у VIBER

04.05-08.05
1. & 34 читати, стор.199 схему 7 відтворити у роб.зошиті;
2. Стор.підручника 203 N250 - письмово;
3. Стор.підручника 204 чит. " Для допитливих";
4. Повідомлення на тему:" Оптоволокно: переваги та недоліки"

11.05-15.05
1. &35, читати, повторити " Класифікацію органічних сполук";
2. N 254, 255 - письмово;
3. Підготувати повідомлення про розвиток біотехнології у різних країнах, описати докладніше про 2 приклади.

18.05-22.05
1. & 36, читати, конспек біохімічних термінів;
2. Стор. 218-219 читати " Для допитливих";
3. Стор.218 N265 - письмово, підготувати повідомлення про вітаміни, про один більш докладніше ( письмово).

25.05-29.05
1. & 37, читати, аналізувати;
2. Підготувати презентацію ( доповідь) на тему: " Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію";
3. Повторити органічну хімію у вигляді додатків стор. підручника 228-238.

 

10-Б

Опрацювати §26, 26,  + презентація, виконати вправи № 204, 205

Провести домашній експеримент: виявлення крохмалю у продуктах за допомогою розчину йоду.

Вибрати тему й приготувати повідомлення:

  • Вуглеводи у харчових продуктах і їх біологічне значення. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
  • Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості.

30.03-10.04
Опрацювати § 26, 27, 28 виконати №№ 194, 199, 204, 206, 210 + презентації

Виконати до 29.05

Опрацювати § 30, 31 № 223, 224 + презентація 4,

§32, 33 № 234 + презентація 5

§34 № 249 + презентація 6

 

ФІЗИКА

10-А,Б

&30 конспект,впр.30(1,3,4)


30.03 - 03.04

&31 впр.31(1-5);&32 впр.32(1-4); &33впр33(1,2); &34опрацювати; &35 впр.35(3); стор.215 письмово


27.04-08.05

&34 опрацювати,впр34(4);&35конспект за контр.питан.,впр35(2,3,6)


 

11.05-22.05

Параграфи 36-39;впр.36(3-5);37(2-4);38(2,5,6);39(3-4).Стор.236 письмово

МИСТЕЦТВО

  1. Опрацювати підручник с.62-66 (авт.Масол Л.М.).
  2. Скласти тестові завдання з теми «Далекосхідний культурний регіон» (15-17 питань), варіанти відповідей позначити.
  3. Переглянути презентацію за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ds0KKtMZ76s

https://www.youtube.com/watch?v=6JpJefqBz1s

4.Підготувати мистецький проєкт «Архітектурні традиції Індії»  з використанням знакових візуальних образів мистецтва цієї країни або

Варіант 2. Ескіз тканини для сарі або шалі  (за бажанням – з використанням традиційного індійського елементу «огірок»).

5.Опрацювати  підручник с.161-175 (авт.Масол Л.М.)

Практикум. Варіант 1. Мистецький проект з комп’ютерною презентацію (за вибором): «Мистецька Шевченкіана», «Майстри народного живопису», «Український авангард», «Славетні українці у світовому мистецтві». Варіант 2. Напишіть есе про творчість одного з українських художників, який вас найбільше вразив. Репродукцію якої його картини ви б хотіли подарувати друзям з інших країн, щоб зацікавити українським мистецтвом?


13.04-24.04

 

Для виконання завдань необхідно зайти  за одним із  посилань , зареєструватися і ввести код класу

https://new.edmodo.com/groups/10-klas-mistectvo-34221995 Код класу - v4g85v

https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1OTMwMjMwOTFa Код класу - d455zdq

Виконані роботи надсилати на електронну скриньку: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Термін виконання роботи до 24.04.2020

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Виготовлення дитячої розвиваючої іграшки (посилання)

ІНФОРМАТИКА
10-А (група Білої Я.Ю.)
Опрацювати презентацію "Документообіг"+зробити по ній конспект.
30.03 - 24.04 !!!
Виконати С.р. (завдання в Word С.р. Документообіг)
Переглянути відео-урок за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=xR0orXP-z30
Практична робота
Створити презентацію на тему: «Програмні засоби обробки документів» (вимоги: 15 слайдів, використати ефекти переходу та анімацію)
До 03.04 сфотографувати та надіслати попереднє завдання на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 095 56 55 350.
Нові завдання надсилати по мірі виконання.

27.04-11.05
1) Ознайомитись з матеріалами за посиланням: Урок 1 та Урок 2
2) Створити карту знань на одну з тем:
Поняття та ознаки електронного документа.
Електронний документообіг.
Електронний цифровий підпис
3) Виконати завдання за посиланням та направити фото виконаного завдання.
4) Знайти інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google.

ТЕРМІНОВО здати попередні роботи!


Ігнатко О.(10-А) - Переглянути відео-урок за посиланням -
https://www.youtube.com/watch?v=xR0orXP-z30
Створити презентацію на тему: «Програмні засоби обробки документів» (вимоги: 15 слайдів, використати ефекти переходу та анімацію)
Ігнатко - терміново здати попередні завдання!
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (дівчата)

Домедична допомога притрпвмах годови, очей, грудноі клітини та живота

ВІДЕО:

https://www.youtube.com/watch?v=piV5Kp8NCSo&feature=share

https://www.youtube.com/watch?v=adPvLAHcNf4&feature=share

ttps://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU&feature=share

Прочитати текст за посиланням :https://vseosvita.ua/library/persa-medicna-dopomoga-pri-uskodzenni-vnutrisnih-organiv-115861.html

Переглянути відео 1, відео 2

Зробити повязку на комусь із родичів та надіслати відео на мою адресу Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Підготуватись до тестування по темі « цивільний захист. Надзвичайні ситуаціі природного, техногенного, воєнного та соціально- політичного характеру, загальні ознаки, причини виникнення та класифікація»

ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (хлопці)

1. Контрольні питання з розділу  «Основи цивільного захисту»  для     хлопців 10-х класів на період дистанційного навчання

2. Контрольні питання на період дистанційного навчання для учнів 10-11 класів з предмету  «Захист Вітчизни» з розділу  «Основи медичних знань і допомоги»

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

https://classroom.google.com/c/OTM1NjgzOTgzNjZa (код курса hsp4kpo )

Теоретичні відомості : https://classroom.google.com/c/OTc5MDY5MjM0Njla (код курсу 7z6xhep)

Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.