ЗЗСО №225
м. Києва

03 жовтня в нашій школі відбувся методичний кластер для учителів-словесників Оболонського району.

Про реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання на уроках словесності у фокусі НУШ  розповіла учитель української мови та літератури, учитель-методист Скрипник Л.М. Вона поділилася досвідом щодо компетентнісного підходу у вивченні мови та літератури, вибору компетентнісно орієнтованих завдань, назвала основні  базові принципи освіти ХХІ століття  та складові компетентності для здобувачів освіти: знання – швидкозмінювану, динамічну інформацію, яку треба перевести у власний досвід;   уміння використовувати це знання у конкретній ситуації; адекватне оцінювання - себе, світу, свого місця в світі,відзначивши, що результат компетентнісної освіти є  виявом індивідуальності учня. Компетентність – це інтегрований результат освіти : мобільність знань, гнучкість методу, критичність мислення.

А сьогоднішні діти - це діти «мережевого» розуму, тому  учитель теж має бути компетентним, щоб розвивати компетентність учнів, адже завдання,  поставлені НУШ, вимагають не лише оволодіння новими методиками, формами, методами, а й переоцінки ціннісних орієнтацій, зміни пріоритетів.

Джупина Т.І., учитель української мови та літератури поділилася своїми надбаннями компетентнісно орієнтованих завдань з української літератури.

Сьогодні, у сучасному інформаційно насиченому та мінливому світі, учитель має готувати дітей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ ще не існує, для вирішення проблем, про існування яких  ми ЩЕ не знаємо.