ЗЗСО №225
м. Києва
Оголошення

 

 

Інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання і поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом Covid-19


До уваги педагогічних працівників, яким виплачується пенсія за віком (лист РУО Оболонського району м.Києва від 22.04.2020)


 


ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ:

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри"

0 800 500 21 80


Увага, вакансія!

На постійну роботу ЗЗСО № 225 потрібні учитель англійської та іспанської мов.


До уваги батьків 5-ти класників!

З 5-го класу учні мають можливість вивчати на вибір іспанську, китайську та німецьку мови.



Увага ! Графік проведення установчих сесій відділень Київської Малої академії наук (МАН) учнівської молоді на 2013/2014 навчальний рік

Корисні лінки

УКРАЇНСЬКА МОВА

Презентація "Складне речення"

9-А (група Скрипник Л.М., Ю.О.Демченко)

29 параграф опрацювати. Виконати вправу 331, накреслити схеми; вправа 328 – четверте речення – синтаксичний розбір за зразком підручника.

Письмові завдання, відповіді на тести, літературні диктанти, онлайн-тести (прінт-скрін з останнього завдання тесту) прохання надсилати на вайбер за номером: 0633127255 (Скрипник Л.М.)

9-А,Б (група Скрипник Л.М.)

27.04-30.04

Тема в Zoom «Контрольний переказ»

Надіслати роботи на Вайбер  27 до 18-00

Конференція в Zoom 27 квітня 15.00

https://us02web.zoom.us/j/84245117210?pwd=azVFbC9Ja1UwSTdkZ3VDME9hemFqZz09

ID: 842 4511 7210

Пароль: 008665


04.05-08.05

9-А

Тема Контрольний диктант

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію: Zoom 4 травня 2020 15:00 PM

Тема: контрольний диктант

https://us02web.zoom.us/j/83358589528?pwd=cXEvQTJKNjMwbUROSERyc0h4ZElwZz09

Код: 833 5858 9528

Пароль: 006236

Тест складне речення Завдання необхідно виконати до 8 травня 17:00

Посилання join.naurok.ua Код доступу  342229


18.05-22.05

Прочитати на с.196 як скласти тези, написати тези до вправи с.199

 

9-Б

Тема Контрольний диктант

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію: Zoom  4 травня 2020 15:00 PM

Тема: контрольний диктант

https://us02web.zoom.us/j/83358589528?pwd=cXEvQTJKNjMwbUROSERyc0h4ZElwZz09

Код: 833 5858 9528

Пароль: 006236

Тест складне речення Завдання необхідно виконати до 8 травня 17:0

Посилання join.naurok.ua Код доступу  374191



18.05-22.05

Прочитати на с.196 як скласти тези, написати тези до вправи с.199

 

Увага ! 9- А (група Демченко Ю.О.) - Google klass Код класу hekj2nb

9-Б,В

Завдання в хмарах

https://drive.google.com/drive/folders/1siqrniRSpXhLRDWAw3EIAxrnjJ5mAZiI?usp=sharing

Увага !

9-В українська мова Google klass Код класу 47ki3ip. Якщо виникають питання щодо завантаження звертатися за номером - 096 599 32 27

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Презентація "І мертвим і живим..."

Презентація "Катерина - жертва системи чи власного егоїзму"

Презентація Т.Шевченко. «Наймичка»

9-А

  1. Т.Шевченко «І мертвим, і живим…», с 236.
  2. Тема жіночої долі у творчості Шевченка, с240, 260; прочитати поеми «Катерина», «Наймичка»; відповіді на запитання с 245, 250 (усно)
  3. Вивчити уривки віршів, які ще не розказали

  4. Завдання в хмарах
  5. https://drive.google.com/drive/folders/1ngAJNsLklcYrTLC6ZIL4wLbX3oFVGwGy?usp=sharing

 


21.04-24.04

Тема: Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

1. Захист робіт (проект)

2. Підготувати повідомлення і виступити, захистивши кожен пункт плану теми (один на вибір – компактно, але зрозуміло)

3. Прочитати цікаві факти про життя Т.Шевченка, які мало хто знає за посиланням

https://24tv.ua/lifestyle/taras_shevchenko_fakti_pro_mittsya_yakih_ne_znaye_bilshist_n665573

Скрипник Л.М. запрошує вас на конференцію: Zoom.

Тема: Світова велич Шевченка

Час: 22 квітня 2020 15:00 PM

ID: 979 2160 4331

Пароль: 024034

Домашнє завдання:

1. Напишіть твір-роздум на тему: «У чому виявляється актуальність творчості

Т. Шевченка в наш час?» (завдання виконати до 28.04 -17.00)

2. Контрольна робота

Код доступу 221448

Посилання join.naurok.ua (іконка «домашня робота» надсилати нічого не треба)

Завдання необхідно виконати до 23 квітня 14:00

3. Прочитати відомості про П.Куліша та роман – хроніку «Чорна рада»


27.04-30.04

Тема П.Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач. «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка.

Вивчити теоретичний матеріал (с 275 -284)., переглянути на каналі YouTube фільм «Невгамовний Пантелеймон» і підготувати  повідомлення про епізоди з життя письменника.

Прочитати роман,  ( за бажанням переглянути фільм «Чорна рада» підготуватися за твором до розповіді   «На козацькій раді» , вивчити теоретичну частину до роману с 285 – 289

Переглянути фільм

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM

Переглянути  відеоурок за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI

Скласти  паспорт твору (надіслати на вайбер 03.05 до 18.00 9 пізніше не прийматиму)

Конференція в Zoom 29 квітні 15.00

Тема: Куліш П. "Чорна рада"

https://us02web.zoom.us/j/89053630693?pwd=T2R0dDhXNmZwamVIZEUxSjROd2xTQT09

ID: 890 5363 0693

Пароль: 017103

Тест код доступу  443303   Посилання join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до 3 травня 19:00

Тільки одна спроба проходження

Вірші (боржники) – інструкція окремо буде надана

 


04.05-08.05

П.Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.

Дібрати цитати до характеристики образів (мені надсилати не треба, наводити цитати для підтвердження думки на уроці).

Людмила Михайлівна Скрипник запрошує вас на конференцію: Zoom 6 травня 2020 15:00 PM

Тема: Характеристика образів роману "Чорна рада"

https://us02web.zoom.us/j/85361983794?pwd=WlFHTUM5NmExdmxCUUdnb05peW5hQT09

Код: 853 6198 3794

Пароль: 015221

Тест  «Чорна Рада» Завдання необхідно виконати до 6 травня 19:00

Посилання join.naurok.ua код доступу 165313


 

18.05-22.05

Підготуватися до річної тематичної роботи , яка відбудеться 21.05. 2020, о 17-00

9-Б,В

Конспект до зошита ст.226-239

Читати і у зошиті написати літ. паспорти поеми "Сон"," Кавказ"," І мертвим, і живим, і ненародженим"..

За бажанням створити презентацію на одну  з тем (за вибором) :

"Вічна" тема матері і сина" ("Катерина") ;

"Реалістично-побутовий тип утілення жіночої долі"(" Наймичка") ;"

Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі" (" У нашім раї на землі").

Відправляти на пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .


06.04

Конспект до зошита ст.251-260. Читати «Наймичка», «Катерина»,   « У нашім раї на землі», «Марія».

Вивчити напам’ять вірш «Доля», переглянувши його презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg та надсилайте відео вивчених віршів напам’ять на Viber(0630756430) конспекти та тестові відповіді на пошту 84shev4enko@gmail.com

Дати відповіді у зошит на онлайн-тести за посиланнями: https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-katerina-naymichka-133775.html ; https://naurok.com.ua/test/kavkaz-t-shevchenko-136163.html ;https://naurok.com.ua/test/i-mertvim-i-zhivim-i-nenarodzhennim-127547.html.


21.04-30.04

Читати «Росли укупочці, зросли…», «Ісаїя. Глава35», «Назар Стодоля»

Ст.260-265 (конспект). Ст.269-273 (Або конспект, або проект за темою : «Світова велич українського поета -Т.Шевченка»)

Виконати тест за посиланням (за твором «Назар Стодоля»): https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-nazar-stodolya-228572.html , а також підсумкову контрольну роботу (за творчістю Т.Шевченка) за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-testi-za-zmistom-tvoriv-t-shevchenka-277772.html(натиснувши на віконечко «Тестування» та зазначивши ім’я учня). Принт-скрін останньої сторінки( результату) скинути у вайбер (0630756430).


 

04.05-15.05

Читати П.Куліша « Чорна рада».

Скласти біогр. таблицю П.Куліша та написати літературний паспорт твору( ст.275-295)

Виконати тест-онлайн  за посиланням і результат надіслати на вайбер (0630756430)


15.05-25.05

 

Читати М.Вовчка «Інститутка», «Народні оповідання».

Скласти біогр. таблицю М.Вовчка ( ст297-303) та виконати онлайн-тест за посиланням (результат надіслати на вайбер)

Написати підсумковий контрольний твір на одну з поданих тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П.Куліша «Чорна рада»), « Антикріпосницька спрямованість повісті М.Вовчка « Інститутка»».

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

9-А (група Лотоцької Н.В.)

S.B.  стор.84. впр. 2(заповнити таблицю);стор.89-91 виконати всі завдання.

W.B. стор.86 (виконати всі завдання)впр.4 слухання за посиланням:www.oup.com/elt/solutions.

W.B.стор.90 письмово.

30.03 - 03.04

Solutions S.B. Стор.86, впр.2 розібрати текст,підкреслити непряму мову.Стор.139-вивчити правила вживання Reported speech.(Перегляд пояснень за посиланнями..)

Стор.138 впр.8В(1,2,3)письмово.

https://cambridge.ua/uk/blog/pryamaya-i-kosvennaya-rech-v-anglijskom-yazyke-pravila-obyasneniya-primery/

https://grammarway.com/ua/indirect-speech

9-А (група Чернявської Л.М.)

Unit -9 WB p.128-words

Ex 2-3 p.112-113, WB p.96

9-В

SB ст. 73 (письмово)

Ст. 131 , впр. 1 (вивчити)

9-Б (група Шевчук Л.І.)

На 16.03.2020 – впр.2 стор.159-160 (переказ тексту: «Endangered Animals»), ДПА-Test 1 (Підсумкові контрольні роботи, Алла Марченко,Наталія Лесишин. Тернопіль).

На 18.03.2020-- ДПА- Test 2, впр.5 стор.155 (прочитати текст, перекласти на українську мову), впр.2,3 стор.158 (письмово).

На 01.04.2020 – «The UK Today», впр.2а (прочитати речення, перекласти на українську мову та вибрати відповідне слово, усно), 2b ( вибрати відповідний прийменник, усно), впр.2с (написати речення зі словосполученнями, письмово).

На 03.04.2020 – впр.3 стор.184-185  ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.4,6 стор.185-186,(усно).

На 06.04.2020 , 08.04.2020 – впр.7 стор.186-187 ((прочитати текст, перекласти на українську мову). Впр.8 стор.187 (написати питальні речення та відповісти на них по тексту. Впр.5а стор.191 (письмово).

На 13.04.2020 – впр.1 стор.194 (прочитати тексти, перекласти на українську мову, написати відповіді на питання). На 15.04.2020 Впр.3b стор.197 (прочитати тексти, перекласти на українську мову).

На 17.04.2020 Впр.3а стор.196 (вибрати правильну відповідь, письмово). Впр.4 стор.198 (написати питальні речення та відповісти, письмово).

РОСІЙСЬКА МОВА
Група Ісаєвої Н.П.

Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными.

Упр$51 стр 183.упр474(схемы предложений).$52 упр. 483. 485


30.03 - 03.04

Параграф 55- 56. Составить вопросы по темам. Упр506 , 509 устно, 514(а),524(б.)


06.04-10.04

$ 57- 58.Правила выучить. Упр.535, 546

21.04-24.04

Пар.59,60.Упр.548(у) 557(б), 560-план.568(а) Смотри урок:

https://www.youtube.com/watch?v=bW0pwG2HWM8

https://www.youtube.com/watch?v=CYjI8fINIMs


27.04-05.05

Сложные предложения с разными видами связи.Урок61. Упражнения 572.573( устно). Упражнение 576 (в) Прослушать увертюру и выполнить задание .

https://www.youtube.com/watch?v=aN8z6mScP4w

Урок 62.Упражнение 584(устно).Написать  сочинение – рассуждение на дискуссионную тему:

1.Человек – друг природы? 2. Как я понимаю слово «свобода»?


 

11.05-29.05

Параграф 65 - 66 . Указать виды связи

Група Науменко І.А.
Урок 51 СПП с несколькими придаточными.+презентация СПП
Упр.474 (теория)-слайд 12 -конспект,упр.475-только схемы и способ подчинения придаточных.
Упр.476 (теория)-записать2 предл,знаки и схемы.
Д/З на 17.03.упр.480-А-письм.+ составить схемы 2,3 предложений
17.03.20 Урок 52. Основные способы подчинения в СПП с несколькими придаточными.
Внимательно пересмотрите презентацию,сделайте себе шпаргалку ,если необходимо...
Упр.481 прочитать текст,выписать одно СПП с неск. придат.,(подчеркнуть ГО.+схему).
"Для любознательных"-с.188. Упр.482(выраз.чтение),упр.483-предложение+схема.
Д.З. на 19.03 Упр.488-А ,подготовиться к тестированию "Союзные сложные предложения"
Рекомендую онлайн тест ССП-https://obrazovaka.ru/test/slozhnosochinennye-predlozheniya-9-klass.html

Презентація

19.03.2020 Урок 53.Письмо.Письменный отзыв о произведении искусства.

Упр.490,491-устно,внимательно прочитайте предложенный материал.
Д.З. на 31.03.20. Упр.492,составьте и запишите письменный отзыв о картине К. Трутовского "Базар в провинции"(стр.194) ,по необходимости найдите и  рассмотрите картину в интернете,используя лексику упр.331 и упр.491

Внимательно читайте теорию, задания, выполненные работы можно отсылать мне на почту - Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript или вайбер - 0663542667 .

31.03.2020

Урок 54 Обобщение и систематизация знаний по темам "Союзное сложное предложение"

Упр.496(теория-закрепление),Упр.497(3 предлож.,знаки,ГО,схемы),
Упр.498( 3 предлож.,знаки,ГО,схемы),упр.500.
Д.З. Онлайн тест "Союзное СП"-

Будьте внимательны,не делайте лишнюю работу,сделайте скрин-фото выполненного теста,жду упр.492. Работы высылайте на мою почту- Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .
02.04.2020
Контрольное тестирование №3 в Google Классе код доступа - x2xufpf .
Все работы со 02.04.2020 отправляйте только в Гугл Класс вложенным файлом. Оценки будут выставлены в электронном журнале. Не увидела выполненных заданий на сегодня..
АВТОРИЗУЙТЕСЬ( укажите свое имя,фамилию)!
Не вижу всю нашу группу ни у себя на почте, ни в ГуглКлассе...,передайте привет от меня и код доступа !!!
Жду фото упр. 497,498(3 предлож+схема)-02.04.,упр.500 (03.04.) !!!
Контрольная работа№3 в ГУГЛКЛАССЕ  код доступа x2xufpf (выбрать свой вариант)- 07.04.20
Кто отправлял работы мне на почту после 02.04.20,отправьте мне их в ГуглКласс,получите оценку !!!
Кто уже получил оценки за высланные задания не дублируйте...,сделайте и отшлите в ГуглКласс только упр.497,498 и 500!!! Внимательно читайте задания мои и в учебнике,СМОТРИТЕ и СЛУШАЙТЕ ВИДЕОУРОКИ !!! Если есть вопросы,пишите....в Вайбер...0663542667.
ІСПАНСЬКА МОВА

На 17.03.2020 – впр.3 стор.122-123 (прочитати слова і словосполучення, перекласти на українську мову), впр.4 стор.123 (письмово).

На 19.03.2020- впр.3 стор.125-126 155 (прочитати текст, перекласти на українську мову), впр.4 стор.126 (письмово).

На 31.03.2020 –  стор. 126 повторити - los pronombres indefinidos, впр.6 стор.127 (письмово), впр.4 стор.129 ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.5 стор.130 ( вставити запитальні слова та відповісти на запитання, письмово).

На 02.04.2020 стор.130повторити - los pronombres indefinidos, впр.6 стор.130 ( прочитати словосполучення та перекласти на українську мову), стор.131, 132 ( прочитати слова та перекласти на українську мову), впр.2 стор.131-132 ( прочитати текст та перекласти на українську мову), впр.3 стор.132  ( вставити запитальні слова та відповісти на запитання, письмово).

На 07.04.2020 – впр.3 стор.125-126 (прочитати текст, перекласти на українську мову). Впр.4 стор.126 (відповісти на питання по тексту, письмово).

09.04.2020 - впр.4 стор.129 (прочитати текст, перекласти на українську мову). Впр.5 стор.130 ( написати питальні речення та відповісти на них по тексту, письмово).

На 14.04.2020 – стор.133 (уважно прочитати грам. матеріал: неозначені займенники . Впр.5стор.133 (письмово). Впр.3стор.134-135 (прочитати текст, перекласти на українську мову).

На 16.04.2020 впр.4стор.135 (відповісти на питання за текстом, письмово).

НІМЕЦЬКА МОВА

Завдання для учнів 9-х класів з німецької мови за посиланням

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

9-Б,В

Гоголь М.В. " Шинель", "Нос" прочитати.


10.04-14.04

Контрольний твір ( ТЕМА НА ВИБІР)

" Моральний занепад і деградація суспільства в комедії М. Гоголя  "Ревізор"

"Трагедія "маленької людини" в повісті М.Гоголя " Шинель".

Конспект ознаки " нової драми". Прочитати " Ляльковий дім".

Ібсен,Генрік ; Генріх Ібсен "Ляльковий дім" Конспект ознаки " нової драми". Прочитати " Ляльковий дім".


До 07.05

1. Читати у підручнику стор.236-256 або стор. 236-241 та п'єсу Б.Шоу "Пігмаліон"
2. Подивитися відео "Міф про Пігмаліона. Пігмаліон та Галатея" (посилання нижче)
3. За бажанням подивитися фільм "Моя чарівна леді" (1964) за п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон" та мюзиклом Ф.Лоу, який шалено популярний на Бродвеї.
4. Підготуватися до опитування за творчістю Б.Шоу та п'єсою "Пігмаліон".

 

9-А

Читати у підручнику стор. 223-235. Завдання до тексту буде розміщено пізніше (на наступному тижні).

Переглянути урок   https://www.youtube.com/watch?v=G0jmHZu_wg0

Виконати до 06.04.

Виконуємо завдання у Google Classroom. Можна скачати з Аппстор чи Плеймаркету або зайти через пошту Gmail. Приєднуємося до класу - Код курсу qdqfkhi,   а також написати твір на одну із тем (с. 172 (21 питання) - за твором О. де Бальзака "Гобсек", с.211 (19 питання) - за творами М.Гоголя "Ревізор" та "Шинель"). Твори можна написати у зошиті, сфографувати та відправити на ел. пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або Viber 098-590-26-87), а можна надрукувати та відправити на ел. пошту.

Виконати до 10.04

Тести у Google Classroom . Код курсу - acjb6q2.Або за посиланнями                                                                       https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfK2lIwdBNvLpOfu54pHxynzz4lZqEnbLyevFsTMVjauAMzwg/viewform

Тест за п'єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім"

Виконати до 15.04

1. Читати у підручнику стор.236-256 або стор. 236-241 та п'єсу Б.Шоу "Пігмаліон"

2. Подивитися відео "Міф про Пігмаліона. Пігмаліон та Галатея" (посилання нижче)

3. За бажанням подивитися фільм "Моя чарівна леді" (1964) за п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон" та мюзиклом Ф.Лоу, який шалено популярний на Бродвеї.

4. Підготуватися до опитування за творчістю Б.Шоу та п'єсою "Пігмаліон". https://www.youtube.com/watch?v=zAhwfCtYB78

Виконати до 22.04

Відповісти на запитання.

Виконати до 27.04

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfPks0JYRNMtIvme15Bfo_-tTvn_TERaFNF7tKWmiZa-v-PoQ/viewform?usp=sf_link

Виконати до 04.05

Прочитати у підручнику стор. 258-276. Після 04.05 буде перевірка знань. Тому уважно прочитайте про Шолом-Алейхема та уривки з роману "Тев'є-молочник". А також усією родиною подивитися за посиланням спектакль "Тев'є-Тевель" Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка з легендарним українським актором Богданом Ступкою у головній ролі. Це спектакль, який варто подивитися усім. https://nextfilm.io.ua/v275b1c468c3e48dee297a4a6d0853c19

Виконати до11.05

Google Classroom або виконати за посиланням     https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEd-amdk1z_QDu_D_Rz5enQ6aBje4IdjZv0PzuOyOjSW_Upg/viewform

Усі, завдання можна знайти у Google Classroom Код курса - acjb6q2 та  виконати їх.

Виконати до 18.05

1. Прочитати с. 277-299 у підручнику (або прочитати с.277-279 (підручника) та повість Е.В.Сігела "Історія одного кохання").

2. Дати письмові відповіді (у зошитах) на 6 питань (на вибір) зі стор. 299 підручника.

Виконані письмові роботи надсилати  на ел. пошту l.bezverhaja або на Viber 0985902687.

Виконати до 25.05

Написати твір-роздум на тему "Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов…" (за повістю Е.В.Сігела "Історія одного кохання")

(Провести паралелі з трагедією В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта", адже саме цими рядками закінчується трагедія відомого англійського драматурга).

Виконані письмові роботи надсилати  на ел. пошту l.bezverhaja або на Viber 0985902687.

 

АЛГЕБРА

Розв'язати 13,14,15 варіанти зі збірника для ДПА.

Виконати завдання №16.26,16.45,16.47,16.48,17.8,17.9,17.10.


06.04-14.04
Виконати самостійну роботу (стор.1, стор.2, стор.3, стор.4) і відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net


16.04-24.04

Опрацювати пункт 18;  виконати завдання №18.1-18.5.


04.05-08.05

 

Виконати завдання №18.12, 18.14, 18.26, 18.27.

 

Відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net або на Viber (066)3429539.

ГЕОМЕТРІЯ

Виконати завдання №15.28,15.29,15.30,15.31,15.32,15.34,15.35.


06.04-14.04

Опрацювати пункт 16;  виконати завдання №16.4,16.5,16.6,16.7.


16.04-24.04

Виконати завдання №16.8,16.9,16.18,16.19.


04.05-08.05

 

Виконати контрольну роботу по темі:Вектори (текст роботи через Viber) і відповіді надіслати на електронну адресу gornitskyi-20@ukr.net або на Viber (066)3429539.


ІНФОРМАТИКА

9-А,Б,В

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

§27-29 перегляд фільму за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0

Завдання, відео і тести в Classroom.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

§18-19 перегляд фільмів  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-t5WJtJXeDc

https://www.youtube.com/watch?v=sn0kp7ZbndQ

Завдання, відео і тести в Classroom.

ПРАВОЗНАВСТВО

9-А

Готуємось до Т.О - параграфи 16,17,19,22


9-Б,В

Параграф 24, задачі ст. 168-169 усно опрацювати

Увага! Завдання для 9-х класів з правознавства в google classroom - код курсу icrb536

БІОЛОГІЯ

 

9-А

Повт. ІІІ закони Г. Менделя, &36 читати, опорні схеми, перегляд презентацій

Презентація 1

Презентація 2

Презентація 3


30.03 - 03.04

& 37, 38 читати, стор.158 вивчити ''Хромосомну теорію Томаса Моргана'';
перегляд презентації ʼʼ Мінливістьʼʼ та її конспект у робочий зошит через моб.додаток Viber

06.04-10.04
1) & 39-41 читати, дивитися відео посилання у VIBER;
2) Стор.підручника 181, N 6-9 письмово, відповіді надіслати у VIBER;

13.04-17.04
1. &42 читати, на стор. 180 підручника таблицю 13 повторити;
2. На стор.179 підручника опрацювати проектну діяльність " Складання власного родоводу", письмово оформити на форматі А-4.
3. Письмову роботу переслати у VIBER

27.04-30.04
1. &44 читати, ключові терміни до зошита;
2.Проєктна діяльність ( на вибір: повідомлення письмове, презентація, відеоролік)  "Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Чарльза Дарвіна.";
3. Положення синтетичної теорії еволюції (СТЕ) письмово до зошита, стор.187-188;
4.Творче завдання. Стор.підручника 189 " Біологія + Географія" - письмово.

04.05-08.05
1. & 45 читати, виписати про мікро- та макроеволюцію до зошита, вивчити;
2. & 46, 47 читати, вчити;
3. Дивитися відео (через VIBER)

11.05-15.05
1. &48 читати, усно відповідати на запитання стор.205;
2. Із &49 виписати гіпотези зародження життя на планеті коротко;
3.Стор.підручника 208 табл.14 до зошита відтворити, ери вивчити; мал. 137 схематично до зошита;
4. Творче завдання: стор.підручника 209 " Ставлення. Біологія + Астрономія"

18.05-22.05
1. &50, читати, аналіз ілюстрації 138, нові терміни письмово у зошит;
2. &51, вивчити, ілюстрацію 140 до зошита підписати вивчити;
3. Творчі завдання: стор. 215 "Ставлення.Біологія + Символіка", стор. 219 "Діяльність. Робота з ілюстрацією" - письмово обидва.

25.05-29.05
1. & 54 читати, стор.233 "Біологія+Наука" - письмово;
2. & 55 читати, усі нові терміни, закони, правила виписати до зошита;
3. &56-60 прочитати, стор.238 "Знайомтеся! Тихохідки" більш докладно ознайомитися та відповісти на запитання (письмово);
4. Стор.підручника  245 "Біологія+Символіка" - письмово.

 

9-Б,В

Опрацювати параграфи 45-49,

Виконати завдання в зошиті на сторінках 61- 65

2.Світоглядні та наукові погляди на походження ...

Світоглядні та наукові погляди .pptx

Антропогенез людини.pptx

Еволюція людини. Етапи еволюції людини.pptx

Етапи еволюції людини.pptx

Макроеволюція.pptx

Походження людини.ppt

Світоглядні та наукові погляди на походження та...

Теорія еволюції.pptx

Що таке еволюція


06.04-17.04

Опрацювати параграфи 54-56,58. Виконати завдання в зошиті до параграфів.

9 біо 10 Екосистема.pptx

9 біо 11 Харчові зв’язки, потоки енергії та кол...

9 біо 12 Біотичні, абіотичні та антропічні (ант...

9 біо 13Стабільність екосистем та причини її по...


21.04-30.04

1.Опрацювати презентації та параграфи 59-62 .
2.Самоперевірка ( виконати завдання в зошиті та усно відповісти на запитання до параграфів).
Код  курсу Classroom "Біологія 9- Б"- 5fvb5js
Код курсу Classroom курсу "Біологія 9- В"- qhhinxs .

Біосфера як цілісна система.pptx

Поняття про селекцію.pptx


04.05-15.05

Опрацювати презентації та параграфи 63 - 66 .
*Самоперевірка ( виконати завдання в зошиті та усно відповісти на запитання до параграфів).
*Код  курсу Classroom курсу "Біологія 9- Б"- 5fvb5js
* Код курсу Classroom курсу "Біологія 9- В"- qhhinxs .

 

Застосування методів генної та клітиинної інжен...

Основи генетичної та клітинної інжен...

Генетично-модифіковані організми (1...


18.05-29.05
Опрацювати презентацію та сторінки в підручнику 285 -286.
*Код  курсу Classroom  "Біологія 9- Б"- 5fvb5js
* Код курсу Classroom  "Біологія 9- В"- qhhinxs .

ХІМІЯ

9-А

&24 читати, із &25 виписати правило,стор.144-145 проаналізувати зразки розв'язку задач, друк.зош. стор.98 письмово.
Перегляд та аналіз презентації.

Презентація

Презентація "Гліцерол"

Презентація "Метанол.Етанол"


30.03 - 03.04

Повторити теоретичний матеріал, друк.зошит стор.100-101 письмово


06.04 - 10.04
1) &26 повторитит, чит.стор.152 "Для допитливих";
2) &27, виписати до роб.зош. висновки;
3) Стор.підручника 156, N 204 письмово у роб.зош.

13.04 - 17.04
1. Пройти тест (до 15.04, до 15.00)  на сайті "НАУРОК" за темою: " Спирти"      ( уся додаткова інформація та коди доступу кожному буде індивідуально у VIBER);
2. &28 вчити, правила, формули виписати до робочого зошита;
3.Дивитися відеоурок з хімії " Освіторія" від 10.04  за темою "Карбонові кислоти"

21.04 - 24.04
1) Стор.підручника 162-164 читати досліди із етановою кислотою, у допомогу & 28, на стор.підручника 164 заповнити таблицю,  розписавши рівняння реакцій та висновки;
2) & 29 читати, розібрати малюнки 84, 85.

27.04 - 30.04
1. & 30 читати, правила, формули, хімічні поняття виписати до зошита;
2. Вивчити таблиці: " Ліпіди. Жири" ( див. через  VIBER);
3. Друкований зошит стор.119-120 письмово;
4. Дивитися відеоурок:

04.05-08.05

1. &31, 32 читати, знати висновки,  повторити з біології "Фотосинтез";
2. Друкований зошит стор.121 та 123 письмово виконати;
3. Перегляд навчального відео :" Вуглеводи" (через VBER)

11.05-15.05
1. & 33 вивчити правила;
2. Підготувати повідомлення про Еміля-Германа Фішера у вивченні та дослідженні білків (письмово);
3. Повторити білкі із курсу біології (див. схеми через VIBER).

18.05-22.05
1. & 34, 35 читати, переписати схеми 4, 5 - аналіз, узагальнення;
2. Стор. підручника 228-232 "Словник хімічних термінів" вивчити;
3. Друк.зошит стор.136 N 4-7, 1, 2 -письмово

25.05-29.05
1. & 36-38 читати, аналізувати;
2. Із стор.підручника 219 обрати прізвище будь-якого українського вченого-хіміка та підготувати повідомлення ( письмово);
3. Повторити органічну хімію (&31-34), підготувавшись до тестового контролю знань  " Оксигено- та Нітрогеновмісні органічні речовини "
( індивідуально через VIBER)

 

9-Б,В
Опрацювати §26, 27 + презентація
Опрацювати  §28,29 виконати № 2,3,4 на стор. 86 + презентації
Опрацювати §30 виконати № 4 + презентація


Виконати до 29.05


9-Б,В

Опрацювати §31, виконати № 227, 230  + презентація 6

Опрацювати § 32 № 235, + презентація 7, презентація 8

Проект «Друге життя паперу» (з чого можна виготовляти папір, для чого збирають макулатуру)

Опрацювати §33 + презентація 9, презентація 10,  §34+ презентація 11

ФІЗИКА

 

1. & 33 опрацювати,  друк.зошит –І вар. стор.34

2.& 34 опрацювати,  друк.зошит –І вар. стор.36

3.& 35 опрацювати, друк.зошит –І вар. стор.38

4. ! до уваги & 36 не читати!

5.& 37 опрацювати, друк.зошит –І вар. стор.38

6.Стор. 260 Навчальний проект: вибрати одну із тем та підготувати лаконічну доповідь.


30.03 - 03.04

Урок 76 Рух тіла під дією кількох сил

Урок 77 Розв'язування задач

Урок 78 Розв'язування задач

Урок 79 Підготовка до контрольної роботи

Контрольна робота (фізика 9 клас)

16.04 - 21.04

Виконати самостійну роботу за посиланням до 19 години 21 квітня під своїм прізвищем.

Код доступу 109268

Учням використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua

Або розв'язуйте за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=109268.

Оцінку дізнаєтеся одразу по закінченню виконання тестової роботи. Якщо ви проходите тест декілька раз, то отримуєте середню оцінку до журналу.


 

11.05-25.05

22 травня буде викладена (класними керівниками) тематична контрольна робота, на проходження якої буде час до 15 годин.

Читати стор. 261-265

Підготувати лаконічну доповідь (текст не більше однієї сторінки) за темами на сторінці 260.

Доповідь повинна містити ваші роздуми з обраного питання, а не бути переписаною з інтернету чи книги. Ставте собі запитання: Для чого це було (буде) потрібно? Що змінилося в суспільстві, світі після цієї події? Для чого потрібне це відкриття та на що це вплинуло?

 

ГЕОГРАФІЯ
Параграфи 31-33 читати

Прочитати параграфи 42-43, тестування з цієї теми відбудеться 15.05 о 16:00

 

МИСТЕЦТВО

Читати чи.160-167

Відправити малюнки по темі:"Українське кіно".

Малюнки сфотографувати і відправити на мою ел.пошту

Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


06.04-10.04

Дати відповіді за темою "Кіномистецтво" за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=702434


13.04-24.04

Читати стор.168-179

До 24.04.20р.обов'язково всім пройти тестування на сайті "На урок" за посиланням  join.naurok.ua702434

В тестах писати своє справжнє ім'я і прізвище.

Чия робота під шрифтом 12312321? Кому виставляти оцінку? Напишіть в мою ел.пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript


27.04-30.04

 

Читати стор.168-179.

Малюнок за цією темою відправляєте на ел.пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript (варіанти малюнків на стор.213)- це для тих,хто ще не робив цього завдання.

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

9-А

21.04-24.04

1) ЗАЛИШАТИСЯ ВДОМА(!)
2) &23, 24, стор.117- аналіз;
3)Перегляд навчального відеоролика!(відео)


27.04-30.04
1. Письмове враження після перегляду попереднього відеороліка " Чому так важко вилікувати ВІЛ-СНІД";
2. Читати &25, аналіз схеми на стор.підручника 120, табл. на стор.121 аналіз.
3. Стор.підручника 123 - вивчити пам'ятку!

04.05-08.05
1. &26 читати, стор. підручника 124 N10, стор.129 N4 (усно поміркувати);
2. Стор.130 підручника "Ситуаційне завдання" - письмово.

11.05-15.05
1. &27 читати, аналізувати, стор.132 підручника " Рівні загроз" переписати вдумливо до зошита;
2. &28 читати, стор.137-139 "Основні сфери національної безпеки України" - аналізувати.

18.05-22.05
1. &29,30 читати, стор.152 проаналізувати " Діаграму Венна";
2. Стор.підручника 153 N12 (письмово).

 


 

25.05-29.05
Узагальнення :
1. Повторити &1-3;
2. Написати есе, на твердження відомого українського вченого-медика
Миколи Амосова " Добути і зберегти своє здоров'я може тільки сама людина"

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дівчата

Виготовлення пасхальних прикрас

Хлопці

Виготовлення органайзеру (посилання)

Виконати завдання

ІНФОРМАТИКА

9-А,Б,В (група Білої Я.Ю.)

с.209-233(повторити буде к.р.)


30.03 - 24.04 !!!

Виконати К.р.3 (завдання);
В підручнику опрацювати розділ 9 (с.237-270); с.246, питання 1-4(письмово);
Створити Google-Форму на тему: «Правила користуванням Інтернетом» ( 5 питань різних типів, надати доступ вчителю на е-пошту)
с.269, питання 1(1), 2(1,2), 3(1), 6(1), 7(1) (письмово)
с. 270 виконати Практична робота 10(доступ надати вчителю), матеріали взяти з сайту -


Для всіх 9 класів виконані завдання сфотографувати та надіслати на пошту  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript або на Viber 095 56 55 350.

27.04-11.05
с.272-277(чит.) Дати письмово відповіді на питання:
1) Визначення "Компетентнісні задачі"
2) Переваги використання колективного(групового) проекту.

Виконати до 25.05

Вибрати 1 завдання компетентнісної задачі зі с.274-275 і виконати його.

Для груп Цуприк Н.В.

9 А завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hnx4iik»

9 Б завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hnx4iik»

9 В завдання розміщюються у Classroom за посиланням  «Код курса hnx4iik»

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Практичне завдання:
Дівчата-прес,присідання ,планка -60секунд кожна вправа.
Хлопці- підтягування(від 12-15р) або віджимання -за 50секунд ,прес-60секунд,присідання-60секунд.
В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!! Набивання волейбольного  м`яча  або любого не важкого предмета над головою  дівчата-20р,хлопці-25р!
Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ .

21.04-27.04

1.Теоретичне завдання виконоємо на сайті classroom ,код курса- icrz7mb до 27.04.2020

2. Плюс практичне  завдання 7-мі класи відеозвіт про виконання:

2.1. Загальнорозвиваючих вправ на місці або в русі (5-6вправ)

2.2. Вправи для зміцнення м'язів спини (Початкове положення: лежачи на животі, ноги на ширині стегон, руки витягнуті вперед ширше плечей.На рахунок "раз" підніміть тулуб, відриваючи рук і ног від підлоги, На рахунок "два" поверніться у початкове положення (положення "зірка"). виконуємо 2 підходи по 30секунд. (відпочинок між підходами 1хв.)

2.3. Біг з високим піднімання стегна на місці 2 підходи по30секунд  (відпочинок між підходами 1хв.)

2.4. Стрибок у довжину з місця -3 спроби(якщо є можливість міряємо довжину стрибка)

В кінці відеозвіту передаємо челендж (естафету) своєму однокласнику !!!!Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ

Відео висилаємо у Viber +38066-315-55-70 або на почту kozorizyulya@gmail.com


 

27.04-04.05

1.Теоретичне завдання виконуємо на сайті classroom,код  курса - icrz7mb виконати до 04.05.2020

2.Плюс практичне завдання відеозвіт про виконання вправ  обов'язково

2.1 Загальнорозвиваючі вправ на місці або в русі (5-6вправ)

2.2 Перегляд відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y та виконуємо 6 вправ на вибір з відео ,кожну вправу робимо по 30 секунд ,відпочинок між вправами 30секунд.

Підтримую креативність в відеозвіті при виконанні вправ !!

Відео висилаємо у Viber +38066-315-55-70 або на почту kozorizyulya@gmail.com


Доброго дня! (smiley)Шевченко С. О. Завдання для учнів:
5В,Б- §37-41(вивчити правила) ;впр 447, 452,457,465,476,486
6А, В-§35,36, 37(вивчити правила) впр 411, 415, 416; 420, 423, 424; переглянути  відеоуроки за посиланням
youtube.com/watch?v=g83TV_Xf2Tc
youtube.com/watch?v=Pkb6R145Z2A;
7-Б(мова) переглянути відеоурок за посиланням youtube.com/watch?v=ij3COJuTR-s  ;виконати завдання §34(вивч. правила) впр. 406, 410, 414, 417, 418, 419
7-Б( літ-ра) у зошиті  написати біографію В. Симоненка, літ-ні паспорти до віршів :"Лебеді материнства", "Ти знаєш, що ти - людина", "Гей, нові Колумби..." Вивчити напам'ять " Лебеді материнства" і читати М. Павленко "Русалонька із 7-В.."
9-Б,Вкл(укр.літ) Конспект до зошита ст.226-239 Читати і у зошиті написати літ. паспорти поеми "Сон"," Кавказ"," І мертвим, і живим, і ненародженим".. За бажанням створити презентацію на одну  з тем (за вибором) :"Вічна" тема матері і сина" ("Катерина") ;"Реалістично-побутовий тип утілення жіночої долі"(" Наймичка") ;" Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі" (" У нашім раї на землі"). Відправляти на пошту
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .
 
Випадкові фото
  • 2016-05-09__zbir-pohid_9.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_4.jpg
  • Говерла 260_640x480.jpg
  • 2015-12-19 chresna_11.jpg
  • 2016-05-20_pereyaslav_20.jpg
  • 2016-11-25_holodomor_3.jpg
  • Говерла 252_640x480.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_09.jpg
  • 2015-12-19 chresna_9.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_02.jpg
  • 2016-09-17__-1__300p.jpg
  • Говерла 324_640x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_14.jpg
  • 2017-02-07_ivanchenko_01.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_08.jpg
  • 2016-03-11__03.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_13.jpg
  • Говерла 182_640x480.jpg
  • 2016-09-23__zsu_04.jpg
  • 2017-05-13__05.jpg
  • DSC05744_640x480.jpg
  • 2016-09-17__-9a.jpg
  • 701E2228_640x427.jpg
  • DSC04140_640x480.jpg
  • 2015-12-19 chresna_8.jpg
  • 2017-04-24_japan_16.jpg
  • 2017-05_18__vyshiv_8.jpg
  • 2016-03-23__tsz-09.jpg
  • 4 .jpg
  • ART_1978_640x425.jpg
  • 2017-05-13__04.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_07.jpg
  • Говерла 350_360x480.jpg
  • 2016-02-18__mdpm_16.jpg
  • 2016-03-23__tsz-02.jpg
  • 2017-05-16_dpa_01.jpg
  • 6 .jpg
  • 2016-05-09__zbir-pohid_3.jpg
  • 2017-05-13__02.jpg
  • 2016-11-09__ukrmova_07.jpg
  • Говерла 267_640x480.jpg
  • 2016-04-26____220.jpg
  • Говерла 292_640x480.jpg
  • 2016-09-10__ 1986__1.jpg
  • 2017-05-13__07.jpg
  • Фото059_360x480.jpg
  • 701E2097_640x427.jpg
  • Говерла 372_360x480.jpg
  • DSC04172_640x480.jpg
  • 701E2179_640x427.jpg