УКРАЇНСЬКА МОВА
10 мова (профільні групи)
Переглянути відеоурок
Виконати завдання &66 -69, впр.472,478,489,490
30.03 - 03.04
Займенник.
Переглянути відеоуроки : https://mriya-urok.com
Опрацювати & 64, 65
Виконати вправи з граматичним завданням # 458, 469 462
Параграфи 64,65 впр.461,467; &&70-75 (опрацювати) ,впр.507,508,516,521.
Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0
https://www.youtube.com/watch?v=8o7qSV4qJ2Y
https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ
06.04 - 10.04
&& 76, 77; впр. 540, 541, 545, 546.
Тема: Дієслово. Форми дієслова.
13.04 - 24.04 (група Кобець О.І.)
Відеоурок: https://www.youtube.com Дієслово як частина мови.
- опрацювати & 70-75
- виконати вправи з граматичним завданням # 507, 510, 516, 519, 525
Тема: Дієприкметник та дієприслівник як особливі дієслівні форми
Відеоурок: https://www.youtube.com Модуль 5. Заняття 5. Дієприкметник як особлива форма дієслова.
Відеоурок: https://www.youtube.com
Модуль 5. Заняття 7. Дієприслівник як форма дієслова.
- скласти конспект до && 76-78
виконати вправи # 540, 546, 561 ( з граматичним завданням )
13.04 - 24.04 (група Джупини Т.І.)
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 ;&78, впр.560, 561
&79,80,81; впр.574,579,583; переглянути відеоурок
10 мова ( непрофільна група)
30.03 - 03.04
- Опрацювати параграф 40-43 (вивчити правила), виконати вправи 344, 348, 353, 358, 367.
- Пройти тестування онлайн і результат надіслати на вайбер: 0501966494 – Довженко О.С. (прінт-скрін)
http://ridnamova.kiev.ua/html_test/5.2-test.html
13.04 - 24.04
Для виконання завдань необхідно зайти за одним із посилань , зареєструватися і ввести код класу
https://new.edmodo.com/groups/10-klas-ukrayinska-mova-34205138 Код класу - rjymh4
https://classroom.google.com/u/0/c/NjQzOTkzNDAzOTRa Код класу - 2l2l77b
Термін виконання роботи до 24.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
10-А
В.Винниченко "Момент". Зміст і характеристика образів.
Леся Українка
- скласти хронологічну таблицю біографії поетеси;
-вивчити поезію "Contra spem spero";
-прочитати драму-феєрію "Лісова пісня";
-вивчити останній монолог Мавки з драми;
- за бажанням переглянути фільм.
13.04 - 24.04
Тема: Леся Українка "Лісова пісня". Фольклорна основа твору.
Відеоурок : https://www.youtube.com Леся Українка. Драма-феєрія "Лісова пісня"
- характеристика образів-символів Мавки і дядька Лева; Лукаш і Килини
- виписати художні засоби драми-феєрії
- визначити (в тексті) цитати, що є фольклорним тлом твору
10-Б
- Опрацювати біографію Володимира Винниченка (с. 179-191).
- Прочитати “Момент”.
- Опрацювати таблиці та записати їх в зошит (див. Viber)
https://www.youtube.com/watch?v=mK5gilGhwgk
https://www.youtube.com/watch?v=EIaNAXQQtvY
30.03 - 03.04
- Скласти хронологічну таблицю біографії Лесі Українки.
- Вивчити поезію «Contra spem spero».
- Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня» та вивчити останній монолог Мавки з драми.
- Виконати тестові завдання (див. Viber).
- -
13.04 - 24.04
Для виконання завдань необхідно зайти за одним із посилань , зареєструватися і ввести код класу
https://new.edmodo.com/groups/10-b-ukrayinska-literatura-34163725 Код класу – ehuqix
https://classroom.google.com/u/0/c/NjQzOTkzNDAzODVa Код класу - 5ouopft
Термін виконання роботи до 24.04.2020
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
10-А,Б
Дочитати "Портрет Доріана Грея", виписати цитати, що стосуються філософії гедонізму та естетизму
Шарль Бодлер с.150-159, зробити паспорт вірша "Альбатрос", вивчити напам'ять "Альбатрос"
Увага !
10-А, Б зарубіжна література Google klass код класу 57itnlq
Якщо виникають питання щодо завантаження звертатися за номером - 096 599 32 27
АНГЛІЙСЬКА МОВА
10-А (група Чернявської Л.М.)
Підручник Голіцінський впр. 260 або 266 - письмово.
Повтотрити таблицю Passive Voice.
SB - p. 52-53.
WB - ex 1-3 p41
10-Б клас (проф. група)
Book.p.74.ex.2 вивчити слова
p.80-81ex.2,3,4
p.83ex.2 (вивчити)
p.84.ex.2
http://tvoemisto.tv/news/ukraintsyam_proponuyut_bezkoshtovnyy_onlaynkurs_angliyskoi_movy_67200.html
10 клас (непрофільна група)
Завдання для учнів за посиланням
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
10-А,Б клас
§55-58 (профіль) §34-42 (стандарт) перегляд фільму за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=O5uzbMp-0e8
Завдання, відео і тести в Classroom.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
10-А,Б
- «Японія (1918-1939)» (параграф 21)
- Мілітаризація держави. Хірохіто
- Зовнішня політика (загострення відносин зі США і ВБ; меморандум Танака; вторгнення у Маньчжурію і створення Маньчжоу-Го; напад на центральний Китай)
- Особливості авторитарного режиму
QR c.137
- «Китай і Індія (1918-1939)» (параграф 20)
Обов’язкове превентивне вивчення + QR cс.130, 133
Самоконтроль: с.134
14.04-16.04
Тема: Японія і Китай у 1900-1939рр.
Крок 1. Вивчаємо:
1. Параграф 20 пп. 1-6 (Китай), QR сс. 130, 133
2. Параграф 21 (Японія), QR с. 137
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=RiCL9K3jw-4 (Японія, Discovery)
https://www.youtube.com/watch?v=BQfZDWoaehc (тільки Китай)
https://www.youtube.com/watch?v=OCAcdocVEZA (що стосується Японії)
https://www.youtube.com/watch?v=F-BdpW-QtlI
Крок 3. Виконуємо у табличному варіанті практичну роботу (бланк опитувальника додається) та до 16.04.2020р. надсилаємо її на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Примітки:
1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.
2.Робота обов’язкова до виконання.
3.Відповіді повинні бути доказовими.
4.Цінується власна думка, заохочується і вітається допомога батьків
21.04-24.04
Тема: Передумови Другої світової війни (І)
Базові питання:
- Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи договорів.
- Утворення вогнищ війни (Далекий Схід, Африка, Європа).
- Вісь «Берлін – Рим - Токіо» («РоБерТо»).
- Політика «умиротворення» агресора – суть, наслідки.
- Аншлюс Австрії.
- Мюнхенська угода (змова) – учасники, зміст, наслідки.
- Антикомінтернівський пакт.
Ключові поняття: вогнище війни, аншлюс, пакт, політичне умиротворення, ізоляціонізм.
Крок 1. Вивчаємо параграф 25, QR сс. 152, 153
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=4JIa5YdKoEQ
https://www.youtube.com/watch?v=OCAcdocVEZA
https://www.youtube.com/watch?v=rmjU1cfvyUw
https://www.youtube.com/watch?v=pbSLl_vpY_M
https://www.youtube.com/watch?v=ydD9-A0WI7M
Крок 3. Відповідаємо письмово (бажано друком) на питання 1-5 (блок ІІ, с.154) та до 23.04.2020р. надсилаємо на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Примітки:
1.Не забуваємо позначити клас і прізвище.
2.Робота обов’язкова до виконання.
3.Відповіді повинні бути доказовими.
27.04-30.04
Тема: Передумови Другої світової війни (ІІ)
Базові питання:
1. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933- на поч. 1941рр.
2. Англо-франко-радянські переговори в Москві у 1939р.
3. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.
Ключові поняття: пакт, Рейнська зона, таємні протоколи, дипломатична місія.
Крок 1. Повторюємо параграф 25, вивчаємо параграф 26
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=j9btkCaOfGk
https://www.istpravda.com.ua/short/2014/08/22/144145/
https://www.youtube.com/watch?v=cqYZtcuVawY
Крок 3. Виконуємо у табличному варіанті (бажано друком) практикум (бланк додається) та до 30.04.2020р. у обов’язковому порядку надсилаємо на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Примітки: 1. Не забуваємо позначити клас і прізвище.2. Відповіді на питання 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 повинні бути доказовими.
04.05-08.05
Тема: Причини, характер і періодизація Другої світової війни (ДСВ). Характеристика основних періодів. Перший період війни.
Ключові поняття: привід до війни, причини війни.
Крок 1. Вивчаємо параграф 27, QR cc. 161, 162 + орієнтація за картою перебігу першого етапу ДСВ у Європі.
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VC_sj6r8W0g
https://www.youtube.com/watch?v=151VdMs5Umw
Крок 3. Детально, на додатковому матеріалі, знайомимось з ПРИВОДОМ до ДСВ (події у Глейвіце, Альфред Науйокс)
Увага!
У якості додаткового читання у червні-серпні для бажаючих дуже рекомендую знайти в Internet на вибір.
1.Трубайчук А.Ф. Брудершафт двох диктаторів.
- Трубайчук А.Ф. Друга світова війна. Короткий нарис.
Книги – невеликі за обсягом, але дуже інформативні - є в шкільній бібліотеці і їх можна замовити після відміни карантинних обмежень. Стануть у нагоді в 11 класі!
11.05-15.05
Тема: План «Барбаросса» (директива 21). Напад Німеччини на СРСР. Другий період війни.
Крок 1. Вивчаємо параграф 28; остаточно засвоюємо періодизацію ДСВ
(с. 161), причини, характер, перебіг і наслідки радянсько-фінської війни
(с. 164).
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=PlhXO_K4OTc
Крок 3. Завдання 1-2 блоку ІІІ (с. 166, усно).
18.05-22.05
Теми:
1. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
2. Хід ДСВ в 1943-1944 рр.
Крок 1. Вивчаємо параграфи 29, 30; QR (сс. 178, 184)
Крок 2. Переглядаємо за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VFYdhDlbJkU
https://www.youtube.com/watch?v=2ZaL_doCn8E
https://www.youtube.com/watch?v=6nm9OTyz1Gs
https://www.youtube.com/watch?v=u-ISx-IHook
https://www.youtube.com/watch?v=5Bf32TKiZ78
Крок 3.
1. Завдання 1-2 блоку І (с. 187, усно).
2. Завдання 1 блоку ІІІ (с. 187, письмово) до 21.05.2020р. на e-mail Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
§37-42 перегляд фільму за посиланням
Https://www.youtube.com/watch?v=KCXQ8KoDmw0
Завдання, відео і тести в Classroom.
АЛГЕБРА
30.03 - 03.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&18, ст.103, переглянути за посиланням
Виконати завдання № 18.2
&19, ст.108, вивчити правила та формули, записати в зошит таблицю похідних, переглянути ще раз попереднє посилання
Виконати завдання № 19.1, 19.3, 19.5, 19.7, 19.9
Тестові завдання будуть відправлені на Viber
06.04-10.04
Виконати із збірника завдання на ст.23 №146, 147, 149 та прислати фото роботи на пошту до 10.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&20, ст.114, переглянути за посиланням
Виконати завдання № 20.1, 20.4, 20.6, 20.8 (Виконати до 14.04)
14.04-19.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&21, ст.118, переглянути за посиланням
Виконати завдання № 21.2, 21.4
Виконати із збірника ст.25 № 157,161, 162
&22, ст.120, переглянути за посиланням
Виконати завдання № 22.2, 22.4
21.04-24.04
Для повторення переглянути відео та виконати завдання.
Виконати із збірника ст.44 № 157(1),161, 162, 163
Виконану роботу надіслати на пошту до 24.04
27.04-06.05
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&23, ст.123, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Виконати завдання №23.2; 23.3; 23.5
Роботу виконати до 06.05
06.05-13.05
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&24, ст.128, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Виконати завдання №24.2, 24.4
&24, ст.128, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Виконати завдання № 25.2
Роботу виконати до 13.05
ГЕОМЕТРІЯ
Група Кравченко Н.В.
30.03-03.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes
Виконати завдання № 42.3, 42.6, 42.8, 42.9
Тестові завдання будуть відправлені на Viber
06.04-10.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes
Виконати завдання № 42.11, 42.13, 42.15, 42.16 (Виконати до 14.04)
Тестові завдання будуть відправлені на Viber
14.04-21.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes
Виконати завдання із збірника ст.79
№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137
Виконану роботу з геометрії надіслати на пошту
Тестові завдання будуть відправлені на Viber
21.04-24.04
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes
Виконати завдання із збірника ст.96
№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137
Виконану роботу з геометрії надіслати на пошту до 24.04
Виконати тест №6 із збірника на ст.158 та надіслати на пошту до 28.04
27.04-06.05
Опрацювати параграф, переглянути відео та виконати завдання.
&42, ст.227, вивчити правила та формули, переглянути за посиланням
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Та https://youtu.be/LRY-UKfzEes
Виконати завдання із збірника ст.96
№ 127, 128, 129, 134, 135, 136, 137
Виконати тест №6 із збірника на ст.158
Доробити та надіслати на пошту до 06.05
06.05-13.05
Повторити матеріал, переглянути відео
Загалом про вектори https://youtu.be/KRdAhaLFP0E
Виконати Кр№3 із збірника ст.121
Надіслати на пошту до 13.05
Група Загородньої В.М. : уроки в Zoom за розкладом
ГЕОГРАФІЯ
Стор. 110 практична робота # 4, тести с. 110-112
ПРЕЗЕНТАЦІЇ:
https://www.youtube.com/watch?v=veFBj_dl6Jg&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=UR0M6YWx6jk&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=qOweFO9iu-s&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=NVxLbpFtrGY&feature=share
21.04 - 25.04
Прочитати прочитати паранраф 27, виконати практичну роботу №6 стор. 150-151, фото роботи надіслати на пошту для перевірки на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript фото з роботами чекаю до наступного понеділка.
27.04 - 30.04
Прочитати параграф 28, 29, 30.презентація по темі: https://naurok.com.ua/suchasna-ekonomika-afriki-156660.html Повторити США, Канаду та Бразилію,(30,04 відбудеться по темі тестування)
04.05-08.05
Прочитати параграф 31-32, письмово виконати дослідження стор. 180
11.05-15.05
Прочитати параграфи 23-34, тестування по цій темі у пятницю 15.04 о 16:00
18.05-22.05
Підготувати цікаву інформіцію про глобальні проблеми людства , завдання надсилати мені на пошту
БІОЛОГІЯ
10 А,Б
Опрацювати параграфи 36-42,
Виконати завдання до параграфів.
Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини.
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів
Генетичний моніторинг в людських спільнотах
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування
Закономірності розподілу алелів в популяціях
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
Генетичний моніторинг в людських спільнотах
Закономірності мінливості людини
Закономірності розподілу алелів в популяціях
Захист геному людини від шкідливих мутагенних чинників
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми
Особливості генофонду людських спільнот
Особливості генофонду людських спільнот
06.04-17.04
Опрацювати параграфи 43-44,виконати завдання до параграфІв.
Сучасні завдання медичної генетики
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
Діагностика спадкових захворювань людини
21.04-30.04
1.Опрацювати презентації та параграфи 45,50 .
04.05-15.05
ХІМІЯ
10-А
Стор.154 схему 5 до зошита, &26, 27 вивч.правила,N 204,205 письмово.
30.03 - 03.04
& 28, вивчити правила, аналіз таблиці з підручника.
06.04 - 10.04
13.04 - 17.04
27.04 - 30.04
10-Б
Опрацювати §26, 26, + презентація, виконати вправи № 204, 205
Провести домашній експеримент: виявлення крохмалю у продуктах за допомогою розчину йоду.
Вибрати тему й приготувати повідомлення:
- Вуглеводи у харчових продуктах і їх біологічне значення. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
- Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості.
30.03-10.04
Опрацювати § 30, 31 № 223, 224 + презентація 4,
§32, 33 № 234 + презентація 5
§34 № 249 + презентація 6
ФІЗИКА
10-А,Б
&30 конспект,впр.30(1,3,4)
30.03 - 03.04
&31 впр.31(1-5);&32 впр.32(1-4); &33впр33(1,2); &34опрацювати; &35 впр.35(3); стор.215 письмово
27.04-08.05
&34 опрацювати,впр34(4);&35конспект за контр.питан.,впр35(2,3,6)
11.05-22.05
Параграфи 36-39;впр.36(3-5);37(2-4);38(2,5,6);39(3-4).Стор.236 письмово
МИСТЕЦТВО
- Опрацювати підручник с.62-66 (авт.Масол Л.М.).
- Скласти тестові завдання з теми «Далекосхідний культурний регіон» (15-17 питань), варіанти відповідей позначити.
- Переглянути презентацію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ds0KKtMZ76s
https://www.youtube.com/watch?v=6JpJefqBz1s
4.Підготувати мистецький проєкт «Архітектурні традиції Індії» з використанням знакових візуальних образів мистецтва цієї країни або
Варіант 2. Ескіз тканини для сарі або шалі (за бажанням – з використанням традиційного індійського елементу «огірок»).
5.Опрацювати підручник с.161-175 (авт.Масол Л.М.)
Практикум. Варіант 1. Мистецький проект з комп’ютерною презентацію (за вибором): «Мистецька Шевченкіана», «Майстри народного живопису», «Український авангард», «Славетні українці у світовому мистецтві». Варіант 2. Напишіть есе про творчість одного з українських художників, який вас найбільше вразив. Репродукцію якої його картини ви б хотіли подарувати друзям з інших країн, щоб зацікавити українським мистецтвом?
13.04-24.04
Для виконання завдань необхідно зайти за одним із посилань , зареєструватися і ввести код класу
https://new.edmodo.com/groups/10-klas-mistectvo-34221995 Код класу - v4g85v
https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1OTMwMjMwOTFa Код класу - d455zdq
Виконані роботи надсилати на електронну скриньку: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Термін виконання роботи до 24.04.2020
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Виготовлення дитячої розвиваючої іграшки (посилання)
Практична робота
27.04-11.05
Електронний документообіг.
Електронний цифровий підпис
ТЕРМІНОВО здати попередні роботи!
Ігнатко О.(10-А) - Переглянути відео-урок за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=xR0orXP-z30
Домедична допомога притрпвмах годови, очей, грудноі клітини та живота
ВІДЕО:
https://www.youtube.com/watch?v=piV5Kp8NCSo&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=adPvLAHcNf4&feature=share
ttps://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU&feature=share
Прочитати текст за посиланням :https://vseosvita.ua/library/persa-medicna-dopomoga-pri-uskodzenni-vnutrisnih-organiv-115861.html
Зробити повязку на комусь із родичів та надіслати відео на мою адресу Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Підготуватись до тестування по темі « цивільний захист. Надзвичайні ситуаціі природного, техногенного, воєнного та соціально- політичного характеру, загальні ознаки, причини виникнення та класифікація»
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (хлопці)
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
https://classroom.google.com/c/OTM1NjgzOTgzNjZa (код курса hsp4kpo )
Теоретичні відомості : https://classroom.google.com/c/OTc5MDY5MjM0Njla (код курсу 7z6xhep)